Page 6 - Dijital KobiEfor Kasım 2022
P. 6

zamandan ve mekândan bağımsız ça-                               dikkat edilmesi gereken noktalar
           lışma imkanı sunarak İK ekiplerine ve                           olduğuna işaret ediyor: “Biz Logo
           yöneticilerine esneklik ve hız kazan-                           Yazılım olarak buradaki rolümüzü
           dırıyor. Ayrıca, Logo  Yazılım’ın geniş                         çift taraflı olarak görüyoruz. Birin-
           ekosisteminde gerekli eğitim ve ser-                            cisi işletmelerin yatırımlarında tek-
           tifikasyon sürecini tamamlamış olan                              nolojiye öncelik vermesi için yönlen-
           ve Logo ERP  çözümleriyle entegre                               dirmelerde bulunması ve firmaların
           olarak çalışılabilen, Logo Yazılım Çö-                          teknolojiye uyum sağlaması, ikincisi
           züm Geliştirme İş Ortakları tarafından                          ise danışmanlık. Dijital dönüşüm,
           geliştirilen ‘Logo Onaylı Ekosistem                             dijitalleşme ve dijital süreçlerin ha-
           Çözümleri’ ile şirketlerin ihtiyaçlarına                        yatımıza girmesinde yönlendirici bir
           her alanda çözümler sunuyoruz.”                                 rol üstleniyoruz. Sunduğumuz ürün-
             Akın Sertcan, Logo Yazılım’ın bu                              lerle ve hizmetlerle şirketlere özel
           yılki büyüme ivmesine de değiniyor:                             olarak, doğru kurgulanan çalışma-
           “2022 yılı bizim için servisleşme,                              larla işlerindeki verimliliği artırıyor
           müşteri deneyimi ve bulut çözümle-                              ve yatırım açısından yönlendirme-
           re yoğunlaştığımız bir yıl oldu. Ser-                           lerde bulunuyoruz.
           visleşme stratejimizle birlikte müşteri                           Bulut teknoloji ile geliştirdiğimiz
           deneyimi bizim için her zamankinden                             ERP servisimiz işletmelere önemli
           daha önemli hale geldi.                                         avantajlar kazandırmanın yanı sıra
                                                                           onları rekabette güçlendiriyor. ERP
             Müşteri deneyimi odağıyla ürün
                                                                           çözümleri, kolay kullanım ve kolay
           geliştirme süreçlerinden satış süreç-
                                           olarak sunabilmeyi hedefliyoruz. Bu  erişim imkânı ile artık bir servis ola-
           lerine, kullanıcı ara yüzü ve süreçle-
                                           noktada bulut bilişim devreye giriyor.  rak sunuluyor ve alınan hizmete her
           rinin tasarımlarından iş ortaklarıyla
           hizmet kalitesinin artırılmasına ka-  Bulut altyapısı yazılımı tek seferlik  zaman her yerden ulaşabiliyor. Bu-
           dar müşteriye dokunan tüm süreç-  yatırım yapılacak bir programdan,  lut bilişim altyapımızla ERP sistemi
           leri yeniden kurguladık. Servisleşme   sürekli hizmet gerektiren bir ihtiyaç  sürekli güncel olarak kullanılabili-
                                           haline getiriyor. Çözüm portföyümü- yor ve vakit alan versiyon geçişlerine
           stratejimiz ve müşteri deneyimi ön-
                                           zü genişleterek ve üyelik, abonelik,  gerek kalmıyor. Bu sayede işletme-
           celiğimizle; 2022’de de sürdürülebilir
                                           kiralama gibi satış modelleri suna- ler gerekli değişikliklere ve yenilik-
           operasyonel kârlılığımızı ve tüm ka-
                                           rak teknolojinin sürekli gelişiminden  lere kesintisiz şekilde anlık olarak
           tegorilerde güçlü gelir büyümemizi
                                           ve değişiminden tüm Logo Yazılım  uyum sağlayabiliyor.
           sürdürdük. 2022 ilk yarı yıl finansal
                                           paydaşlarının daha kolay yararlan-  Sunduğumuz bulut hizmeti kap-
           sonuçlarına göre, ilk altı aylık dönem-
                                           masını sağlamayı amaçlıyoruz.   samında veriler korunuyor; kötü
           de satış gelirlerimizi önceki yıla oran-
                                             İkinci hedefimiz ise; dikey çözüm  niyetli girişimlere karşı veri güven-
           la %101 arttırarak 637 milyon TL’ye   alanlarına odaklanmak; yani belirli  liği sağlanıyor. Satın alma ve satış
           yükselttik. Faiz, amortisman ve vergi   niş alanlarda, seçtiğimiz sektörlere  sipariş süreçlerinde kolaylık sağla-
           öncesi kârımız (FAVÖK) %101 arttı,
                                           ve/veya  iş fonksiyonlarına yönelik  yan ERP ile insan kaynaklı hataların
           net kârımız ise %100 artış göstererek
                                           uzmanlaşmış çözümler üretmek. Ana  önüne geçiliyor. Aynı zamanda işlet-
           239 milyon TL’ye ulaştı. İlk yarı yıl fi-
                                           faaliyet alanımızı oluşturan iş yazı- melerin performans ihtiyacına göre
           nansal sonuçlarıyla beraber 2022 yılı
                                           lımlarımızın etrafını bu tür dikey çö- uyumlanabiliyor.
           beklentilerimizi de yukarı yönlü yeni-  zümlerle kuşatarak, kullanıcılarımıza   Logo Bulut ERP servisimizin sağ-
           ledik. Yılı bir önceki yıla oranla UFRS
                                           sunduğumuz toplam faydayı artırmak,  ladığı diğer avantajlar arasında; et-
           satış gelirlerinde %88, vergi öncesi
                                           birbirini tamamlayan çözümler ve hiz- kili stok ve maliyet takibi, satın alma
           kârda %57 büyümeyle kapatmayı ön-
                                           metlerle zenginleştirmek hedefinde- ve sipariş süreçlerinde kolaylık,
           görüyoruz.”                     yiz. Burada stratejik işbirliklerine de  anlık muhasebeleştirme, kapsamlı
                                           açık olan bir büyüme modelini benim- ödeme ve tahsilat yöntemleri, şir-
             “Gelecek dönem stratejimiz;  siyoruz. Uluslararasılaşmak ise büyü- ket operasyonlarındaki gelir-gider
             servisleşme, dikeyleşme ve  me stratejimizin üçüncü boyutu.”  dengesini takip etme, sabit kıymet-
             uluslararasılaşma”              “Şirketlere özel çözümler sunu- lerin verimli yönetimi, bütçelerde
             Akın Sertcan, gelecek dönem için  yoruz”: Şirketlerin ihtiyaçlarını doğ- etkin yönetim ve analiz yeteneği,
           stratejilerini; ‘servisleşme, dikeyleşme  ru belirlemeleri ve bu süreçteki çö- ileri seviyede finans işlemleri, hızlı
           ve uluslararasılaşma’ olarak belir- züm ortaklarını doğru seçmelerinin  üretim, dış ticaret işlemlerinin takibi
           lediklerini anlatıyor: “Odaklandığı- önemini vurgulayan Sertcan, çözüm  bulunuyor. Ayrıca, e-Dönüşüm kap-
           mız stratejilerden en önceliklisi olan  ortaklarının danışmanlık, veri gü- samındaki uygulamalar Logo Bulut
           ‘servisleşme’ kapsamında yazılım  venliği, destek hizmetleri gibi baş- ERP servisiyle entegre şekilde çalı-
           ve teknoloji çözümlerini bir hizmet  lıklardaki deneyiminin bu seçimde  şabiliyor.”
           6 KobiEfor Dijital .DVÜP
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11