Page 70 - KobiEfor Nisan 2022
P. 70

AJANS



                         Pandemi’de çeviklik kaslarını güçlendiren;

                       77    äOHWLåLP  35 oDO×åPDODU×\OD

                            KL]PHW SRUWI|\Q JHQLåOHWWL



         TT360 İletişim Ajans Başkanı Tolga               gelecek hedeflerini; ‘kendi alanlarında
         Balaban ve TT360 İletişim PR Bölümü              akla gelen, birlikte çalışılmak istenen ilk
         Yöneticileri; Ebru Öztınaz ve Tuğba Yargıcı,  ajans olmak’ diye özetliyor.


                                                          yöntemiyle ilerliyoruz. Tıpkı o ailenin bir üyesi gibi
                                                          hissedip çalışıyor ve bunu kendi işimiz gibi sahipleni-
                                                          yoruz. Hedefimiz hiçbir zaman en büyük olmak değil,
                                                          gelecek dönemde kendi alanımızda akla gelen, birlikte
                                                          çalışılmak istenen ilk ajans olmak” diyor. Bunun için de
                                                          hizmet alanlarını iş ortaklarının ihtiyaçlarına paralel
                                                          olarak zenginleştirdiklerini aktaran Balaban, geçen yıl,
                                                          hizmet yelpazelerine Halkla İlişkiler alanını da ekle-
                                                          yerek, hizmet portföylerini ve istihdamlarını genişlet-
                                                          tiklerini, çalışmalarına bu bakış açısıyla devam etmeyi
                                                          planladıklarını kaydediyor.
                                                            Pandemi’de hızlanan dijitalleşme:  Tolga Balaban,
                                                          “Geçtiğimiz 2 yıl bizi çeviklik kaslarımızla sınadı ve ne
                                                          mutlu ki bu sınavdan başarıyla çıktık. 10 yıl içerisinde
                                                          kat ettiğimiz başarıyı, ‘yaratıcı fikir, başarılı uygulama
                                                          ve geldiğimiz nokta’ diye tarif edersem; tüm bunları
                                                          mümkün kılan çeviklik becerimiz Pandemi’de de ajans
                                                          olarak bizi güçlü kıldı” diyor. Mart 2020’de başlayan sıkı
                                                          önlemler ve hepimizin yaşadığı tedirginliğin iş hayatına
                                                          dair her şeyin de dijitale taşınmasına sebep olduğunu
                                                          anımsatan Balaban, kendilerinin de iletişim tarafın-
            Tolga
                                                          da tüm aksiyonlarını dijital üzerinden almaya ve yeni
            Balaban
                                                          bir düzene adım atmaya başladıklarını anlatıyor: “Bir
                                                          yandan dijital etkinlikler hayata geçirirken; bir yandan
                arkayı, “Bir kurum, kişi ya da bir ürünün insan-
                                                          da etkinliklerin ötesinde farklı iletişim alternatifleri de
                ların kafasında oluşturduğu imaj, duruş ve algı”   geliştirmeye çalıştık. Bu belirsizlik ortamında iş ortak-
         Mdiye tanımlayan TT360 İletişim Ajans Başkanı    larımızla olan dirsek temasımızı artırırken; belirsizliğin
         Tolga Balaban, ajansın marka adında yer alan ‘360’ ifa-  verdiği tedirginlik anında atılacak adımlara beraber kafa
         desini gerçeğe dönüştürebilmek adına hizmet alanla-  yormamız, uzun yıllara dayanan işbirliklerimizi daha da
         rını her geçen gün genişleterek yolculuklarına devam   güçlü kıldı. Yılın son döneminde de Halkla İlişkiler (PR)
         ettiklerini söylüyor: “TT360 İletişim olarak 2011 yılında,   çalışmalarına başlamamızla birlikte oldukça hareketli
         yaratıcı etkinlik ajansı olarak yola çıktık. Bir etkinlik   bir Pandemi süreci geçirdiğimizi söyleyebilirim.”
         planlarken onu tüm yönleriyle ele alıp hayata geçiriyo-  Deneyimli ve çevik ekip yapılarıyla değişikliklere çok
         ruz. Ekip arkadaşlarımla beraber uzun yıllara dayanan   hızlı ve doğru karşılık vermeyi başardıklarını söyleyen
         farklı sektör deneyimlerine sahibiz. Bugün sektörde   Balaban, Türkiye’de ilk vakanın görüldüğü 11 Mart
         her geçen gün akıllarda daha fazla yer eden, müşte-  2020’yi takiben, Mart ayı bitmeden 2 online etkinliği ha-
         ri memnuniyetini önceliklendirerek güven yaratan bir   yata geçirdiklerini, sonrasında şartlar el verdiği ölçüde
         ajans ortaya çıkardık. Bugün hızlı tüketim, sağlık, spor,   online ve hibrit etkinlikler, arkasından dijital mecralar
         dayanıklı tüketim, kripto para, turizm gibi farklı sektör-  için projelerle hız kesmeden iki koca yılı geride bıraktık-
         lerde 20’ye yakın müşteriye hizmet veriyoruz.”   larını, ilgili tüm hedef kitleleri farklı mecralarda yakala-
            Başarılarının temelinde yatanın ‘bir markaya, kuru-  yacak bir iletişim entegrasyonu yürüttüklerini ifade edi-
         ma karşı aidiyet duygusu hissetmek’ olduğunu vurgu-  yor: “360 derece bakış açısıyla iletişimi destekleyecek
         layan Balaban, “Kendi doğrularımızı ve yöntemlerimizi   tüm yenilikleri yakından takip ediyor, iş ortaklarımız için
         dayatma değil, o yapıyı anlayıp onun bir parçası olma   tutarlı, samimi ve sürdürülebilir bir iletişim modelleme-

         70 KobiEfor Nisan 2022
   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75