Page 86 - KobiEfor Aralık 2023
P. 86
REEL SEKTÖR
İGDAŞ’tan ‘İŞ’te EŞİTLİK’ projesi
İGDAŞ’ın YANINDAYIZ Derneği ile birlikte ha- kadın çalışan oranını sektör ortalamasını 2 puan
yata geçirdiği, çalışma hayatında eşitlik prensibi üstüne çıkardıklarını, kadın yönetici sayısını yüzde
temeline dayanan, ‘İŞ’te EŞİTLİK’ İGDAŞ tarihinde 125 artırdıklarını, ancak bunun çok daha ötesinde
bir ilk olma özelliği taşıyor. bir oranı hedeflediklerini söyledi.
İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İŞ’te EŞİTLİK projesini yürüten Yanındayız Der-
İmamoğlu, göre- neği Yönetim Ku-
ve geldikleri gün- rulu Başkanı Selen
den bu yana İBB Okay şöyle konuş-
ve iştiraklerinde tu: “İGDAŞ toplu-
kadın çalışan sa- ma hizmet eden
yısını, kadın yöne- ve kamu yararını
tici oranını ciddi öncelikleyen kamu
şekilde artırdıkla- Mithat sermayeli bir ku-
Bülent Özmen
rını ve toplumun ruluş olması sebe-
Ekrem
İmamoğlu kadınları görme- biyle çok önemli bir iyi örnek. İGDAŞ 7 milyondan
ye alışık olmadı- fazla abonesiyle İstanbul’un tamamıyla temas
ğı iş kollarında kadın çalışan istihdam ettiklerini ediyor.”
belirtti. Yanındayız Derneği Kurucu Başkanı Nur Ger;
İGDAŞ Genel Müdürü Dr. Mithat Bülent Öz- “Medeniyet eşitlikle başlar. Kültürün temeli kadın
men, kadın çalışan sayısını yüzde 22 artırdıklarını, erkek eşitliğidir. Gazi Mustafa Kemal Atatürk dö-
böylece sektör ortalamasının 2 puan altında olan neminin tek örneğidir” dedi.
156 milyar TL aktif büyüklüğe ulaştı
Sermaye yeterlilik oranı %16.9 olarak gerçekle- Müdürü Alper Gökgöz şöyle konuştu: “Cumhuri-
şen ve konsolide aktif yetimizin 100. yılında ekonomiye ve reel sektöre
toplamı 156 milyar TL katkıda bulunmayı önceliklendirerek ülkemizle
olan ING Türkiye, bu birlikte büyümeyi sürdürdük. Bu dönemde ayrıca
dönemde 81.8 milyar Türkiye’deki varlığımızı yeni yatırımlarla güçlen-
TL’si nakdî olmak üze- dirdik ve bu sene faaliyete geçirdiğimiz ING Tek-
re ekonomiye toplam noloji şirketinden sonra Ankara’da yeni bir merkez
96.6 milyar TL tutarın- ofisi açtık. Cumhuriyetin yeni yüzyılında da ülke-
da kredi büyüklüğü ile mizin dijital ve sürdürülebilirlik dönüşümüne kat-
Alper kaynak sağladı. kıda bulunmaya, ülke ekonomisini desteklemeye
Gökgöz ING Türkiye Genel devam etmeyi hedefliyoruz.”
QNB Sigorta, ‘Bugün, Bugünü Yaşa’ diyor
QNB Sigorta, reklam kampanyası ile yeni söylemi
‘Bugün, Bugünü Yaşa’yı duyurdu. QNB Sigorta’nın
müşterilerinin gelecekte karşılaşabilecekleri zor-
luklar için şimdiden endişelenmek yerine anı doya-
sıya yaşamalarını önemsediğini vurgulayan reklam
kampanyasında, anı yaşamanın önemini vurgulayan
kesitler yer alıyor.
QNB Sigorta, yeni reklam kampanyasında ‘QNB
Sigorta, “Sadece yarın değil şimdi iyi ol, bugün iyi zurlu, rahat ve keyifli hâle getirmeyi amaçladığını
hisset diye var” diyor. aktarıyor. Filmde; vurgulanan anı yaşamanın önemi,
Reklam kampanyasıyla marka, sunduğu hizmet- sigortacılığın sadece gelecek için değil, aynı zaman-
lerin müşterilerinin günlük yaşamlarını daha hu- da şu an için olduğu fikri öne çıkarılıyor.
86 KobiEfor $UDOÜN