Page 18 - KobiEfor Dijital Nisan 2022
P. 18

'à-à7$/ 5((/




           Servis sağlayıcılar için                        Rain Türkiye, Beşiktaş’ın

           fiber ağ çözümleri                               yeni ana sponsoru oluyor
                                                             Global kripto varlık platformu Rain, Vodafone
                                                           Park’ta yapılan törenle, gelecek sezondan başlayarak
                                                           iki yıllığına Beşiktaş’ın forma göğüs sponsoru olduğu-
                                                           nu duyurdu. Rain, bu sezondan itibaren de Beşiktaş’ın
                                                           tribün sponsorluğunu üstlenecek.
                                                             Rain Türkiye Genel Müdürü Mehmet Çamır
                                                           şunları söyledi: “Kuruluşunun 120. yılında is-
                                                           mimizi hem Beşiktaş’ın göğsüne yazdırmaktan
             TP-Link, internet servis sağlayıcılar (ISS) için fi-  hem de dünyaca ünlü stadına taşımaktan gurur
           ber ağ çözümlerini Türkiye’de satışa sundu. Hem   duyuyoruz. Bir süredir Türkiye’deki kullanıcıları-
           omurga hem ev içi fiber ürünler geliştiren şirketin   mızla buluşmak için hazırlıklarımızı sürdürüyor-
                                                           duk. Şimdi bunun meyvesini alıyoruz ve Rain ola-
           fiber ürün portföyünde yerel İnternet Servis Sağla-
                                                           rak yeni bir döneme adım atıyoruz. Bu işbirliğini
           yıcılarına yönelik çözümler de yer alıyor.
                                                           Türkiye’de yapmak istediklerimizi herkese anlat-
             Hem ulusal hem yerel internet sağlayıcıla-
                                                           mak için iyi bir fırsat olarak değerlendireceğiz.”
           rına yönelik GPON çözümleri olduğunu belir-
           ten TP-Link ISS Satış Direktörü Ersin Akbulak,
           “Türkiye’de fiber bağlantı giderek daha yaygın-
           laşıyor. Türk Telekom, Superonline gibi büyük
           servis sağlayıcıların yanı sıra yerel ISS’ler de son
           dönemlerde fiber altyapı yatırımları yapmaya
           başladılar. Bu nedenle GPON çözümlerine talep
           arttı. Ağ pazarının lider markası olarak biz de bu
           ihtiyaca en uygun ve kaliteli ürünlerimizle cevap
           veriyoruz” diyor.



           İşe alımlarda yapay zeka                        Teknosa, dijital
           teknolojisini kullanacak                        dönüşümünü hızlandırıyor

             Koç Topluluğu, işe alım süreçlerini yapay zekâ   ‘Yatırımda güçlü, dönüşümde öncü’ mottosuyla bu
           teknolojisi ile birleştiriyor. Koç Holding’in tasar-  yıl, geçen yılın yaklaşık 2.5 katı olan 169 milyon TL’lik
           ladığı yapay zekâ yazılımı öncelikli olarak, Koç   yatırım planlayan Teknosa, pazaryeri ile daha fazla de-
           Topluluğu’nun kurumsal kariyer platformu Koç    ğer yaratmayı ve 3 yıl içinde e-ticaret hacmini 5 katına
           Kariyerim’de devreye alınıyor.                  çıkarmayı hedefliyor.
             Bu sistem, adayların özgeçmişlerini otomatik    Teknosa’nın stratejik
           oluşturarak veri tabanına işlemeye ve yeteneğe uy-  yol haritası ve dönüşüm
           gun pozisyon açıldığında aday başvurmadan değer-  yolculuğundaki hedefle-
           lendirmeye alma imkânı sunuyor.                 rinin paylaşıldığı basın
             Koç Holding İnsan                             toplantısında Teknosa Yö-
           Kaynakları ve Endüstri                          netim Kurulu Başkanı Ha-
           İlişkileri Başkanı Öz-                          kan Timur, dijitalleşme,
                                                                                  Hakan          Sitare
           gür Burak Akkol, “Koç                           müşteri deneyimi ve sür-
                                                                                  Timur         Sezgin
           Kariyerim üzerinden son                         dürülebilirliği Teknosa’nın
           olarak devreye aldığımız                        güçlü büyümesi için ana stratejik odaklar olarak gör-
           ve çalışma  arkadaşla-                          düklerini belirtti. Timur, “Bu yıl öncü girişimlerle güçlü
           rımızın kodladığı ya-               Özgür       bir büyüme hikayesi oluşturmak amacıyla 169 milyon
           pay zekâ teknolojisinin             Burak       TL’lik yatırım planımız var” dedi.
           hem önemli bir kaynak               Akkol         Teknosa Genel Müdürü Sitare Sezgin de müşterile-
           tasarrufu sağlayacağı-                          rin teknolojiye dair ihtiyacı olan tüm ürün ve hizmetleri
           na, hem de doğru yetenekleri Topluluğumuza ka-  bütünsel bir deneyimle sunacak yapılanmayı oluştur-
           zandırmada faydalı olacağına inanıyorum” dedi.    duklarını kaydetti.


         18  KobiEfor Dijital Nisan 2022
   13   14   15   16   17   18   19   20   21