Page 95 - KobiEfor_Nisan_2010
P. 95
S‹GORTA
Allianz’dan acentelerine
tam destek
Allianz, en önemli da¤›t›m ka-
nal› olan acentelerini destekle-
mek ve y›l boyunca yanlar›nda
olmak amac›yla çal›flmalar›na
devam ediyor ve motivasyon
kampanyalar›na her gün bir ye-
nisini ekliyor. Allianz Acenteler
Sat›fl Grup Müdürü Firuzan ‹fl- Tarsim’den acentelere e¤itim
can, zorlu geçen 2009 y›l›n›n
getirdi¤i finansal olumsuzlukla- Tarsim, tar›m poliçesi kesmeye
r›n etkisini azaltabilmek ve yetkili sigorta flirketlerinin acente-
acentelerin gelirlerini art›rabil- lerine yönelik olarak 22 fiubat -
mek için yeni kampanyalar› ha- 28 May›s tarihleri aras›nda 68 ilde
yata geçirdiklerini söyledi. e¤itim seferberli¤i bafllatt›. Acen-
‹flcan, “Acentelerimize güçlü ve telerin, Devlet Destekli Tar›m Si-
teknolojik bir altyap› deste¤i gortalar› Sistemi mevzuat›, çal›fl-
sunuyoruz. Örne¤in AZnet Onli- ma usul ve esaslar› ile ilgili bilgi
ne Poliçe Üretim Portal› ile düzeylerinin art›r›lmas› ve çiftçilere daha iyi
acentelerimiz yer ve zaman k›- hizmet verilmesine katk›da bulunmak amac›y-
s›tlamas› olmadan 30 saniyede la yap›lan e¤itimler, Tarsim Bölge Koordina-
kasko teklifi verebiliyor ve yal- törlükleri taraf›ndan gerçeklefltiriliyor. Yurt ça-
n›zca 1.5 dakikada poliçe haz›rlayabiliyorlar. ABIL p›nda toplam 68 il merkezinde düzenlenmesi
(Acente Bilgi Bankas›) ise acentelerimize perfor- planlanan e¤itimlerden, 81 ildeki broker ve
manslar›na, kazançlar›na, kampanyalara ve en son acentelerin yan› s›ra; bankalar›n genel merkez
müflteri bilgilerine tek bir platform üzerinden ulafl- ve bölge müdürlükleri çal›flanlar› da faydala-
ma imkan› sa¤l›yor” dedi. nabilecek. ‹lk olarak Adana Tar›m ‹l Müdürlü-
¤ü Toplant› Salonu’nda bafllayan e¤itim prog-
ram›n›n aç›l›fl›n›, Tarsim Genel Müdürü A. Bü-
Mobil sigortac›l›k dönemi lent Bora ile merkez ve Tarsim Adana Bölge
Koordinatörlü¤ü’nden yetkililer gerçeklefltirdi.
bafll›yor
Sigorta sektörünün öncü Anadolu Hayat Emeklilik
flirketi Anadolu Sigorta, liderli¤ini güçlendirdi!
yepyeni bir uygulamaya da-
ha imza at›yor. “Sigortam Anadolu Hayat Emeklilik, 2009 y›l›nda da en
Cepte” ad› verilen bu mobil fazla hayat primi üreten flirket oldu ve pazar
uygulama ile kullan›c›lar; pay›n› yüzde 21.9’dan yüzde 27.4’e ç›kard›.
sahip olduklar› tüm poliçe- fiirket, 2008 y›l›na oranla yüzde 44.8’lik top-
lere iliflkin detay bilgileri lam prim art›fl› ile sektörde 500 milyon TL’lik
görüntüleyip, ödemelerini prim üretimine ulaflan ilk hayat ve emeklilik
takip edebiliyor. Bunun ya- flirketi olmay› baflard›. Anadolu Hayat Emekli-
n› s›ra, hasar dosyalar›n› ta- lik Genel Müdürü Mete U¤urlu, “2009 y›l›nda
kip etme, kasko veya trafik hayat branfl›nda elde etti¤imiz sonuçlarla, li-
poliçelerine iliflkin yenileme derli¤imizi daha da güçlendirdik. Prim art›fl›-
primlerini görüntüleme veya n›n yüzde 63’ünü tek
yeni poliçe primi hesapla- bafl›na sa¤layan Ana-
maya kadar pek çok temel dolu Hayat Emeklilik
sigortac›l›k ifllemini de ken- sektörün lokomotif
di cep telefonlar›ndan kolayca yapabiliyorlar. Önce- flirketi oldu. Hedefi-
likli olarak iPhone’larda çal›flmak üzere hayata ge- miz, 2010 y›l›nda da
çirilen “Sigortam Cepte”, bireysel kullan›c›lara özel lider konumumuzu
olarak gelifltirilen, Anadolu Sigorta’dan sigortas› ol- sürdürmek olacak”
sun ya da olmas›n herkesin kullanabilece¤i bir mo- dedi.
bil sigortac›l›k uygulamas›.
Nisan 2010 KobiEfor 95