Page 6 - Dijital KobiEfor Kasım 2022
P. 6
zamandan ve mekândan bağımsız ça- dikkat edilmesi gereken noktalar
lışma imkanı sunarak İK ekiplerine ve olduğuna işaret ediyor: “Biz Logo
yöneticilerine esneklik ve hız kazan- Yazılım olarak buradaki rolümüzü
dırıyor. Ayrıca, Logo Yazılım’ın geniş çift taraflı olarak görüyoruz. Birin-
ekosisteminde gerekli eğitim ve ser- cisi işletmelerin yatırımlarında tek-
tifikasyon sürecini tamamlamış olan nolojiye öncelik vermesi için yönlen-
ve Logo ERP çözümleriyle entegre dirmelerde bulunması ve firmaların
olarak çalışılabilen, Logo Yazılım Çö- teknolojiye uyum sağlaması, ikincisi
züm Geliştirme İş Ortakları tarafından ise danışmanlık. Dijital dönüşüm,
geliştirilen ‘Logo Onaylı Ekosistem dijitalleşme ve dijital süreçlerin ha-
Çözümleri’ ile şirketlerin ihtiyaçlarına yatımıza girmesinde yönlendirici bir
her alanda çözümler sunuyoruz.” rol üstleniyoruz. Sunduğumuz ürün-
Akın Sertcan, Logo Yazılım’ın bu lerle ve hizmetlerle şirketlere özel
yılki büyüme ivmesine de değiniyor: olarak, doğru kurgulanan çalışma-
“2022 yılı bizim için servisleşme, larla işlerindeki verimliliği artırıyor
müşteri deneyimi ve bulut çözümle- ve yatırım açısından yönlendirme-
re yoğunlaştığımız bir yıl oldu. Ser- lerde bulunuyoruz.
visleşme stratejimizle birlikte müşteri Bulut teknoloji ile geliştirdiğimiz
deneyimi bizim için her zamankinden ERP servisimiz işletmelere önemli
daha önemli hale geldi. avantajlar kazandırmanın yanı sıra
onları rekabette güçlendiriyor. ERP
Müşteri deneyimi odağıyla ürün
çözümleri, kolay kullanım ve kolay
geliştirme süreçlerinden satış süreç-
olarak sunabilmeyi hedefliyoruz. Bu erişim imkânı ile artık bir servis ola-
lerine, kullanıcı ara yüzü ve süreçle-
noktada bulut bilişim devreye giriyor. rak sunuluyor ve alınan hizmete her
rinin tasarımlarından iş ortaklarıyla
hizmet kalitesinin artırılmasına ka- Bulut altyapısı yazılımı tek seferlik zaman her yerden ulaşabiliyor. Bu-
dar müşteriye dokunan tüm süreç- yatırım yapılacak bir programdan, lut bilişim altyapımızla ERP sistemi
leri yeniden kurguladık. Servisleşme sürekli hizmet gerektiren bir ihtiyaç sürekli güncel olarak kullanılabili-
haline getiriyor. Çözüm portföyümü- yor ve vakit alan versiyon geçişlerine
stratejimiz ve müşteri deneyimi ön-
zü genişleterek ve üyelik, abonelik, gerek kalmıyor. Bu sayede işletme-
celiğimizle; 2022’de de sürdürülebilir
kiralama gibi satış modelleri suna- ler gerekli değişikliklere ve yenilik-
operasyonel kârlılığımızı ve tüm ka-
rak teknolojinin sürekli gelişiminden lere kesintisiz şekilde anlık olarak
tegorilerde güçlü gelir büyümemizi
ve değişiminden tüm Logo Yazılım uyum sağlayabiliyor.
sürdürdük. 2022 ilk yarı yıl finansal
paydaşlarının daha kolay yararlan- Sunduğumuz bulut hizmeti kap-
sonuçlarına göre, ilk altı aylık dönem-
masını sağlamayı amaçlıyoruz. samında veriler korunuyor; kötü
de satış gelirlerimizi önceki yıla oran-
İkinci hedefimiz ise; dikey çözüm niyetli girişimlere karşı veri güven-
la %101 arttırarak 637 milyon TL’ye alanlarına odaklanmak; yani belirli liği sağlanıyor. Satın alma ve satış
yükselttik. Faiz, amortisman ve vergi niş alanlarda, seçtiğimiz sektörlere sipariş süreçlerinde kolaylık sağla-
öncesi kârımız (FAVÖK) %101 arttı,
ve/veya iş fonksiyonlarına yönelik yan ERP ile insan kaynaklı hataların
net kârımız ise %100 artış göstererek
uzmanlaşmış çözümler üretmek. Ana önüne geçiliyor. Aynı zamanda işlet-
239 milyon TL’ye ulaştı. İlk yarı yıl fi-
faaliyet alanımızı oluşturan iş yazı- melerin performans ihtiyacına göre
nansal sonuçlarıyla beraber 2022 yılı
lımlarımızın etrafını bu tür dikey çö- uyumlanabiliyor.
beklentilerimizi de yukarı yönlü yeni- zümlerle kuşatarak, kullanıcılarımıza Logo Bulut ERP servisimizin sağ-
ledik. Yılı bir önceki yıla oranla UFRS
sunduğumuz toplam faydayı artırmak, ladığı diğer avantajlar arasında; et-
satış gelirlerinde %88, vergi öncesi
birbirini tamamlayan çözümler ve hiz- kili stok ve maliyet takibi, satın alma
kârda %57 büyümeyle kapatmayı ön-
metlerle zenginleştirmek hedefinde- ve sipariş süreçlerinde kolaylık,
görüyoruz.” yiz. Burada stratejik işbirliklerine de anlık muhasebeleştirme, kapsamlı
açık olan bir büyüme modelini benim- ödeme ve tahsilat yöntemleri, şir-
“Gelecek dönem stratejimiz; siyoruz. Uluslararasılaşmak ise büyü- ket operasyonlarındaki gelir-gider
servisleşme, dikeyleşme ve me stratejimizin üçüncü boyutu.” dengesini takip etme, sabit kıymet-
uluslararasılaşma” “Şirketlere özel çözümler sunu- lerin verimli yönetimi, bütçelerde
Akın Sertcan, gelecek dönem için yoruz”: Şirketlerin ihtiyaçlarını doğ- etkin yönetim ve analiz yeteneği,
stratejilerini; ‘servisleşme, dikeyleşme ru belirlemeleri ve bu süreçteki çö- ileri seviyede finans işlemleri, hızlı
ve uluslararasılaşma’ olarak belir- züm ortaklarını doğru seçmelerinin üretim, dış ticaret işlemlerinin takibi
lediklerini anlatıyor: “Odaklandığı- önemini vurgulayan Sertcan, çözüm bulunuyor. Ayrıca, e-Dönüşüm kap-
mız stratejilerden en önceliklisi olan ortaklarının danışmanlık, veri gü- samındaki uygulamalar Logo Bulut
‘servisleşme’ kapsamında yazılım venliği, destek hizmetleri gibi baş- ERP servisiyle entegre şekilde çalı-
ve teknoloji çözümlerini bir hizmet lıklardaki deneyiminin bu seçimde şabiliyor.”
6 KobiEfor Dijital .DVÜP