Page 11 - KobiEfor Dijital Mayıs 2022
P. 11
(FOLW·WHQ .2%ä·OHUH
,7 o|]POHULQGH I×UVDW HåLWOLæL
Farklı ölçekteki işletmelerin, en temel ve karmaşık bilişim-teknoloji ihtiyaçlarını
gidererek, uçtan uca ve güvenilir IT çözümler sunan Eclit,
KOBİ ölçeğindeki şirketleri yüksek maliyetli teknoloji yatırımları yapmaktan
kurtararak daha ulaşılabilir fiyatlarla IT yönetim hizmetleri sunmayı hedefliyor.
Eclit Kurucu CEO’su Egemen İnce, “Bu açıdan teknolojik anlamda fırsat eşitliği
yarattığımızı da söyleyebiliriz” diyor.
T dünyasının lider şirketlerinden Diğer çözümlerinde olduğu gibi
olan Clonera ve Pukta’nın ortak ‘İş Sürekliliği ve Felaket Kurtarma’
Ibir vizyon çerçevesinde Türkiye’nin çözümünde de servislerin kritiklik
öncü yatırım fonu Turkven ile 2021’de seviyesine ve arıza durumunda sis-
güçlerini birleştirmesiyle kurulan tem gereksinimlerine bağlı olarak
Eclit, şu an 300’den fazla farklı öl- özel tasarlanabildiğini ayrıca ha-
çekteki işletmenin en temel ve kar- zır paket olarak da sunulduğunu
maşık bilişim-teknoloji ihtiyaçlarını kaydeden İnce, paketin ihtiyaca
gidererek, uçtan uca ve güvenilir IT yönelik olarak genişletilip, da-
çözümler sunuyor. raltılması esnekliğiyle de fark
Bugün toplamda 20 yılı aşan yarattıklarını, kullandıkları tek-
deneyimleriyle, Türkiye’de IT ala- nolojinin, rakipsiz RTO ve RPO
nındaki en yetkin insan kaynağı Egemen değerleri sunduğunu da vurgu-
profiline sahip olduklarını söyle- İnce luyor. Egemen İnce, “Bu sayede
yen Eclit Kurucu CEO’su Egemen veri kayıpları neredeyse sıfıra dü-
İnce, “Çoğunluğu teknik ekipler- şüyor ve en geç 15 dakika içinde
de olan toplam 120 çalışanımız- kalınan yerden çalışmaya devam
la Türkiye’nin e-fatura arşivinin edilebiliyor. Ayrıca 7/24 proaktif
yüzde 56’sının, sigorta poliçele-
veri miktarı / RTO: Sistemlerin fela- izleme ve destek hizmeti saye-
rinin yüzde 45’inin ve perakende
ket sonrasında yeniden çalıştırılma sinde müşterilerimiz sıra bekle-
e-ticaretin de yüzde 40’ının bilgi
süresi) hizmetlerin yeniden başla- meden bize ulaşıyor ve konunun
teknoloji hizmetlerini bizzat yö-
masını sağlıyor. Veri merkezinde uzmanı mühendislerimizden 2.
netiyoruz” diyor.
servislerin çalışmasını engelleyen seviyede destek alıyorlar. Son
Sundukları IT hizmetleriyle şir-
cryptolocker gibi siber saldırılarda, olarak, sadece test veya felaket
ketlere güvenlik seviyesi yüksek,
yangın, deprem, güç kesintisi ve anında ihtiyaç duyulan kaynaklar
uluslararası standartlarda altyapı-
iklimlendirme sistemi arızası gibi için kullandıkça ödeme yapabili-
ya sahip olma ve regülasyonlarla
doğal afetlerde ya da platform arı- yorlar ve kullanılmayan kaynak-
uyumlu çalışma imkânı sağla-
zalarında yani iş sürekliliği çözüm- ların maliyetinden kurtuluyorlar.
dıklarını belirten Egemen İnce,
leri ile servise devam etme imkânı Bu da yüzde 80 maliyet avantajı
başta üretim, sağlık, hizmet ve
olmayan durumlarda belirlenen sunuyor” açıklamasını yapıyor.
perakende olmak üzere birçok
sürelerde servisin geçici olarak fe- Egemen İnce sözlerini şöyle ta-
sektöre hizmet götürdüklerini
laket kurtarma merkezi üzerinden mamlıyor: “Önümüzdeki dönem-
ifade ediyor.
verilmesini mümkün kılıyor.” de de KOBİ ölçeğindeki daha çok
Egemen İnce, ‘İş Sürekliliği ve
şirkete hizmetlerimizi sunmak
Felaket Kurtarma’ konusunda sun-
ve onları yüksek maliyetli tekno-
dukları çözüm ve hizmetlerle müş-
loji yatırımları yapmaktan kurta-
terilerine rekabet avantajı sağladık-
rarak daha ulaşılabilir fiyatlarla
larını anlatıyor: “Bu hizmetle veri
IT yönetim hizmetlerini sunmayı
merkezinde oluşabilecek herhangi
hedefliyoruz. Bu açıdan teknolo-
bir felakette daha önce belirlenen
jik anlamda fırsat eşitliği yarattı- Advertorial
limitler içerisinde (RPO: Felaket
ğımızı da söyleyebiliriz.”
anında kaybedilmesine izin verilen
0D\ÜV KobiEfor Dijital 11