Page 82 - KobiEfor_Mayıs_2010
P. 82

HOTEL & RESTAURANT

                                               Lezzet Duraklar›


                                                    Sheraton ‹stanbul Maslak’tan;
                                          ANADOLU AÇILIMI





                                            2010 y›l› büyüme stratejisini  “Anadolu Aç›l›m›” üzerine
                                              kuran Sheraton ‹stanbul Maslak, Kayseri, Gaziantep,
                                               Trabzon, Adana, Konya, Malatya, Ankara, ‹zmir ve
                                             Bursa’daki acentelerle iflbirli¤ine giderek, y›lda 10 bin
                                                           geceleme anlaflmas› yapt›.
                                                                               verdiklerini aç›kl›yor. Bunun
                                                                               için Kayseri, Gaziantep, Trab-
                                                                               zon, Adana, Konya, Malatya,
           S      lak, finans ve ticaret                                       acenteler ile iflbirli¤ine gittik-
                  heraton ‹stanbul Mas-
                                                                               Ankara, ‹zmir ve Bursa’da
                  merkezi lokasyonunu
                                                                               lerinin alt›n› çizen Ulun, y›lda
                  avantaja
                             çevirecek
            projeler haz›rl›yor. Yüzde 60                                      10 bin geceleme anlaflmas›
                                                                               yapt›klar›n› duyuruyor.
            yurtd›fl› müflterilerine hizmet                                        Sheraton Maslak’›n en
            veren otelin 2010 y›l›nda en                                       önemli farkl›l›¤›ndan biri
            büyük hedefi ‘Anadolu Aç›l›-                                       müflteriye ofis infla ediyor ol-
            m›.’ Sheraton ‹stanbul Mas-                                        mas›. Toplant› salonlar›n›
            lak Sat›fl ve Pazarlama Müdü-                                       müflteri için ofise çevirdikleri-
            rü Ulukan Ulun, Türkiye’nin                                        ni söyleyen Ulun, “Birçok ifla-
            en prestijli otel markas› olan  bir avantaj anlam›na geldi¤ini     dam› için ofis ihtiyac› olabili-
            Sheraton’un rekabette farkl› k›la-  aktaran Ulun, “‹stanbul’un en  yor. Telefon ba¤lant›s›, faks, PC
            cak noktalara yo¤unlaflt›¤›n› be-  modern ve en popüler al›flverifl  altyap›s›, toplant› salonu gibi
            lirterek, ayl›k yüzde 85 doluluk  merkezlerinin göbe¤indeyiz. Ote-  ofis için gerekli olan tüm imkan-
            oran›yla hizmet verdiklerini söy-  lin önünde geçen metro hatt› ne-  lar› anahtar teslim müflteriye su-
            lüyor.                          deniyle Taksim’e 15 dakika gibi  nuyoruz. Birçok bilindik markaya
              Ulun, flöyle devam ediyor:     k›sa sürede ulafl›m imkan› sunu-  bu flekilde hizmet verdik. fiu an-
            “Bofl durma gibi lüksümüz yok.   yoruz. Dolay›s›yla rekabetimiz  da 2 salon bu flekilde kullan›l›-
            Sürekli yenilik anlay›fl›yla Shera-  farkl› noktada. Etraf› 39 plaza ile  yor” aç›klamas›n› yap›yor. Shera-
            ton markas›n› gelece¤e tafl›yo-  çevrilmifl Türkiye’nin en genifl  ton Maslak, sürekli sahada çal›-
            ruz. ‹lk aflamada hedefimiz Le-  305 odas›n›n bulundu¤u 5  y›l-  flan 14 kiflilik sat›fl kadrosuna sa-
            vent’ten Karadeniz’e Bebek’ten  d›zl› oteliz. Maslak bir finans ve  hip. S›cak temas›n önemine inan
            Sar›yer’e; toplant›, seminer, par-  ticaret merkezi. Konumumuz top-  an sat›fl ekibinin hedefi doluluk
            ti, konaklama ihtiyac›n› karfl›la-  lant› ve organizasyonlar için ayr›  oran›nda yüzde 90’lara ulaflmak.
            yan yegane otel olarak hizmet   bir de¤ere sahip” diye konuflu-    Sheraton Maslak için 2010 y›l›
            vermektir.”  Sultanah-          yor.                            ayn› zamanda yenilik yat›r›mlar›-
            met ve Taksim gibi                Sheraton ‹stanbul Maslak,     n›n devam etti¤i y›l anlam›na ge-
            turizmin yo¤unlaflt›-            toplam  4 bin metrekare alan    liyor. Ulun, yenilik harcamalar›-
            ¤› alandan uzak bir             üzerine kurulu minimum 5 mak-   n›n oda bafl›na yaklafl›k 40 bin
            lokasyonda hizmet               simum 800 kiflilik 20 toplant› sa-  Euro’yu buldu¤unu belirtiyor.
            vermenin ken-                   lonuyla hizmet veriyor.         Sheraton Maslak, ‹stanbul’un
            dileri  için                         Büyüme stratejisine 2010   Anadolu Yakas›’n› gözüne kestir-
            farkl›                              itibariyle Anadolu kavram›n›  mifl. Ulun, finans merkezi olarak
                                                 getirdiklerini aç›klayan Ulu-  yeniden yap›land›r›lan bölgede
                                                  kan Ulun, iliflkilerde s›cak,  konaklama ihtiyac›n› karfl›laya-
                                                   samimi ve 15 milyon nü-  cak uluslararas› nitelikte bir yat›-
                                                    fuslu flehirde kaybol-   r›m planlad›klar›n› dile getiriyor.
                                                     mak istemeyen Anado-   Yat›r›m›n niteli¤i ise sat›n alma
                                                      lu insan›na öncelik   veya iflletme olarak düflünülüyor.

            82 KobiEfor May›s  2010            Ulukan Ulun
   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87