Page 15 - KobiEfor Dijital Nisan 2022
P. 15
HABER
Lenovo Türkiye CEO’su Emre Hantaloğlu:
´ ·L GH 7UNL\H 3& SD]DU×Q×Q
OLGHUL RODUDN WDPDPODG×Nµ
Kâr amacı gütmeyen küresel çevre Hantaloğlu, Lenovo’nun 2021’i de
kuruluşu CDP’nin ‘A Listesi’ne Türkiye PC pazarının lideri olarak
girdiklerini ve ‘Kurumsal Eşitlik Endeksi’ tamamladığını söyledi. Hantaloğlu,
üzerinden 100 tam puan aldıklarını Ar-Ge yatırımlarını da 3 yılda 2 katına
belirten Lenovo Türkiye CEO’su Emre çıkarmayı hedeflediklerini açıkladı.
enovo markasının Türkiye’de
güçlü bir algıya sahip olduğunu
Lbelirten Lenovo Türkiye CEO’su
Emre Hantaloğlu, “Lenovo, 2021’de,
toplam bilgisayar pazarında yüzde
26.7, toplam kurumsal PC pazarında
yüzde 40.1, KOBİ PC pazarında yüz-
de 39.5 toplam tüketici PC pazarında
yüzde 19.1, toplam dizüstü bilgisayar
pazarında yüzde 28.7 ve toplam ma-
saüstü bilgisayar pazarında yüzde
21.7 pay ile Türkiye PC pazarının li-
deri oldu. 2021’de Türkiye PC pazarı
Emre
yüzde 6 büyürken, Lenovo Türkiye,
Hantaloğlu
yüzde 11.2 büyüdü” dedi.
Hantaloğlu, “Globalde yapay zekâ ğıyla herkes için daha akıllı teknoloji Design tarafından düzenlenen ve
yatırımlarımızı sürdürüyoruz. İno- sağlamak gibi cesur bir vizyonla ha- kusursuz tasarımları belirleyen iF
vasyon yatırımlarımızın artmasıyla, reket ettiğinin altını çizen Hantaloğlu, Tasarım Ödülleri’nde de toplam 14
yılın üçüncü çeyreğinde Ar-Ge gider- “Lenovo, her gün milyonlarca müş- prestijli ödülün sahibi oldu. 14 ödüllü
lerimiz globalde yaklaşık yüzde 60 teriye cihazları ve altyapısıyla güç ürünlerimiz arasında ‘dünyanın ilk
artış gösterdi. Lenovo olarak müşteri vererek ve çözümleri, hizmetleri ve katlanabilir ekranına sahip dizüstü
deneyimini en üst düzeye çıkarmak yazılımlarıyla onları destekleyerek, bilgisayarı’ olan ThinkPad X1 Fold
ve ihtiyaçlarını karşılamaya yöne- herkes için her yerde daha kapsa- ürünümüz de yer alıyor. Lenovo, tek-
lik ürünler ortaya koyabilmek adına yıcı, güvenilir ve sürdürülebilir bir nolojiyi dönüştüren ilklere imza at-
önümüzdeki üç yılda Ar-Ge harca- dijital toplum yaratarak dünyayı mayı sürdürüyor” diye konuştu.
malarımızı iki katına çıkarma hede- değiştiren teknolojiler geliştirmeyi Lenovo Türkiye olarak Türkiye’nin
fimize ilerlemeye ve hizmet odaklı sürdürüyor. Lenovo olarak global- yüksek ve sürdürülebilir bir büyüme
akıllı dönüşümümüzü desteklemeye de yeni teknolojiler ile inovasyon ve sağlaması için teknolojinin eğitime
global düzeyde devam ediyoruz” diye tasarımla öne çıkıyoruz. İnovasyona entegre edilmesinin büyük önem
konuştu. bağlılığımız özellikle yenilikçi ürün taşıdığına inandıklarını dile getiren
tasarımları alanında meyvelerini Hantaloğlu sözlerine şöyle devam
Ar-Ge yatırımlarını 3 yılda topluyor” açıklamasını yaptı. etti: “Lenovo 2022’de BlindLook ile
2 katına çıkarmayı planlıyor işbirliği yaparak Türkiye’deki ilk gör-
İnovasyona çok fazla yatırım Lenovo ödüle doymuyor me-engelsiz ‘EyeBrand’ bilgisayar
yaptıklarını söyleyen Hantaloğlu, Dünya çapında tasarım alanın- markası oldu. Türkiye Eğitim Gönül-
Ar-Ge yatırımlarını gelecek 3 yılda da düzenlenen ünlü Red Dot Ta- lüleri Vakfı ile gerçekleştirdiğimiz
iki katına çıkarmayı planladıklarını sarım Ödülleri’nde son olarak 25 çalışmalarımızla ve girişimimizle
ve 2023/2024’ün sonuna kadar net ödül birden aldıklarını vurgulayan TEGV, İTÜ ARI Teknokent ve alanın-
marjını iki katına çıkarma hedefine Hantaloğlu, “Öte yandan Lenovo, da öncü kuruluşlarla kurduğumuz
doğru ilerlediklerini kaydetti. globalde ünlü bağımsız tasarım or- ‘Teknoloji ile Üretelim’ platformu ile
Lenovo’nun, inovasyona bağlılı- ganizasyonu iF International Forum büyük heyecanla yola çıktık.”
Nisan 2022 KobiEfor Dijital 15