banner565

banner622

banner472

banner458

banner457

banner626

İMZAPOS, 2023’te globalde konumlanmaya hazırlanıyor

İMZAPOS Bilgi ve Yazılım Teknolojileri A.Ş., 2023 yılında daha çok yurtdışı odaklı çözümlerini genişleterek Amerika ve Avrupa’da ürünlerini yaygınlaştırmayı hedefliyor. İMZAPOS Yönetim Kurulu Başkanı Özkan Meraş, 2023’te online olarak hizmet verecekleri 5 yeni ürünün yanında 2 fiziki saha ürünleri ile bilinirliliklerini artırmayı planladıklarını belirtiyor.

HABER 01.11.2022, 00:01 21.11.2022, 09:22
20954
İMZAPOS, 2023’te globalde konumlanmaya hazırlanıyor
banner625

canli c asi no, Geneva,sans-serif;">İMZAPOS Bilgi ve Yazılım Teknolojileri A.Ş.’nin, E-Dönüşüm alanında ‘Web Tabanlı Ön Muhasebe, E-Fatura, E-Arşiv Fatura, E-Adisyon ile birlikte şirket içi muhasebe hizmetlerini kapsayan paket programı İMZABOX, kullanıcıların, ön muhasebe ihtiyaçlarını karşılamasının yanı sıra tek bir tıkla e-fatura işlemlerini de kolay ve zahmetsizce gerçekleştirmelerini sağlıyor.
İMZA PAY markaları ile yönetimi daha kolay bir ekran için çalışmalarının sonuna yaklaştıklarını söyleyen İMZAPOS Yönetim Kurulu Başkanı Özkan Meraş, ödeme çözümleriyle birlikte E-Dönüşüm süreçlerine yeni geliştirdikleri 5 yeni ürün modülü eklediklerini belirtiyor.
Meraş, “Ödeme ekranı yanında e-ticaret sistemimiz olan iSoft Shop entegrasyonunu tamamlayacağız. Android Pos, Cüzdan ‘Wallet’, Pazaryeri Entegrasyonları, Otomatik Kargo Modülü, merkezi ürün bazlı veri tabanımızın yanı sıra bu adımları tanımlayıcı entegrasyonlarımız ile E-Arşiv, E-Fatura adımlarını tek merkezli yönetim ekranımızda yapacağımız güncelleme ile bayilerimize de açarak, merkezi yönetim sistemimizin bir parçası olarak ödeme adımları ile birleştirmiş olacağız” diye konuşuyor.
Android Pos cihazlarında bulunan E-fatura, E-Arşiv uygulamalarına E-Adisyon modülünü de eklediklerini ifade eden Meraş, “Android Pos cihazımızın, yazar kasa poslar ile pilot çalışmaları market ve diş hekimleri kliniklerinde test edilmekte. Ayrıca Android Pos cihazımıza ek olarak optik QR okuma yeteneği sayesinde bayilerimizde fatura ödeme noktaları olmaları konusunda öncülük yapacağımız sadece cüzdan ve kredi kartı ile ödemeleri kabul edecek şekilde geliştirme testlerimizi başarı ile tamamladık” açıklamasını yapıyor.
İMZAPOS başta olmak üzere toplamda 5 yeni marka ile büyümeye devam ettiklerinin altını çizen Meraş, İMZAPOS Bilgi ve Yazılım Teknolojileri A.Ş.’nin yürütmüş olduğu projeler hakkında şu bilgileri veriyor: “Yenilenen Gateway markamız, Android Pos cihazımızın gelişimi, yeni ürünlerimizle birlikte yakında yayında olacak Wishalink markasının sosyal ağ mobil uygulamasının geliştiricisi olarak da bir ilki yapmış bulunmaktayız. 2022 yılını önemli 8 proje ile kapatacağımız için de çok mutlu olduğumuzu bildirmek isterim. 2023 yılında ise bizim için de çok yeni bir deneyim olacağını düşündüğümüz TEB Level UP programıyla yurt içi ve yurt dışı operasyonlarımızı daha da hızlandıracağız. 2023’teki hedeflerimiz tamamen globalde konumlanmak üzerine kurulu.  2023 Ocak’ta Amerika ofisimizi açacağız. Aynı anda da 4 Avrupa ülkesinde Ar-Ge çalışmalarımız devam ediyor. 2023’te online olarak hizmet vereceğimiz 5 yeni ürünün yanında 2 fiziki saha ürünümüz ile bilinirliliğimizi artırmayı planlıyoruz.”
Meraş, Amerika’daki ofislerinin açılması ve oradaki çözüm ortakları ile cüzdan servislerini Nisan 2023’te Amerika’da yayınlamayı planladıklarını kaydediyor.
Avrupa da ise tüm ürünlerini kapsayan Macaristan ve Hollanda merkezli ofisleri ile ödeme teknolojileri alanında yeni bir heyecan için çalıştıklarını vurguluyor. Regülasyonun öngördüğü noktalarda da E-dönüşüm ürünlerini tek başına konumlandırmayı, bunun için de global bir marka için tescil işlemlerinin Şubat 2023’te başlayacağını açıklayan Meraş, sözlerini şöyle noktalıyor: “Uçtan uca hizmet mantığımızla, sade, yalın bir şekilde konumlanmış olduğumuz noktalarda, 3 yılı kapsayacak yeni bir maceranın içine gireceğimizi bildirmek isterim.”

Yorumlar (0)