Sürekli öğrenme ve sürekli gelişimi önceliklendiren; AGI Global ve Link Dijital, globalde büyümek için koşuyor Sürekli öğrenme ve sürekli gelişimi önceliklendiren; AGI Global ve Link Dijital, globalde büyümek için koşuyor

Türkiye’nin lider iletişimine odaklanan ilk PR ajansı YOU Thought Leadership, faaliyetlerine başladı. omg! iletişim’in kurum içi girişimi olarak hayata geçen Ajans,  CEO’lar, üst düzey yöneticiler, kurucular ve yönetim kurulu üyeleri gibi iş dünyası liderlerini iş dünyası etkileyicilerine dönüştürme hedefiyle düşünce lideri olmalarını destekleyecek. Cesur liderlerin sesini yükseltmeye adanmış bir iletişim ajansı sloganıyla yola çıkan YOU, PR sektörünün deneyimli isimleri Elmas Nida Baykal Alkan ve Mustafa Boran tarafından kuruldu.
Düşünce liderleri için 12 hizmet başlığı sunulacak:
“Ekip arkadaşlarımızın hayallerine eşlik etmek çok değerli”: omg! iletişim olarak kuruldukları ilk günden beri yaratıcılığı desteklediklerini, katılımcılığa ve kapsayıcılığa önem verdiklerini vurgulayan Alkan, şunları söylüyor: “İçinde girişimcilik ruhu taşıyan ekip arkadaşlarının hayallerine eşlik etmek, onlara yeni bir yol açmak, aynı zamanda kendi işimizin geleceği için de çok değerli. 7 yıldır birlikte keyifle çalıştığımız ekip arkadaşımız Mustafa Boran’ın ajansımıza ve sektörümüze değer katacağına inandığımız iş fikriyle bir dönüşüm yaratacağımızı düşünüyorum. Lider iletişiminin giderek değer kazandığı günümüzde, iletişim alanında bugüne kadar kazandığımız deneyimi YOU Thought Leadership ile başka bir noktaya taşıyarak yöneticileri sektörlerine ilham veren etkileyicilere dönüştüreceğiz. Sadece düşünce liderliği alanında nişleşmiş ajans yapısıyla, ses getirecek projelere imza atacağımıza şüphem yok.”
“CEO’lar şirket piyasa değerinin %44’ünden doğrudan sorumlu”: YOU Thought Leadership Kurucu Ortağı Mustafa Boran, “İş dünyasındaki karar vericilerin %80’inden fazlası, düşünce liderliğinin bir şirkete duydukları güveni artırdığını söylerken, bir CEO’nun itibarının ise şirketin piyasa değerinin %44’ünden doğrudan sorumlu olduğu görülüyor. Yalnızca lider iletişimine odaklanan bir PR ajansı kurma fikri de buradan ortaya çıktı” diyor. Yöneticilerin, konumları gereği şirketin yüzü olarak görüldüğünü ancak birçok kritik işle ilgilenirken düşünce liderliği içeriği üretmeye ve kendilerini sektörlerinde ön plana çıkarmaya yeterince zaman ayıramadıklarını aktaran Boran, bu noktada devreye girerek PR faaliyetlerinde halihazırda kullandıkları yöntemlerle iş dünyası liderlerini iş dünyası etkileyicilerine dönüştürmeyi hedeflediklerini anlatıyor: “Çünkü müşterilerden yatırımcılara, rakiplerden gazetecilere kadar herkes bir markanın arkasında kimin olduğunu ve sektör trendleri ya da şirketin gidişatı hakkındaki görüşlerinin neler olduğunu bilmek istiyor. Liderlerin itibarını artırırken iletişim hatalarından kaynaklanacak olası krizlerin de önüne geçmeyi hedefliyoruz.
Bir şirketin CEO’sunun sektöründe önemli bir organizasyonda konuşmacı olarak konumlandığını, CFO’sunun bir ekonomi kanalında para politikası hakkında yorumlar yaptığını, CMO’sunun bir pazarlama yayınında sektör trendleri hakkındaki görüşlerini paylaştığını, CTO’sunun yeni teknolojiler hakkında YouTube yayınına katıldığını ve CHRO’sunun ses getirecek yan haklar hakkında bir Linkedin gönderisinin yüzlerce kullanıcı tarafından beğenildiğini düşünün. YOU, liderlerin daha görünür olmasını sağlayarak şirketlerinin itibarını artırmasını mümkün kılacak. Ancak asıl hedefimiz; CEO’lar başta olmak üzere üst düzey tüm liderlerin görünür olmalarından önce kendi sektörlerinde düşünce lideri olarak konumlanmaları olacak.”