Page 110 - KobiEfor Temmuz 2022
P. 110
REEL SEKTÖR
2022’nin, ‘En Hızlı Büyüyen Hava Kargo Markası’
Türk Hava Yolları’nın başarılı hava kargo marka- ödülüne layık görüldü.
sı Turkish Cargo, Stat Trade Türk Hava Yolları Genel Müdür (Kargo) Yardımcısı
Times Dergisi tarafından dü- Turhan Özen; “Dünyanın 132 ülkesine verdiğimiz hava
zenlenen ‘International Award kargo hizmetimizle; hızla büyüyen ve gelişen lojistik
for Excellence in Air Cargo/ sektörünün merkezinde yer alıyoruz. Bu önemli konu-
Uluslararası Hava Kargo Mü- mun farkındalığıyla başarı çıtamızı her geçen gün daha
kemmellik Ödülleri’ töreninde da ileriye taşıyoruz. Altyapı ve teknoloji yatırımlarımız,
Turhan
Özen ‘Fastest Growing Internatio- geniş uçuş ağımız ve benzersiz coğrafi konumumuzdan
nal Cargo Airline of the Year/ aldığımız güç ile markamızı dünyanın en iyi ilk 3 hava
Yılın En Hızlı Büyüyen Uluslararası Kargo Havayolu’ kargo taşıyıcısından biri yapmayı hedefliyoruz” dedi.
Kanca, Turquality’de
Kanca El Aletleri ve Dövme Çelik A.Ş. yaklaşık sel marka’ olma hedefimize kısa
1 yıl süren başvuru ve denetim süreçleri sonunda sürede ulaştıracağı inancındayız”
Turquality, Marka Programı’na kabul edildi. açıklamasını yaptı.
Kanca’nın cirosunun yüzde 50’den fazlasının doğ- Kanca olarak kurumsallaşma,
rudan yüzde 25’in üzerindeki kısmının ise dolaylı ihra- dijitalleşme ve Sanayi 4.0’a çok
cattan oluştuğunu söyleyen Kanca It Direktörü Hulusi önem verdiklerini belirten Bod-
Bodrumlu, “Diğer bir deyişle yüzde 80 civarındaki ürün- rumlu, “Program, önemli hedefle- Hulusi
lerimiz ihracat pazarlarıyla buluşuyor. Sürdürülebilir rimiz içinde yer alan uluslararası Bodrumlu
bir büyüme hedefinin, 56 yıllık geçmişi olan firmamızın rekabetçiliğimizi yükseltmek ve
A’dan Z’ye tüm departmanlarda topyekün bir değişimle yüksek katmadeğerli sistem parçaları üretmek strate-
kurumsallaşma ile sağlanabileceğini öngörmekteyiz. jilerimize de katkı verecektir. ‘Küresel marka’ olabilme
Programın, firmaları dünya markası olmaya hazırlayan yönündeki gerekli değişimi, Turquality gibi denenmiş ve
önemli bir araç olması nedeniyle, bizi hem otomotiv Türkiye’ye katkısı kanıtlanmış bir programla elde ede-
dövme parçalarda hem de el aletleri tarafında ‘küre- ceğimize güçlü şekilde inanmaktayız” diye konuştu.
KSSD adını ve logosunu 350 milyon TL’lik ithalatı
değiştirdi bitirecek işbirliği
Yönetiminde iş dünyası, medya, sivil toplum, Robotik Süreç Oto-
kamu kuruluşları yer aldığı eski adıyla Kurumsal masyonu (RPA) sektörü
Sosyal Sorumluluk Derneği (KSSD) adını ve logo- Türkiye’de 500 milyon
sunu değiştirdi. Derneğin yeni adı Türkiye Kurum- TL’lik bir hacme ulaş-
sal Sosyal Sorumluluk Derneği (TKSSD) oldu. tı. İki Türk Şirketi SFS
“Anadolu coğrafyasında çok iyi bilinen yardım- Yazılım ve Danışmanlık Fırat Murat
severliğimizi, batı normlarındaki farklılığı getirerek ile Softbox firmalarının Gedikli Atıcı
şirketlerle birlikte daha sürdürülebilir, yönetilebilir iş ortaklığı 350 milyon
TL’lik ithalatı zaman içerisinde sıfırlayacak.
karlı kurumlar yaratmak istiyoruz diyen TKSSD Yö-
SFS ve Softbox, bu işbirliğiyle kendi alanlarında
netim Kurulu Başkanı Serdar Dinler, “Pandemi’de
uzman oldukları konularda güçlerini birleştirerek
düşünme şansımız oldu. Farklılıklar yaratmaya ka-
sektöre önemli kazanımlar sağlamayı hedefliyorlar.
rar verdik. Markamızla da düşündük. Derneğimizin
logosunu ve ismini değiştirdik. Derneğimizin adını Softbox Genel Müdürü Fırat Gedikli, yapay zeka
tabanlı yazılımların küçük ve büyük tüm şirket-
Türkiye Kurumsal Sorumluluk Derneği olarak de-
lerde önemli fiyat avantajlarıyla ve sunduğu ka-
ğiştirdik” açıklamasını yaptı.
liteli hizmetle katmadeğer sağlayacağını belirtti.
Dinler, şirketlerin çevresel, sosyal yönetsel
SFS Yazılım ve Danışmanlık Genel Müdürü Murat
alandaki çalışmalarına ağırlık verdiklerini ve Atıcı önümüzdeki on yıl içerisinde dünya genelinde sek-
çalışmalarını sürdürülebilir kalkınma amaçları
törde otomasyonla birlikte 360 milyar dolarlık tasarruf
paralelinde yürüteceklerini vurguladı.
miktarına ulaşabileceğinin öngörüldüğünü söyledi.
110 KobiEfor Temmuz 2022