Araştırmaya göre; tüketiciler markalarla değer odaklı bir bağ kuruyor, her 10 tüketiciden 7’si değerleriyle örtüşmeyen markalardan alışverişi bırakıyor. Bununla birlikte tüketiciler şeffaflık ve samimiyete dayalı bir iletişim, kişiselleşmiş ve çözüm odaklı bir hizmet arıyor.
MDYD Yönetim Kurulu Başkanı C. Banu Hızlı; “Türkiye’deki tüketicilerin dörtte biri, önümüzdeki 6 ayda sosyal medya platformlarından alışveriş yapma eğiliminin artacağını düşünüyor. E-ticarete yönelimin artacağını düşünenlerin oranı ise yaklaşık %90. Bu nedenle dijital imkanlarla kişiselleştirilmiş deneyimi bir arada sunan değer odaklı şirketlerin rekabette pozitif ayrışmasını bekliyoruz” değerlendirmesini yaptı.

TÜRKONFED ve İş Bankası’ndan Silikon Vadisi ziyareti TÜRKONFED ve İş Bankası’ndan Silikon Vadisi ziyareti