Page 103 - KobiEfor Eylül 2022
P. 103

272 <$á$0




             Yeni Astra Eylül’de Türkiye’de

             Almanya’da üretimi başlayan Astra’nın altıncı nesli   ediyor. Yalın, keskin yüzeyler, gereksiz unsurlardan arın-
          Eylül’de Türkiye yollarına çıkmaya hazırlanıyor. Opel   dırılmış çizgiler ve yeni marka yüzü Opel Vizör ile daha
          CEO’su Florian Huettl, “Yeni Astra, en küçük ayrıntı-  önce hiç olmadığı kadar dinamik bir tasarıma sahip.
                                       sına kadar tutku ve   Kullanıcıların sadece üst segment araçlardan ta-
                                       özveriyle geliştiril-  nıdığı yeniliklerin en dikkat çekeni ise; uyarlanabilir,
                                       di” dedi.          parlamayan Intelli-Lux LED® Pixel Far teknolojisi. Far
                                         Yeni Opel Astra,   teknolojisi doğrudan Opel’in amiral gemileri Insignia ile
                                       marka için yeni bir   Grandland’dan geliyor; 168 LED hücresiyle kompakt ve
                               Florian  tasarım felsefesinin   orta sınıfta rakiplerinden oldukça ileride bir aydınlatma
                                Huettl  başlangıcını temsil   gücü sunuyor.



             Hedef, 2023’te Dacia’nın Türkiye’de 500 bininci satışına ulaşmak

             Dacia, Temmuz’da gerçekleştirdiği 3 bin 566 adetlik   satış adedine ulaşmak. Global çapta duyurulan yeni
           satış ve yüzde 8.7 pazar payı ile binek otomobil paza-  marka kimliği, tasarım anlamında cazibeyi artırırken;
           rında dördüncü sıraya yükseldi.                sadelik, sağlamlık ve özgünlüğü temel alan marka
             Yeni marka kimliğiyle Türkiye’ye                      felsefesiyle uyum sağlıyor.
           gelecek 7 koltuklu Jogger ve en                           MAİS A.Ş. Genel Müdürü Dr. Berk Çağdaş,
           ekonomik elektrikli otomobil olma                       “Türkiye’de yakaladığımız başarı, marka fel-
           iddiasına sahip Spring, Dacia ürün                      sefesinin Türk tüketicisinin beklentileriyle ne
           gamının kapsayıcılığını artıracak.                      kadar örtüştüğünü ortaya koyuyor. 2023’ün
             2023’te markanın hedefi, Tür-                    Berk  ilk yarısında Spring modelimizi de ülkemize
           kiye pazarında toplamda 500 bin                 Çağdaş  getirmeyi planlıyoruz” diye konuştu.



            Yeni PEUGEOT 408, her açıdan göz alıcı
             PEUGEOT’nun göz alıcı tasarımıyla dikkat çe-   PEUGEOT Pazarlama
          ken yeni modeli 408, Fransa’nın Lens kentindeki   ve İletişim Müdürü Phil
          Louvre-Lens müzesinde benzersiz bir konsept ile   York, “Yeni PEUGEOT 408
          sergileniyor. Yeni PEUGEOT 408, şeffaf ‘küre’ şek-  için tasarlanan şeffaf küre,
          linde bir platformun içinde dönerek her açıdan   yeni modelimizin  çekicili-
          mükemmelliğini ziyaretçilere gösteriyor.        ğini farklı yönlerden gös-
             PEUGEOT CEO’su Linda Jackson, “Orijinal, izle-  teriyor. Bu yaratıcı tasarım,
          mesi son derece keyifli ve yenilikçi modelimizi en   PEUGEOT’nun yeni marka
          iyi şekilde vurgulayan bu sanat eseri fikrini gerçek-  kimliğinin küresel ifadesi ile mükemmel örtüşüyor” me-
          ten sevdik” açıklamasını yaptı.                 sajını verdi.


             Hyundai üniversitelilerle birlikte 3 yeni konsept tasarladı
                                                          ortak bir tasarım projesi gerçekleştirerek, 2021-2022
                                                          akademik yılı, ‘Ulaşım Tasarımı’ bölümünden mezun
                                                          olan öğrencilerin bitirme tezleri ele alındı.
                                                            Üniversitelilerle tasarlanan 3 yeni konsept, 4.40
                                                          metre uzunluğunda ve hidrojen güç aktarma orga-
                                                          nıyla çalışan ve aynı zamanda sürüş keyfini yüksek
                                                          performansla birleştiriyor.
                                                            IED ve Hyundai tarafından gerçekleştirilen bu
                                   Hyundai Avrupa Tasarım   özel tasarım ortaklığında ülkemizden de bir öğrenci
                                 Merkezi, İtalya’nın ünlü ta-  katılım gösterdi. Projede en başarılı şekilde yer alan
                                 sarım enstitüsü Turin Isti-  Can Ünsal, hazırlanan konsept otomobillere çizgile-
                                 tuto Europeo di Design ile   ri ve hayal gücüyle de şekil vermiş oldu.

                                                                                     (\OÖO      KobiEfor
   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108