banner565

banner622

banner472

banner458

banner457

banner626

İMZAPOS, imzaPAY’ı duyurdu; Global marka olma yolunda ilerliyor

İMZAPOS Yönetim Kurulu Başkanı Özkan Meraş, rakiplerini iyi analiz ederek daha gelişmiş bir servis modeli olan imzaPAY’ı piyasaya sürdüklerini söyledi. İlk aşamada 2000 kurumsal yapıda testleri yapılan imzaPAY’ın içeride pazar lideri, yurtdışında ise global marka olması hedefleniyor.

HABER 01.12.2022, 00:01 23.12.2022, 12:22
24901
İMZAPOS, imzaPAY’ı duyurdu; Global marka olma yolunda ilerliyor
banner625

İMZAPOS Yönetim Kurulu Başkanı Özkan Meraş, kurum için para transferi ve kullanımı, kolay işlem menüsü ile birlikte 9 yeni ürün geliştirerek imzaPAY’ı piyasaya sürdüklerini belirtti. imzaPAY’ın gelişim sürecinde yepyeni bir cüzdan deneyimini kazandırmak adına harekete geçtiklerini aktaran Meraş, “4 yıldır sektördeki gelişmeleri yakından takip ediyoruz. Kullanım deneyimine dikkat ederek sektörün dışındaki sanayi şirketleriyle iş planları oluşturarak ilerledik. Ar-Ge çalışmalarımız sonuçlarını verdi ve imzaPAY ile sanal cüzdanı hiç tanımayan sektörlere kullanımı kolay ve işlevi gelişmiş bir ürün ortaya çıkardık. Sanal IBAN başta olmak üzere, 100 ülkeye uluslararası para transferi, operatör bazlı TL yüklemeyle birlikte, fatura ödeme, SGK prim ödemesi, vergi ödemelerini kapsayan yeni sekmelerimize yer vereceğiz” diye konuştu.

İlk aşamada 2000 kurumsal müşteriyle başlıyor
imzaPAY, özellikle kurumsal tercihte önemli bir yol kat etmiş durumda. Meraş, kurumsal alandaki başarılarının bireysel müşteriyi de etkileyeceğini söyledi. Sektör ayrımı olmaksızın 2000’e yakın üye işyerinde çalışmaya başlayacaklarını kaydeden Meraş, “Sanayileşmiş müşteri gruplarımızda da B2B alanında tek oyuncu olmak için özel olarak geliştirdiğimiz iş planlarımızla birçok sektörde imzaPAY markasının öncü olacağı inancındayız” dedi.
Yurtiçinde ürünlerinin test edileceğini ve e-ticaret yapılarını kapsayan QR ile ödeme ve marketplace kapsayan API setlerini yayımlayacağını söyleyen Meraş, çalışmalarına ilişkin; “Geliştirmiş olduğumuz e-ticaret altyapımız bu alanı destekleyerek; katmadeğerli API servislerimiz ile C2C temelli çalışan üye işyerlerimize switch özelliğini kapsayan kurumsal çözümlerimizle üye işyerlerimize yeni bir deneyim kazandıracağız. Yurt dışında ise Almanya, Hollanda ve Amerika’ya açtığımız yeni ofislerimizde odak notamız imzaPAY olacak. Cüzdan ve e-ticareti kapsayan yeni teknolojilerle 2023’te pazardaki yerimizi alacağız” açıklamasını yaptı.

Rakiplerini inceledi kendini farklılaştırdı
Sektörde rakiplerinin birçok başarılı çalışması olmasına rağmen kendilerinin önemli bir boşluğu doldurarak rekabette avantaj sağladığını kaydeden Meraş, yürüttükleri stratejiyi şöyle anlattı: “Rakiplerimizin de göz ardı ettiği alanları yakından çalışarak ve deneyimleyerek gateway yapımızı geliştirdik. Son kullanıcı deneyimlerimizi tek bir noktaya odaklamayı başardık. Rakiplerimizin kurgusu tek alanda yoğunlaşırken imzaPAY ile e-ticaret, e-ihracat, uluslararası para transferi, e-dönüşüm hizmetleri, banka bakiyem, android POS’u da kapsayan tek ekran oluşturduk. Yenilikçi servislerle imzaPAY rekabetten sıyrılarak sektör lideri olacaktır.”

imzaPAY global marka olacak
Orta vadede üye işyerlerinin gücü ile yeni servislerin alışkanlık kazanacağını öngören Meraş, aynı zamanda son 1.5 yıldır gelecekteki müşteri gruplarını sınıflandıracakları bir çalışma içinde olduklarını ve 14 ile 18 yaş grubu üzerinde ürün servislerini test etmeye başladıklarını duyurdu. Uzun vadede imzaPAY’ın global bir marka olma yolunda ilerleyeceğinin bilgisini veren Meraş, sanal IBAN ile kurumsal ve bireyselde yeni bir ürün servisi yayınlayacaklarının altını çizdi.
Meraş şöyle devam etti: “Bunun yanı sıra e-ticaret sistemlerimizde ve hazır yapılarda QR ile ödeme alışkanlığını yaymak için servislerimizi yayınlayarak canlı olarak da test etmiş olacağız. Para yükleme noktalarımızın sayısının göz önünde olacağını düşündüğümüz markalarımızla farklı bir deneyim alanlarını da yaratmış olacağız.  İMZAPOS, markamızın geliştirmiş olduğu başvuru servisimizle birlikte bireysel ve kurumsal kullanıcıların herhangi çoklu bir ekranla uğraşmak yerine, başvuru serüvenini kısaltarak tüm kurumlara tek bir ekran üzerinden erişim imkânı da sağlıyoruz.”

Yorumlar (0)