Page 94 - KobiEfor_Mart_2010
P. 94
AJANS
2009 y›l›nda faaliyete geçen
People Communications,
ismini insana verdi¤i
de¤erden al›yor. Ajans›n
uzun vadeli hedefleri
aras›nda sektöründe
ilk üçe girmek var.
Yüzde yüz yerli People Communications
Yüzde yüz yerli People Communications
ÖNCE ‹NSAN
l Söylefli: Deniz YANIKTAfi l
M edya pazarlama ve sat›nalma pazar›na ye- pazarda ilk üç aras›na girdiler. Yine girerim diye dü-
flünüyorum. ‹yi bir ajans olmak önemli. ‹yi hizmet
ni bir oyuncu kat›ld›: People Communicati-
verdikçe zaten kendili¤inden büyürsün. Yoksa h›zla
ons. Geçen y›l›n Ekim ay›nda kurulan
ajans, ad›n› “insan”a verdi¤i de¤erden al›-
manlar›n ona göre artmal›, bunu dengeleyemezsen
yor. Yüzde 100 Türk sermayesiyle kurulan ajans›n büyümek için çok müflteri edindi¤inde içerideki ele-
uzun vadeli hedefi sektöründe ilk 3’e girmek. sorun yaflars›n ve bir anda tepetaklak olabilirsin.
People Communications CEO’su Banun Erk›ran, Büyümek güzel de orada kalmak daha önemli. Ben
çok yeni olmalar›na ra¤men çal›flanlar›n›n kalitesiy- sa¤lamc› bir yap›ya sahibim. Önemli olan yerini ko-
le pazarda büyükler ligine ç›kacaklar›na inan›yor. rumakt›r” diyor.
Erk›ran, “Pazarda, yüzde 100 Türk sermayeli bü- Bir tak›m yurtd›fl› networklerle de görüfltü¤ünü
yük bir medya sat›nalma ve planlama ajans› yok. aktaran Erk›ran, uzun vadede onlarla çal›flmay›, pro-
Uzun vadeli hedefimiz bu. Avea, TTNET, Brillant Per- jelerde yer almay› düflündü¤ünü ancak ortakl›k kur-
de, Dimes ve gittigidiyor.com olmak üzere 4-5 mar- may› düflünmedi¤ini dile getiriyor.
kaya hizmet veriyoruz, 17 çal›flan›m›z var. ‹lk y›llar-
da yaln›zca mevcut müflterilerimize çok iyi hizmet Ajans›n odak noktas› insan
vermek istiyoruz. Daha önce kuruluflunda bulundu- Erk›ran, müflterilerinin kendilerini çal›flanlar›n›n
¤um ajanslarda çal›fl›rken ilk alt› y›lda o ajanslar, kalitesi, tecrübesi, dinamik, tutkulu ve özellikle dü-
rüstlü¤ü nedeniyle tercih etti¤ini vurguluyor. Erk›-
ran, flöyle devam ediyor: “Burada çal›flan herkes,
Banun Erk›ran, iyi medya planlama ve sat›nalman›n,
verilmek istenen mesaj›, do¤ru yerde, do¤ru zamanda, müflterinin paras›n› kendi paras› gibi görür ve
do¤ru insana verip hedef kitleyle mesaj›n önemser. Müflteri mutlu olmad›¤› müddetçe biz de
birlefltirilmesiyle olaca¤›n› söylüyor. burada mutlu olmay›z. Kampanya bitti, bu kampan-
ya hiç ifle yaramad› diye düflünülürse mutsuzluktan
ben de ekibim de kahrolur. Bizi di¤er ajanslardan
ayr›flt›ran en önemli özelli¤imiz içerideki insanlar›n
düflünce yap›s›. Müflterisinin üzerine titreyen bir eki-
biz biz. S›rf konkurlarda de¤il, her zaman bizden iyi
hizmet almak isteyenlerle çal›flmak isteriz. Müflteriy-
le sürekli diyaloga çok önem veriyoruz. 7 gün 24 sa-
at ulafl›labilir durumday›m, her zaman yap›lan bütün
ifllerden haberdar›md›r, arkadafllar›mla çok yak›n ça-
l›fl›r›m, benim ajans›mla çal›flan reklamverenlere biz
ajans olarak hizmet veriyoruz. Tabi-
i ki müflteri direktörü her zaman müflteriye çal›fl›r
ancak bir kampanyada bütün flirket toplan›r, düflü-
nürüz, hepimiz fikir üretiriz.”
94 KobiEfor Mart 2010