Page 95 - KobiEfor_Nisan_2010
P. 95

S‹GORTA


            Allianz’dan acentelerine
                          tam destek

                             Allianz, en önemli da¤›t›m ka-
                             nal› olan acentelerini destekle-
                             mek ve y›l boyunca yanlar›nda
                             olmak amac›yla çal›flmalar›na
                             devam ediyor ve motivasyon
                             kampanyalar›na her gün bir ye-
                             nisini ekliyor. Allianz Acenteler
                             Sat›fl Grup Müdürü Firuzan ‹fl-      Tarsim’den acentelere e¤itim
                             can, zorlu geçen 2009 y›l›n›n
                             getirdi¤i finansal olumsuzlukla-   Tarsim, tar›m poliçesi kesmeye
                             r›n etkisini azaltabilmek ve       yetkili sigorta flirketlerinin acente-
                             acentelerin gelirlerini art›rabil-  lerine yönelik olarak 22 fiubat -
                             mek için yeni kampanyalar› ha-     28 May›s tarihleri aras›nda 68 ilde
                             yata geçirdiklerini söyledi.       e¤itim seferberli¤i bafllatt›. Acen-
                             ‹flcan, “Acentelerimize güçlü ve    telerin, Devlet Destekli Tar›m Si-
                             teknolojik bir altyap› deste¤i     gortalar› Sistemi mevzuat›, çal›fl-
                             sunuyoruz. Örne¤in AZnet Onli-     ma usul ve esaslar› ile ilgili bilgi
                             ne Poliçe Üretim Portal› ile       düzeylerinin art›r›lmas› ve çiftçilere daha iyi
                             acentelerimiz yer ve zaman k›-     hizmet verilmesine katk›da bulunmak amac›y-
                             s›tlamas› olmadan 30 saniyede      la yap›lan e¤itimler, Tarsim Bölge Koordina-
                             kasko teklifi verebiliyor ve yal-  törlükleri taraf›ndan gerçeklefltiriliyor. Yurt ça-
           n›zca 1.5 dakikada poliçe haz›rlayabiliyorlar. ABIL  p›nda toplam 68 il merkezinde düzenlenmesi
           (Acente Bilgi Bankas›) ise acentelerimize perfor-    planlanan e¤itimlerden, 81 ildeki broker ve
           manslar›na, kazançlar›na, kampanyalara ve en son     acentelerin yan› s›ra; bankalar›n genel merkez
           müflteri bilgilerine tek bir platform üzerinden ulafl-  ve bölge müdürlükleri çal›flanlar› da faydala-
           ma imkan› sa¤l›yor” dedi.                            nabilecek. ‹lk olarak Adana Tar›m ‹l Müdürlü-
                                                                ¤ü Toplant› Salonu’nda bafllayan e¤itim prog-
                                                                ram›n›n aç›l›fl›n›, Tarsim Genel Müdürü A. Bü-
           Mobil sigortac›l›k dönemi                            lent Bora ile merkez ve Tarsim Adana Bölge
                                                                Koordinatörlü¤ü’nden yetkililer gerçeklefltirdi.
           bafll›yor

            Sigorta sektörünün öncü                             Anadolu Hayat Emeklilik
            flirketi Anadolu Sigorta,                            liderli¤ini güçlendirdi!
            yepyeni bir uygulamaya da-
            ha imza at›yor. “Sigortam                           Anadolu Hayat Emeklilik, 2009 y›l›nda da en
            Cepte” ad› verilen bu mobil                         fazla hayat primi üreten flirket oldu ve pazar
            uygulama ile kullan›c›lar;                          pay›n› yüzde 21.9’dan yüzde 27.4’e ç›kard›.
            sahip olduklar› tüm poliçe-                         fiirket, 2008 y›l›na oranla yüzde 44.8’lik top-
            lere iliflkin detay bilgileri                        lam prim art›fl› ile sektörde 500 milyon TL’lik
            görüntüleyip, ödemelerini                           prim üretimine ulaflan ilk hayat ve emeklilik
            takip edebiliyor. Bunun ya-                         flirketi olmay› baflard›. Anadolu Hayat Emekli-
            n› s›ra, hasar dosyalar›n› ta-                      lik Genel Müdürü Mete U¤urlu, “2009 y›l›nda
            kip etme, kasko veya trafik                         hayat branfl›nda elde etti¤imiz sonuçlarla, li-
            poliçelerine iliflkin yenileme                       derli¤imizi daha da güçlendirdik. Prim art›fl›-
            primlerini görüntüleme veya                                              n›n yüzde 63’ünü tek
            yeni poliçe primi hesapla-                                               bafl›na sa¤layan Ana-
            maya kadar pek çok temel                                                 dolu Hayat Emeklilik
            sigortac›l›k ifllemini de ken-                                            sektörün lokomotif
            di cep telefonlar›ndan kolayca yapabiliyorlar. Önce-                     flirketi oldu. Hedefi-
            likli olarak iPhone’larda çal›flmak üzere hayata ge-                      miz, 2010 y›l›nda da
            çirilen “Sigortam Cepte”, bireysel kullan›c›lara özel                    lider konumumuzu
            olarak gelifltirilen, Anadolu Sigorta’dan sigortas› ol-                   sürdürmek olacak”
            sun ya da olmas›n herkesin kullanabilece¤i bir mo-                       dedi.
            bil sigortac›l›k uygulamas›.
                                                                                        Nisan 2010 KobiEfor 95
   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100