Page 18 - KobiEfor Dijital Nisan 2022
P. 18
'à-à7$/ 5((/
Servis sağlayıcılar için Rain Türkiye, Beşiktaş’ın
fiber ağ çözümleri yeni ana sponsoru oluyor
Global kripto varlık platformu Rain, Vodafone
Park’ta yapılan törenle, gelecek sezondan başlayarak
iki yıllığına Beşiktaş’ın forma göğüs sponsoru olduğu-
nu duyurdu. Rain, bu sezondan itibaren de Beşiktaş’ın
tribün sponsorluğunu üstlenecek.
Rain Türkiye Genel Müdürü Mehmet Çamır
şunları söyledi: “Kuruluşunun 120. yılında is-
mimizi hem Beşiktaş’ın göğsüne yazdırmaktan
TP-Link, internet servis sağlayıcılar (ISS) için fi- hem de dünyaca ünlü stadına taşımaktan gurur
ber ağ çözümlerini Türkiye’de satışa sundu. Hem duyuyoruz. Bir süredir Türkiye’deki kullanıcıları-
omurga hem ev içi fiber ürünler geliştiren şirketin mızla buluşmak için hazırlıklarımızı sürdürüyor-
duk. Şimdi bunun meyvesini alıyoruz ve Rain ola-
fiber ürün portföyünde yerel İnternet Servis Sağla-
rak yeni bir döneme adım atıyoruz. Bu işbirliğini
yıcılarına yönelik çözümler de yer alıyor.
Türkiye’de yapmak istediklerimizi herkese anlat-
Hem ulusal hem yerel internet sağlayıcıla-
mak için iyi bir fırsat olarak değerlendireceğiz.”
rına yönelik GPON çözümleri olduğunu belir-
ten TP-Link ISS Satış Direktörü Ersin Akbulak,
“Türkiye’de fiber bağlantı giderek daha yaygın-
laşıyor. Türk Telekom, Superonline gibi büyük
servis sağlayıcıların yanı sıra yerel ISS’ler de son
dönemlerde fiber altyapı yatırımları yapmaya
başladılar. Bu nedenle GPON çözümlerine talep
arttı. Ağ pazarının lider markası olarak biz de bu
ihtiyaca en uygun ve kaliteli ürünlerimizle cevap
veriyoruz” diyor.
İşe alımlarda yapay zeka Teknosa, dijital
teknolojisini kullanacak dönüşümünü hızlandırıyor
Koç Topluluğu, işe alım süreçlerini yapay zekâ ‘Yatırımda güçlü, dönüşümde öncü’ mottosuyla bu
teknolojisi ile birleştiriyor. Koç Holding’in tasar- yıl, geçen yılın yaklaşık 2.5 katı olan 169 milyon TL’lik
ladığı yapay zekâ yazılımı öncelikli olarak, Koç yatırım planlayan Teknosa, pazaryeri ile daha fazla de-
Topluluğu’nun kurumsal kariyer platformu Koç ğer yaratmayı ve 3 yıl içinde e-ticaret hacmini 5 katına
Kariyerim’de devreye alınıyor. çıkarmayı hedefliyor.
Bu sistem, adayların özgeçmişlerini otomatik Teknosa’nın stratejik
oluşturarak veri tabanına işlemeye ve yeteneğe uy- yol haritası ve dönüşüm
gun pozisyon açıldığında aday başvurmadan değer- yolculuğundaki hedefle-
lendirmeye alma imkânı sunuyor. rinin paylaşıldığı basın
Koç Holding İnsan toplantısında Teknosa Yö-
Kaynakları ve Endüstri netim Kurulu Başkanı Ha-
İlişkileri Başkanı Öz- kan Timur, dijitalleşme,
Hakan Sitare
gür Burak Akkol, “Koç müşteri deneyimi ve sür-
Timur Sezgin
Kariyerim üzerinden son dürülebilirliği Teknosa’nın
olarak devreye aldığımız güçlü büyümesi için ana stratejik odaklar olarak gör-
ve çalışma arkadaşla- düklerini belirtti. Timur, “Bu yıl öncü girişimlerle güçlü
rımızın kodladığı ya- Özgür bir büyüme hikayesi oluşturmak amacıyla 169 milyon
pay zekâ teknolojisinin Burak TL’lik yatırım planımız var” dedi.
hem önemli bir kaynak Akkol Teknosa Genel Müdürü Sitare Sezgin de müşterile-
tasarrufu sağlayacağı- rin teknolojiye dair ihtiyacı olan tüm ürün ve hizmetleri
na, hem de doğru yetenekleri Topluluğumuza ka- bütünsel bir deneyimle sunacak yapılanmayı oluştur-
zandırmada faydalı olacağına inanıyorum” dedi. duklarını kaydetti.
18 KobiEfor Dijital Nisan 2022