Page 110 - KobiEfor Temmuz 2022
P. 110

REEL SEKTÖR




                 2022’nin, ‘En Hızlı Büyüyen Hava Kargo Markası’

                   Türk Hava Yolları’nın başarılı hava kargo marka-  ödülüne layık görüldü.
                                    sı Turkish Cargo, Stat Trade   Türk Hava Yolları Genel Müdür (Kargo) Yardımcısı
                                    Times Dergisi tarafından dü-  Turhan Özen; “Dünyanın 132 ülkesine verdiğimiz hava
                                    zenlenen ‘International Award   kargo hizmetimizle; hızla büyüyen ve gelişen lojistik
                                    for Excellence in Air Cargo/  sektörünün merkezinde yer alıyoruz. Bu önemli konu-
                                    Uluslararası Hava Kargo Mü-  mun farkındalığıyla başarı çıtamızı her geçen gün daha
                                    kemmellik Ödülleri’ töreninde   da ileriye taşıyoruz. Altyapı ve teknoloji yatırımlarımız,
                  Turhan
                  Özen              ‘Fastest Growing Internatio-  geniş uçuş ağımız ve benzersiz coğrafi konumumuzdan
                                    nal Cargo Airline of the Year/  aldığımız güç ile markamızı dünyanın en iyi ilk 3 hava
                 Yılın En Hızlı Büyüyen Uluslararası Kargo Havayolu’   kargo taşıyıcısından biri yapmayı hedefliyoruz” dedi.



                 Kanca,  Turquality’de

                   Kanca El Aletleri ve Dövme Çelik A.Ş. yaklaşık   sel marka’ olma hedefimize kısa
                 1 yıl süren başvuru ve denetim süreçleri sonunda   sürede ulaştıracağı inancındayız”
                 Turquality, Marka Programı’na kabul edildi.    açıklamasını yaptı.
                   Kanca’nın cirosunun yüzde 50’den fazlasının doğ-  Kanca olarak kurumsallaşma,
                 rudan yüzde 25’in üzerindeki kısmının ise dolaylı ihra-  dijitalleşme ve Sanayi 4.0’a çok
                 cattan oluştuğunu söyleyen Kanca It Direktörü Hulusi   önem verdiklerini belirten Bod-
                 Bodrumlu, “Diğer bir deyişle yüzde 80 civarındaki ürün-  rumlu, “Program, önemli hedefle-  Hulusi
                 lerimiz ihracat pazarlarıyla buluşuyor. Sürdürülebilir   rimiz içinde yer alan uluslararası   Bodrumlu
                 bir büyüme hedefinin, 56 yıllık geçmişi olan firmamızın   rekabetçiliğimizi yükseltmek ve
                 A’dan Z’ye tüm departmanlarda topyekün bir değişimle   yüksek katmadeğerli sistem parçaları üretmek strate-
                 kurumsallaşma ile sağlanabileceğini öngörmekteyiz.   jilerimize de katkı verecektir. ‘Küresel marka’ olabilme
                 Programın,  firmaları dünya markası olmaya hazırlayan   yönündeki gerekli değişimi, Turquality gibi denenmiş ve
                 önemli bir araç olması nedeniyle, bizi  hem otomotiv   Türkiye’ye katkısı kanıtlanmış bir programla elde ede-
                 dövme parçalarda  hem de el aletleri tarafında ‘küre-  ceğimize güçlü şekilde inanmaktayız” diye konuştu.


                 KSSD adını ve logosunu                          350 milyon TL’lik ithalatı

                 değiştirdi                                      bitirecek işbirliği

                   Yönetiminde iş dünyası, medya, sivil toplum,    Robotik Süreç Oto-
                 kamu kuruluşları yer aldığı eski adıyla Kurumsal   masyonu (RPA) sektörü
                 Sosyal Sorumluluk Derneği (KSSD) adını ve logo-  Türkiye’de 500 milyon
                 sunu değiştirdi. Derneğin yeni adı Türkiye Kurum-  TL’lik bir hacme ulaş-
                 sal Sosyal Sorumluluk Derneği (TKSSD) oldu.     tı. İki Türk Şirketi SFS
                   “Anadolu coğrafyasında çok iyi bilinen yardım-  Yazılım ve Danışmanlık   Fırat     Murat
                 severliğimizi, batı normlarındaki farklılığı getirerek   ile Softbox firmalarının   Gedikli  Atıcı
                 şirketlerle birlikte daha sürdürülebilir, yönetilebilir   iş ortaklığı 350 milyon
                                                                 TL’lik ithalatı zaman içerisinde sıfırlayacak.
                 karlı kurumlar yaratmak istiyoruz diyen TKSSD Yö-
                                                                   SFS ve Softbox, bu işbirliğiyle kendi alanlarında
                 netim Kurulu Başkanı Serdar Dinler, “Pandemi’de
                                                                 uzman oldukları konularda güçlerini birleştirerek
                 düşünme şansımız oldu. Farklılıklar yaratmaya ka-
                                                                 sektöre önemli kazanımlar sağlamayı hedefliyorlar.
                 rar verdik. Markamızla da düşündük. Derneğimizin
                 logosunu ve ismini değiştirdik. Derneğimizin adını   Softbox Genel Müdürü Fırat Gedikli, yapay zeka
                                                                 tabanlı yazılımların küçük ve büyük tüm şirket-
                 Türkiye Kurumsal Sorumluluk Derneği olarak de-
                                                                 lerde önemli fiyat avantajlarıyla ve sunduğu ka-
                 ğiştirdik” açıklamasını yaptı.
                                                                 liteli hizmetle katmadeğer sağlayacağını belirtti.
                   Dinler, şirketlerin çevresel, sosyal yönetsel
                                                                   SFS Yazılım ve Danışmanlık Genel Müdürü Murat
                 alandaki çalışmalarına ağırlık verdiklerini ve   Atıcı önümüzdeki on yıl içerisinde dünya genelinde sek-
                 çalışmalarını sürdürülebilir kalkınma amaçları
                                                                 törde otomasyonla birlikte 360 milyar dolarlık tasarruf
                 paralelinde yürüteceklerini vurguladı.
                                                                 miktarına ulaşabileceğinin öngörüldüğünü söyledi.
               110 KobiEfor Temmuz 2022
   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115