Page 62 - KobiEfor_Temmuz_2010
P. 62

ERP








                   ELSYS, HIZI VE GÜCÜ ‹LE



                GIDADA FARK YARATIYOR





               Elsys, hem teknoloji bilgisi ve süreç deneyimi hem de firmalara h›z ve
              verimlilik katan çözümleri ile kurumsal yaz›l›m alan›nda g›da sektörünün
                                           tercihi olmay› baflar›yor.

          D       o¤rudan insan sa¤l›¤›na etki eden ürünle-  yarak sat›nalma ve stok yönetimi süreçlerini kon-
                                                            trol alt›nda tutabiliyor.
                  riyle kalite, hijyen ve son kullanma tarihi
                                                              Elsys Express G›da çözümü, flirketlere, finans,
                  gibi parametrelerde büyük titizlik gerekti-
                  ren ve hata hoflgörüsü olmayan g›da sektö-
                                                            süreçlerini daha etkin flekilde yönetme yetene¤i
           ründe, ürün çeflitlili¤i ve oyuncu say›s›na dayal› re-  tedarik yönetimi, üretim planlama ve sat›fl da¤›t›m
           kabet de gittikçe art›yor. Toprak mahsulünden tü-  kazand›r›yor. Üretim planlama ve kalite yönetimi
           keticinin sofras›na uzanan sürecin bafltan sona   uygulamalar› g›da flirketlerine avantaj sa¤larken,
           tüm ad›mlar›n› konsolide biçimde yönetebilmek,   üretim verimlili¤inin analiz edilmesi de maliyetleri
           kalite standartlar›n› yakalamak, marketlerin siparifl  azalt›yor. Sat›fl süreçlerinin iyi yönetilmesi, kam-
           süreçleri ile uyumlu üretim yapmak, stok fazlas›n›  panya verimlili¤inin izlenebilmesini, müflteri sada-
           ve son tüketim tarihi gecikmelerini önlemek iste-  kati ve iflbirli¤inin art›r›lmas›n› mümkün k›l›yor. Ay-
           yen g›da firmalar›, yaz›l›m altyap›lar›na güncel tek-  r›ca, bayi ve perakendecilerle iliflkileri düzenleme,
           nolojiler ›fl›¤›nda sürekli yat›r›m yap›yor.      siparifl h›zlar›n› art›rarak müflteri flikayetlerini önle-
              Tarladan hammamul tedarikinden ambalajl› ürü-  me imkan› veriyor.
           nün market raflar›ndan tüketiciye ulaflmas›na uza-  Elsys’in g›da sektörüne sundu¤u kurumsal ifl çö-
           nan sürecin her ad›m›nda edindi¤i deneyimi sek-  zümleri, bugün Atco Group, Durukan fiekerleme,
           tördeki flirketlerin hizmetine sunan Elsys, süreçle-  Pak Holding, Unilever Türkiye, Unilever Global ve
           rin uluslararas› standartlara uygun ve en verimli  Komfluf›r›n’da baflar›yla kullan›l›yor.
           flekilde yönetilmesini mümkün k›l›yor. fiirket, tarla-
           dan tüketiciye uzanan tüm süreçlerin etkin takibi-
           nin, hedeflenen standartlar›n yakalanmas› için ka-  NEDEN ELSYS GIDA ÇÖZÜMÜ?
           lite yönetiminin ve üretimde verimlilik için kapasi-  l Ürün, müflteri ve tedarikçilere iliflkin tüm ifl
           te planlamas›n›n birer zorunluluk durumuna geldi-  ak›fllar›n› ayn› sistem üzerinde entegre
           ¤i g›da sektörüne özel çözümler sunuyor.           ederek ifl süreçlerini k›salt›p kolaylaflt›r›yor,
              fiekerli mamullerden içece¤e, haz›r g›dadan ma-  verimlili¤i art›r›yor.
           ¤azac›l›¤a, sektörün farkl› taraflar›nda referans ka-  l  Kullanma tarihi denetimindeki hata pay›n›n
           bul edilen pek çok projenin mimar› olan Elsys’in   ortadan kalkmas›n› sa¤l›yor.
           sürecin her ad›m›na iliflkin edindi¤i deneyim ve ar-  l Anl›k olarak stokta hangi ürün, yar› ürün ve
           d›ndaki güçlü birikim sayesinde, projelerde risk ve  hammaddenin, hangi miktarda bulundu¤unu
           maliyetler en az düzeye indirgeniyor.              anl›k olarak izleme imkan› veriyor.
              Elsys, Express G›da paketiyle, flirketlerin ihtiyaç-  l Parti ve izlenebilirlik takibini uluslararas›
           lar›na uygun, operasyonel süreçlerin h›zland›r›lma-  standartlarda ve kolayca yap›yor.
           s›n› sa¤layan ve garantili bir çözüm sunuyor. Elsys  l Hangi kampanyaya tüketicinin nas›l tepki
           Express G›da çözümü, sektörde yer alan firmalar›n  verdi¤ini ölçüyor.
           ifl süreçlerini h›zl› ve izlenebilir k›l›yor. G›da sektö-  l Ürün baz›nda maliyet analizi yapabiliyor,
           ründe faaliyet gösteren flirketler, bu yaz›l›mlarla,  gerçek maliyetleri tespit edebiliyor ve kârl›l›¤›
           kendi ifl süreçlerini uçtan uca daha etkin flekilde  art›r›c› kararlar› destekliyor.
           yönetirken, kurum d›fl›nda iletiflim halinde bulunu-  l ‹thalat-ihracat ifllemlerinde risk takibi yap›-
           lan tedarikçi, üretici, bayi gibi unsurlarla olan ileti-  yor.
           flimini güçlendirebiliyor. Müflteri iliflkilerini kuvvet-  l Ani, acil ve dura¤an siparifllere göre esnek
           lendirerek, kampanya süreçlerini daha iyi yönetebi-  üretim planlamas› yap›yor.
           liyor. Depo yönetimi sayesinde, stok takibi sa¤la-

           62 KobiEfor Temmuz 2010
   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67