Page 74 - KobiEfor_Nisan_2015
P. 74
AJANS
Halkla iliflkiler sektöründe iletiflim üssü olmay› amaçlayan ajans;
Contactplus art› de¤er yarat›yor
“Heyecan duyulmayan ifller baflar›lamaz” mottosuyla hareket eden h›zl›,
heyecanl›, iddial› ajans Contactplus, 50’nin üzerinde müflterisine 27 kiflilik
ekibiyle hizmet vererek h›zla büyüyor. Contactplus Ajans Baflkan› Orkide
Gökhan, orta¤› Barlas Çevikus ile birlikte kendi çal›flanlar›n›n kurdu¤u yeni
ajansa melek yat›r›mc› olduklar›n› anlat›yor.
l Röportaj: Deniz YANIKTAfi l
T üm çal›flmalar›n› bütün- kide Gökhan, halkla iliflkiler sek- yor: “Çünkü biz Contactplus ola-
Contacplus Ajans Baflkan› Or-
rak kendimizi daima müflterileri-
leflik pazarlama iletiflimi
töründe bir ‘iletiflim üssü’ olma
disipliniyle yönlendiren
mizin yerine koyuyor, dünyay›, ifl
ve müflterilerinin ku-
yaflam›n› ve ülkemiz pazar›n› yep-
amac›yla hareket ederek, mesleki
rumsal ve ürün baz›nda-
rek onlara ‘art›’ de¤er yaratmaya
ki ihtiyaçlar›na en kapsaml› ya- etik de¤erlerden ayr›lmadan, yeni ve güncel bir vizyonla süze-
müflterileriyle kamuoyu ve medya
n›tlar› sunmak için hizmet veren aras›nda bir köprü oluflturmay› çal›fl›yoruz.”
Contactplus ‹letiflim Hizmetleri, hedeflediklerini söylüyor. Çal›fl- Sorbonne Üniversitesi Frans›z
medya iletifliminden, marka yö- malar›n› müflterileri için ‘art› de- Dili ve Edebiyat› mezunu Orkide
netimine, stratejik planlamadan ¤er yaratma’ anlay›fl›yla düzenle- Gökhan, iletiflim sektörüne Reha
kriz yönetimine, pazarlama ileti- diklerini vurgulayan Gökhan, elde Muhtar’›n asistan› olarak ad›m
flimine, organizasyonlara kadar ettikleri baflar›larda müflterileri- atar. Reklam ajans›, ard›ndan da
genifl bir yelpazede, müflterileri- ne yeni bak›fl aç›lar› kazand›rma halkla iliflkiler sektörü... 4 y›l Ca-
ne her zaman yeni bak›fl aç›lar› yaklafl›mlar›n›n ve onlara ‘in-hou- pitol Halkla ‹liflkiler’de, 4 y›l da
kazand›rma hedefiyle hareket se’ bir anlay›flla hizmet vermele- Tribeca ‹letiflim Dan›flmanl›-
ediyor. rinin büyük etkisi oldu¤una inan›- ¤›’nda Türkiye’nin en seçkin
markalar›na hizmet verir.
2004’te Contactplus’› s›f›r ser-
maye, bir ortak ve 5 müflteriyle
kuran Gökhan, sonras›nda orta-
¤›yla yollar›n› ay›r›r, yeni orta¤›
Barlas Çevikus ile yoluna devam
eder. ‹letiflim çal›flmalar›nda sü-
reklili¤in önemine inanan Gökhan,
kurulduklar› günden buyana bir-
likte çal›flt›klar› müflterileri oldu-
¤undan sözediyor: “Her müflteri
kutsald›r, biz ajans olarak kendi-
mize güvenmedi¤imiz alandaki ifle
girmeyi tercih etmiyoruz. Sonuçta
yapt›¤›n›z ifl kadar an›l›rs›n›z.
Müflterilerimizin ihtiyaçlar›n› kar-
fl›layabilme, onlara yararl› olabil-
me konusunda iddial› bir ajans›z.
Çal›flmaya bafllad›¤›m›z flirketler-
le birlikte büyüdük, büyük flirket-
lere katmade¤er sa¤lad›k. Sonuç-
ta biz de bir start-up’tuk. Müflteri-
lerimiz bize güvendi. Özellikle
start-uplarla çal›fl›p onlarla birlik-
te büyümeyi, baflar›ya koflmay› se-
viyoruz. Hizmet verdi¤imiz start-
74 KobiEfor Nisan 2015