Page 15 - KobiEfor Dijital Nisan 2022
P. 15

HABER



                          Lenovo Türkiye CEO’su Emre Hantaloğlu:

                      ´    ·L GH 7UNL\H 3& SD]DU×Q×Q


                            OLGHUL RODUDN WDPDPODG×Nµ


         Kâr amacı gütmeyen küresel çevre                 Hantaloğlu, Lenovo’nun 2021’i de
         kuruluşu CDP’nin ‘A Listesi’ne                   Türkiye PC pazarının lideri olarak
         girdiklerini ve ‘Kurumsal Eşitlik Endeksi’       tamamladığını söyledi. Hantaloğlu,
         üzerinden 100 tam puan aldıklarını               Ar-Ge yatırımlarını da 3 yılda 2 katına
         belirten Lenovo Türkiye CEO’su Emre              çıkarmayı hedeflediklerini açıkladı.


              enovo markasının Türkiye’de
              güçlü bir algıya sahip olduğunu
         Lbelirten Lenovo Türkiye CEO’su
          Emre Hantaloğlu, “Lenovo, 2021’de,
          toplam bilgisayar pazarında yüzde
          26.7, toplam kurumsal PC pazarında
          yüzde 40.1, KOBİ PC pazarında yüz-
          de 39.5 toplam tüketici PC pazarında
          yüzde 19.1, toplam dizüstü bilgisayar
          pazarında yüzde 28.7 ve toplam ma-
          saüstü bilgisayar pazarında yüzde
          21.7 pay ile Türkiye PC pazarının li-
          deri oldu. 2021’de Türkiye PC pazarı
                                                                                                  Emre
          yüzde 6 büyürken, Lenovo Türkiye,
                                                                                              Hantaloğlu
          yüzde 11.2 büyüdü” dedi.
            Hantaloğlu, “Globalde yapay zekâ   ğıyla herkes için daha akıllı teknoloji  Design tarafından düzenlenen ve
          yatırımlarımızı sürdürüyoruz. İno-  sağlamak gibi cesur bir vizyonla ha-  kusursuz tasarımları belirleyen iF
          vasyon yatırımlarımızın artmasıyla,   reket ettiğinin altını çizen Hantaloğlu,  Tasarım Ödülleri’nde de toplam 14
          yılın üçüncü çeyreğinde Ar-Ge gider-  “Lenovo, her gün milyonlarca müş-  prestijli ödülün sahibi oldu. 14 ödüllü
          lerimiz globalde yaklaşık yüzde 60   teriye cihazları ve altyapısıyla güç  ürünlerimiz arasında ‘dünyanın ilk
          artış gösterdi. Lenovo olarak müşteri   vererek ve çözümleri, hizmetleri ve  katlanabilir ekranına sahip dizüstü
          deneyimini en üst düzeye çıkarmak  yazılımlarıyla onları destekleyerek,  bilgisayarı’ olan ThinkPad X1 Fold
          ve ihtiyaçlarını karşılamaya yöne-  herkes için her yerde daha kapsa-  ürünümüz de yer alıyor. Lenovo, tek-
          lik ürünler ortaya koyabilmek adına  yıcı, güvenilir ve sürdürülebilir bir  nolojiyi dönüştüren ilklere imza at-
          önümüzdeki üç yılda Ar-Ge harca-  dijital toplum yaratarak dünyayı  mayı sürdürüyor” diye konuştu.
          malarımızı iki katına çıkarma hede-  değiştiren teknolojiler geliştirmeyi   Lenovo Türkiye olarak Türkiye’nin
          fimize ilerlemeye ve hizmet odaklı  sürdürüyor. Lenovo olarak global-  yüksek ve sürdürülebilir bir büyüme
          akıllı dönüşümümüzü desteklemeye  de yeni teknolojiler ile inovasyon ve  sağlaması için teknolojinin eğitime
          global düzeyde devam ediyoruz” diye  tasarımla öne çıkıyoruz. İnovasyona  entegre edilmesinin büyük önem
          konuştu.                       bağlılığımız özellikle yenilikçi ürün  taşıdığına inandıklarını dile getiren
                                         tasarımları alanında meyvelerini  Hantaloğlu sözlerine şöyle devam
            Ar-Ge yatırımlarını 3 yılda  topluyor” açıklamasını yaptı.   etti: “Lenovo 2022’de BlindLook ile
            2 katına çıkarmayı planlıyor                                 işbirliği yaparak Türkiye’deki ilk gör-
            İnovasyona çok fazla yatırım    Lenovo ödüle doymuyor        me-engelsiz ‘EyeBrand’ bilgisayar
          yaptıklarını söyleyen Hantaloğlu,   Dünya çapında tasarım alanın-  markası oldu. Türkiye Eğitim Gönül-
          Ar-Ge yatırımlarını gelecek 3 yılda  da düzenlenen ünlü Red Dot Ta-  lüleri Vakfı ile gerçekleştirdiğimiz
          iki katına çıkarmayı planladıklarını  sarım Ödülleri’nde son olarak 25  çalışmalarımızla ve girişimimizle
          ve 2023/2024’ün sonuna kadar net  ödül birden aldıklarını vurgulayan  TEGV, İTÜ ARI Teknokent ve alanın-
          marjını iki katına çıkarma hedefine  Hantaloğlu, “Öte yandan Lenovo,  da öncü kuruluşlarla kurduğumuz
          doğru ilerlediklerini kaydetti.  globalde ünlü bağımsız tasarım or-  ‘Teknoloji ile Üretelim’ platformu ile
            Lenovo’nun, inovasyona bağlılı-  ganizasyonu iF International Forum  büyük heyecanla yola çıktık.”
                                                                                 Nisan 2022 KobiEfor Dijital 15
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20