Page 82 - KobiEfor_Mayıs_2010
P. 82
HOTEL & RESTAURANT
Lezzet Duraklar›
Sheraton ‹stanbul Maslak’tan;
ANADOLU AÇILIMI
2010 y›l› büyüme stratejisini “Anadolu Aç›l›m›” üzerine
kuran Sheraton ‹stanbul Maslak, Kayseri, Gaziantep,
Trabzon, Adana, Konya, Malatya, Ankara, ‹zmir ve
Bursa’daki acentelerle iflbirli¤ine giderek, y›lda 10 bin
geceleme anlaflmas› yapt›.
verdiklerini aç›kl›yor. Bunun
için Kayseri, Gaziantep, Trab-
zon, Adana, Konya, Malatya,
S lak, finans ve ticaret acenteler ile iflbirli¤ine gittik-
heraton ‹stanbul Mas-
Ankara, ‹zmir ve Bursa’da
merkezi lokasyonunu
lerinin alt›n› çizen Ulun, y›lda
avantaja
çevirecek
projeler haz›rl›yor. Yüzde 60 10 bin geceleme anlaflmas›
yapt›klar›n› duyuruyor.
yurtd›fl› müflterilerine hizmet Sheraton Maslak’›n en
veren otelin 2010 y›l›nda en önemli farkl›l›¤›ndan biri
büyük hedefi ‘Anadolu Aç›l›- müflteriye ofis infla ediyor ol-
m›.’ Sheraton ‹stanbul Mas- mas›. Toplant› salonlar›n›
lak Sat›fl ve Pazarlama Müdü- müflteri için ofise çevirdikleri-
rü Ulukan Ulun, Türkiye’nin ni söyleyen Ulun, “Birçok ifla-
en prestijli otel markas› olan bir avantaj anlam›na geldi¤ini dam› için ofis ihtiyac› olabili-
Sheraton’un rekabette farkl› k›la- aktaran Ulun, “‹stanbul’un en yor. Telefon ba¤lant›s›, faks, PC
cak noktalara yo¤unlaflt›¤›n› be- modern ve en popüler al›flverifl altyap›s›, toplant› salonu gibi
lirterek, ayl›k yüzde 85 doluluk merkezlerinin göbe¤indeyiz. Ote- ofis için gerekli olan tüm imkan-
oran›yla hizmet verdiklerini söy- lin önünde geçen metro hatt› ne- lar› anahtar teslim müflteriye su-
lüyor. deniyle Taksim’e 15 dakika gibi nuyoruz. Birçok bilindik markaya
Ulun, flöyle devam ediyor: k›sa sürede ulafl›m imkan› sunu- bu flekilde hizmet verdik. fiu an-
“Bofl durma gibi lüksümüz yok. yoruz. Dolay›s›yla rekabetimiz da 2 salon bu flekilde kullan›l›-
Sürekli yenilik anlay›fl›yla Shera- farkl› noktada. Etraf› 39 plaza ile yor” aç›klamas›n› yap›yor. Shera-
ton markas›n› gelece¤e tafl›yo- çevrilmifl Türkiye’nin en genifl ton Maslak, sürekli sahada çal›-
ruz. ‹lk aflamada hedefimiz Le- 305 odas›n›n bulundu¤u 5 y›l- flan 14 kiflilik sat›fl kadrosuna sa-
vent’ten Karadeniz’e Bebek’ten d›zl› oteliz. Maslak bir finans ve hip. S›cak temas›n önemine inan
Sar›yer’e; toplant›, seminer, par- ticaret merkezi. Konumumuz top- an sat›fl ekibinin hedefi doluluk
ti, konaklama ihtiyac›n› karfl›la- lant› ve organizasyonlar için ayr› oran›nda yüzde 90’lara ulaflmak.
yan yegane otel olarak hizmet bir de¤ere sahip” diye konuflu- Sheraton Maslak için 2010 y›l›
vermektir.” Sultanah- yor. ayn› zamanda yenilik yat›r›mlar›-
met ve Taksim gibi Sheraton ‹stanbul Maslak, n›n devam etti¤i y›l anlam›na ge-
turizmin yo¤unlaflt›- toplam 4 bin metrekare alan liyor. Ulun, yenilik harcamalar›-
¤› alandan uzak bir üzerine kurulu minimum 5 mak- n›n oda bafl›na yaklafl›k 40 bin
lokasyonda hizmet simum 800 kiflilik 20 toplant› sa- Euro’yu buldu¤unu belirtiyor.
vermenin ken- lonuyla hizmet veriyor. Sheraton Maslak, ‹stanbul’un
dileri için Büyüme stratejisine 2010 Anadolu Yakas›’n› gözüne kestir-
farkl› itibariyle Anadolu kavram›n› mifl. Ulun, finans merkezi olarak
getirdiklerini aç›klayan Ulu- yeniden yap›land›r›lan bölgede
kan Ulun, iliflkilerde s›cak, konaklama ihtiyac›n› karfl›laya-
samimi ve 15 milyon nü- cak uluslararas› nitelikte bir yat›-
fuslu flehirde kaybol- r›m planlad›klar›n› dile getiriyor.
mak istemeyen Anado- Yat›r›m›n niteli¤i ise sat›n alma
lu insan›na öncelik veya iflletme olarak düflünülüyor.
82 KobiEfor May›s 2010 Ulukan Ulun