Page 94 - KobiEfor_Mart_2010
P. 94

AJANS




                                                   2009 y›l›nda faaliyete geçen
                                                     People Communications,
                                                        ismini insana verdi¤i
                                                      de¤erden al›yor. Ajans›n
                                                        uzun vadeli hedefleri
                                                        aras›nda sektöründe
                                                         ilk üçe girmek var.


                                                Yüzde yüz yerli People Communications
                                                Yüzde yüz yerli People Communications
                                             ÖNCE ‹NSAN







                                                                   l     Söylefli: Deniz YANIKTAfi      l



           M       edya pazarlama ve sat›nalma pazar›na ye-  pazarda ilk üç aras›na girdiler. Yine girerim diye dü-
                                                            flünüyorum. ‹yi bir ajans olmak önemli. ‹yi hizmet
                   ni bir oyuncu kat›ld›: People Communicati-
                                                            verdikçe zaten kendili¤inden büyürsün. Yoksa h›zla
                   ons. Geçen y›l›n Ekim ay›nda kurulan
                   ajans, ad›n› “insan”a verdi¤i de¤erden al›-
                                                            manlar›n ona göre artmal›, bunu dengeleyemezsen
           yor. Yüzde 100 Türk sermayesiyle kurulan ajans›n  büyümek için çok müflteri edindi¤inde içerideki ele-
           uzun vadeli hedefi sektöründe ilk 3’e girmek.    sorun yaflars›n ve bir anda tepetaklak olabilirsin.
              People Communications CEO’su Banun Erk›ran,   Büyümek güzel de orada kalmak daha önemli. Ben
           çok yeni olmalar›na ra¤men çal›flanlar›n›n kalitesiy-  sa¤lamc› bir yap›ya sahibim. Önemli olan yerini ko-
           le pazarda büyükler ligine ç›kacaklar›na inan›yor.   rumakt›r” diyor.
              Erk›ran, “Pazarda, yüzde 100 Türk sermayeli bü-  Bir tak›m yurtd›fl› networklerle de görüfltü¤ünü
           yük bir medya sat›nalma ve planlama ajans› yok.  aktaran Erk›ran, uzun vadede onlarla çal›flmay›, pro-
           Uzun vadeli hedefimiz bu. Avea, TTNET, Brillant Per-  jelerde yer almay› düflündü¤ünü ancak ortakl›k kur-
           de, Dimes ve gittigidiyor.com olmak üzere 4-5 mar-  may› düflünmedi¤ini dile getiriyor.
           kaya hizmet veriyoruz, 17 çal›flan›m›z var. ‹lk y›llar-
           da yaln›zca mevcut müflterilerimize çok iyi hizmet   Ajans›n odak noktas› insan
           vermek istiyoruz. Daha önce kuruluflunda bulundu-    Erk›ran, müflterilerinin kendilerini çal›flanlar›n›n
           ¤um ajanslarda çal›fl›rken ilk alt› y›lda o ajanslar,  kalitesi, tecrübesi, dinamik, tutkulu ve özellikle dü-
                                                            rüstlü¤ü nedeniyle tercih etti¤ini vurguluyor. Erk›-
                                                            ran, flöyle devam ediyor:  “Burada çal›flan herkes,
                  Banun Erk›ran, iyi medya planlama ve sat›nalman›n,
                 verilmek istenen mesaj›, do¤ru yerde, do¤ru zamanda,   müflterinin paras›n› kendi paras› gibi görür ve
                          do¤ru insana verip hedef kitleyle mesaj›n   önemser. Müflteri mutlu olmad›¤› müddetçe biz de
                             birlefltirilmesiyle olaca¤›n› söylüyor.  burada mutlu olmay›z. Kampanya bitti, bu kampan-
                                                            ya hiç ifle yaramad› diye düflünülürse mutsuzluktan
                                                            ben de ekibim de kahrolur. Bizi di¤er ajanslardan
                                                            ayr›flt›ran en önemli özelli¤imiz içerideki insanlar›n
                                                            düflünce yap›s›. Müflterisinin üzerine titreyen bir eki-
                                                            biz biz. S›rf konkurlarda de¤il, her zaman bizden iyi
                                                            hizmet almak isteyenlerle çal›flmak isteriz. Müflteriy-
                                                            le sürekli diyaloga çok önem veriyoruz. 7 gün 24 sa-
                                                            at ulafl›labilir durumday›m, her zaman yap›lan bütün
                                                            ifllerden haberdar›md›r, arkadafllar›mla çok yak›n ça-
                                                            l›fl›r›m, benim ajans›mla çal›flan reklamverenlere biz
                                                            ajans    olarak   hizmet    veriyoruz.  Tabi-
                                                            i ki müflteri direktörü her zaman müflteriye çal›fl›r
                                                            ancak bir kampanyada bütün flirket toplan›r, düflü-
                                                            nürüz, hepimiz fikir üretiriz.”
           94 KobiEfor Mart 2010
   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99