İMZAPOS’tan müşteri odaklı çözümler
KOBİ’ler için dijital anlamda otonom bir sistem geliştirmeye odaklanan İMZAPOS Bilgi ve Yazılım Teknolojileri A.Ş., sosyal medya ve ajanslar için geliştirdikleri ‘İNSTA ÖDEME’ hizmetini Ekim’de kullanıma sunmayı planlıyor. İMZAPOS Yönetim Kurulu Başkanı Özkan Meraş, müşteri odaklı çözümler üreterek önemli bir avantaja sahip olduklarının altını çiziyor.
İşletmelere özel yazılımlar geliştiren ve bir Ödeme Teknolojileri Merkezi olan İMZAPOS, finansal teknolojiler alanında çalışmalar yapan bir şirket olarak sektöründe öne çıkıyor. Şirket tarafından geliştirilen temel ürünler arasında; sanal pos altyapısı ve e-para şirketleri ile entegrasyon olabilen, e-tahsilat, e-ticaret altyapısı sağlayan İsoftshop, E-dönüşüm hizmetlerini kapsayan İmzabox ve hem şirketin hem de bayilerin tüm operasyonlarını tek noktadan takip ve müdahale edebilecekleri İmzapos Gateway Portalı yer alıyor.
Türkiye dışında, Amerika ve Hollanda’da da iş ortağı olduğu ofisleri bulunan şirket, Wallet, Sanal Pos, E-Dönüşüm, E-Ticaret, Sunucu Hizmetleri’nin yanında ayrıca KOBİ’ler için dijital anlamda otonom bir sistem geliştirmek için çalışmalarına devam ediyor. ‘Fiziki Cüzdanı’ dijitale dönüştürerek, 2 yıl içinde 10.000 noktada ödeme alma, para transferi, fatura ödemelerine kadar tek bir merkezi sabit üye işyerlerine çevirecek projede KOBİ’ler, kazanç modeli içinde yer alacak.
Yakın zamanda ‘İPOSAVE’ markalarının yurt içi ve yurt dışı tanıtımına hazırlandıklarını söyleyen İMZAPOS Bilgi ve Yazılım Teknolojileri A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Özkan Meraş, globalde bilinen 3 ödeme kuruluşunun Türkiye temsilciliği konusunda da anlaşma sağlamak üzere olduklarını belirtiyor.
Meraş, şu bilgileri veriyor: “Burada önceliğimiz Cüzdan ‘Wallet’ teknolojileri üzerine olacak. Geliştirdiğimiz uygulama içinde fatura ödemeleri, aidat ödemeleri, NFT alımına kadar birçok sekmeye yer vereceğiz. Sadakat ‘Cash Back’ programıyla kullanıcılarımıza harcamalarını kontrol altında tuttukları programlar üzerine de çalışıyoruz."
Geliştirmekte oldukları API servisi ile uygulama içinde Wallet tarafında ilk olmayı planladıklarını ifade eden Meraş, Gateway yapılarıyla ‘Cüzdan ve Sanal Pos’u birleştirerek 2023’te önemli bir başarıya imza atacaklarını kaydediyor.
En önemli farkındalıklarının müşteri odaklı çözümler üretmekten geçtiğini vurgulayan ve 2021’de tanıtımını yaptıkları İMZABOX ürünlerinden de bahseden Meraş, “İMZABOX, E-Dönüşüm hizmetlerinin tümünü kapsayan bir paket program. Ön Muhasebe, ERP, E-Fatura, E-Arşiv vb. gibi hizmetlerimizi Ankara merkezli yönetmekteyiz. Yenilik olarak Android Pos cihazımızı, Yazar Kasa Pos’la birleştirerek VUK 507 ve 509 (Vergi Usul Kanunu) tebliğine uygun hale getirmiş bulunuyoruz” diye konuşuyor.
Şu an günlük ortalama İMZABOX ile 100.000 E-Fatura ve E-Arşiv işlemi gerçekleştirdiklerini açıklayan Meraş, yeni uygulama ile 20.000.000 kontör satışına odaklandıklarının altını çiziyor.
İMZAPOS olarak Ağustos’ta çıkacak 2 yeni servisleri ile Android Pos’un Türkiye’deki gelişimi sürecinde de öncü olmayı amaçladıklarını dile getiren Meraş, 2017’den bu yana Android Pos’u geliştirerek kendi servisleriyle tüm bankaları ve Pief ‘Ödeme Kuruluşları’nı entegre etmeyi başardıklarını söylüyor.
Meraş, “Android Pos dünyasında farklı oyuncuların piyasada yerini alacağını öngördük. Yıldız Teknopark’ta başlayan maceramız artık son halini aldı. Donanım olarak fabrikadan markete kadar işletmelerin tüm ihtiyaçlarını karşılayacak düzene getirmeyi başardık” diyor.
Kısa ve uzun vadede gelecek hedeflerine de değinen Meraş, sözlerini şöyle tamamlıyor: “Ar-Ge yatırımlarımıza devam edeceğiz. Orta ve yakın vadede eş zamanlı olarak planladığımız, Web 3.0 teknolojisini ödeme alma ile e-ticaret ortamına taşıyacak yatırımımız mevcut. Sosyal medya ve ajanslar için geliştirmiş olduğumuz ‘İNSTA ÖDEME’ hizmetimizi Ekim’de sahada yerini alacak şekilde planlamamıza dahil edeceğiz. 2022’de yüzde 100 büyümeyi hedefliyoruz.”