Verilere göre oyun harcamalarındaki artış, Visa kart kullanıcılarının harcamalarındaki toplam büyümenin %40 üzerinde gerçekleşti. Veriler, oyun harcamalarının 2024’te seyahatten %60, modadan %75, tiyatro ve sinemadan %85 daha fazla arttığını gösterdi. Oyun harcamalarındaki artış, ‘gaming’in Avrupa’nın en hızlı büyüyen sektörlerinden biri olduğunu ortaya koydu. Visa Türkiye Genel Müdürü Samile Mümin, "Oyun ekosistemi artık yalnızca yaratıcılığı değil, aynı zamanda dijital girişimciliği ve yeni iş modellerini de destekleyen dev bir ekonomi haline geldi. Avrupa’daki ‘gamer’lar, özellikle de gençler, bu dijital dünyaya hâkim ve yüksek etkileşime sahip bir demografiyi temsil ediyor” açıklamasını yaptı.