Page 74 - KobiEfor_Nisan_2015
P. 74

AJANS


             Halkla iliflkiler sektöründe iletiflim üssü olmay› amaçlayan ajans;


            Contactplus art› de¤er yarat›yor




                “Heyecan duyulmayan ifller baflar›lamaz” mottosuyla hareket eden h›zl›,
               heyecanl›, iddial› ajans Contactplus, 50’nin üzerinde müflterisine 27 kiflilik
                ekibiyle hizmet vererek h›zla büyüyor. Contactplus Ajans Baflkan› Orkide
              Gökhan,  orta¤› Barlas Çevikus ile birlikte kendi çal›flanlar›n›n kurdu¤u yeni
                                 ajansa melek yat›r›mc› olduklar›n› anlat›yor.


                                        l    Röportaj: Deniz YANIKTAfi      l
           T       üm çal›flmalar›n› bütün-  kide Gökhan,  halkla iliflkiler sek-  yor: “Çünkü biz Contactplus ola-
                                              Contacplus Ajans Baflkan› Or-
                                                                           rak kendimizi daima müflterileri-
                   leflik pazarlama iletiflimi
                                           töründe bir ‘iletiflim üssü’ olma
                   disipliniyle yönlendiren
                                                                           mizin yerine koyuyor, dünyay›, ifl
                   ve müflterilerinin ku-
                                                                           yaflam›n› ve ülkemiz pazar›n› yep-
                                           amac›yla hareket ederek, mesleki
                   rumsal ve ürün baz›nda-
                                                                           rek onlara ‘art›’ de¤er yaratmaya
           ki ihtiyaçlar›na en kapsaml› ya-  etik de¤erlerden ayr›lmadan,  yeni ve güncel bir vizyonla süze-
                                           müflterileriyle kamuoyu ve medya
           n›tlar› sunmak için hizmet veren  aras›nda bir köprü oluflturmay›  çal›fl›yoruz.”
           Contactplus ‹letiflim Hizmetleri,  hedeflediklerini söylüyor. Çal›fl-  Sorbonne Üniversitesi Frans›z
           medya iletifliminden, marka yö-  malar›n› müflterileri için ‘art› de-  Dili ve Edebiyat› mezunu Orkide
           netimine, stratejik planlamadan  ¤er yaratma’ anlay›fl›yla düzenle-  Gökhan, iletiflim sektörüne Reha
           kriz yönetimine, pazarlama ileti-  diklerini vurgulayan Gökhan, elde  Muhtar’›n asistan› olarak ad›m
           flimine, organizasyonlara kadar  ettikleri baflar›larda müflterileri-  atar. Reklam ajans›, ard›ndan da
           genifl bir yelpazede, müflterileri-  ne yeni bak›fl aç›lar› kazand›rma  halkla iliflkiler sektörü... 4 y›l Ca-
           ne her zaman yeni bak›fl aç›lar›  yaklafl›mlar›n›n ve onlara ‘in-hou-  pitol Halkla ‹liflkiler’de, 4 y›l da
           kazand›rma hedefiyle hareket    se’ bir anlay›flla hizmet vermele-  Tribeca ‹letiflim Dan›flmanl›-
           ediyor.                         rinin büyük etkisi oldu¤una inan›-  ¤›’nda Türkiye’nin en seçkin
                                                                           markalar›na hizmet verir.
                                                                              2004’te Contactplus’› s›f›r ser-
                                                                           maye, bir ortak ve 5 müflteriyle
                                                                           kuran Gökhan, sonras›nda orta-
                                                                           ¤›yla yollar›n› ay›r›r, yeni orta¤›
                                                                           Barlas Çevikus ile yoluna devam
                                                                           eder.  ‹letiflim çal›flmalar›nda sü-
                                                                           reklili¤in önemine inanan Gökhan,
                                                                           kurulduklar› günden buyana bir-
                                                                           likte çal›flt›klar› müflterileri oldu-
                                                                           ¤undan sözediyor: “Her müflteri
                                                                           kutsald›r, biz ajans olarak kendi-
                                                                           mize güvenmedi¤imiz alandaki ifle
                                                                           girmeyi tercih etmiyoruz. Sonuçta
                                                                           yapt›¤›n›z ifl kadar an›l›rs›n›z.
                                                                           Müflterilerimizin ihtiyaçlar›n› kar-
                                                                           fl›layabilme, onlara yararl› olabil-
                                                                           me konusunda iddial› bir ajans›z.
                                                                           Çal›flmaya bafllad›¤›m›z flirketler-
                                                                           le birlikte büyüdük, büyük flirket-
                                                                           lere katmade¤er sa¤lad›k. Sonuç-
                                                                           ta biz de bir start-up’tuk. Müflteri-
                                                                           lerimiz bize güvendi. Özellikle
                                                                           start-uplarla çal›fl›p onlarla birlik-
                                                                           te büyümeyi, baflar›ya koflmay› se-
                                                                           viyoruz. Hizmet verdi¤imiz start-

           74 KobiEfor Nisan 2015
   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79