Page 9 - Dijital KobiEfor-Ağustos 2021
P. 9

'HVWHN %LOJLVD\DU·GD KHGHI \XUW G×å× SD]DU×



         Bilişim ve iletişim teknolojilerinde             Genel Müdürü Oğuz Tamer Tunçel,
         danışmanlık, tasarım, satış ve satış             Destek Bilgisayar’ın çalışmalarını yakın
         sonrası hizmetler sunan Destek                   gelecekte Doğu Avrupa,
         Bilgisayar, müşterilerine iş süreçlerinde        Türk Cumhuriyetleri ve İran pazarına
         katmadeğer sağlıyor. Destek Bilgisayar           taşımayı hedeflediğini açıklıyor.


            Ankara ve İstanbul başta olmak                                kaydeden Tunçel, bu yıl hedefle-
         üzere Türkiye’nin 7 bölgesine yayıl-                             rinin ilk 5’te yer almak olduğunu
         mış olan Destek Bilgisayar, 30 bölge                             açıklıyor: “Orta Doğu bölgesinde
         ve irtibat ofisleri, 600’e yakın perso-                           MVS (multi vendor services) konu-
         neli ve 50’ye yakın alt yüklenici eko-                           sunda iş ortaklarıyla görüşmeler
         sistemiyle sektörün önemli loko-                                 yapıyoruz. Sonrasında bu çalışma-
         motif şirketleri arasında yer alıyor.                            ları Doğu Avrupa, Türk Cumhuri-
         Bilişim ve iletişim teknolojilerinde,                            yetleri ve İran pazarına da taşımayı
         danışmanlık, tasarım, satış ve sa-                               arzu ediyoruz. Hızla büyüyen bulut
         tış sonrası hizmetler sunan firma,                                hizmetleri çerçevesinde, uzman
         müşterilerinin kendi işlerine odak-                              olduğumuz konvansiyonel servis
         lanmalarını sağlarken; iş süreçle-                               hizmetlerini, Yönetilebilir Servisler
         rinde de katmadeğer sağlıyor. Des-                               kapsamında da genişletmek ve tec-
         tek Bilgisayar, 1996’dan itibaren;                               rübelerimizi bu alanda da geliştire-
         kurumsal altyapı çözümlerinden,                     Oğuz Tamer   rek Türkiye’nin en büyük MSSP’si
         ağ ve güvenlik çözümlerine, söz-                        Tunçel   (Managed Service and Solution
         leşmeli hizmetlerden, dış kaynak                                 Provider) olmayı hedefliyoruz.”
         kullanım hizmetlerine, danışmanlık   ların üzerinde çalışan yazılımlar   Özellikle dijital dönüşüm ko-
         hizmetlerinden sistem entegrasyon   ile ara katman yazılımlarının,   nusunun yeni nesil IT dünyasında
         çalışmalarına kadar birçok alanda   sağlayıcılığı, kurulum ve işletim   çok önemli olduğunu vurgulayan
         çözüm ve hizmet üretiyor.        hizmetlerini yürütüyoruz” diyor.   Tunçel, dijital dönüşümü bir ‘in-
            Özellikle büyük bir servis ope-  Tunçel, beklenti ve gereksi-  san dönüşümü’ olarak gördükle-
         rasyonu için oluşturulmuş geniş   nimlere yanıt verecek en etkin ve   rini, yakın gelecekte pek çok kla-
         kadrosuyla Türkiye çapında yüksek   yaratıcı çözümleri, uygun mali-  sik iş dalının sona ereceğini dile
         seviyeli önceliklerle müşterilerine   yette, hızlı servis hizmetiyle sağ-  getiriyor: “Yeni fikirler bulup, işini
         en yüksek kalitede servisler ulaş-  lamaya çalıştıklarını belirtiyor:   dönüştüren şirketler ayakta kala-
         tırırken bu amaçla büyük global   “Karşılıklı güven, dürüstlük ve   cak, diğerleri ise acımasız reka-
         entegratörlerle birlikte kamu, sa-  açıklık ilkelerine sadık kalarak,   betle eriyip gidecekler. Yeni insan
         vunma, enerji, telekom ve finans   sürekli değişime açık olmaya ça-  nesli için iş olanakları da azalıyor,
         sektörlerinde çalışmalarını sür-  lışıyoruz. Eğitime ve uzmanlığa   artık robotlar ve yapay zeka ge-
         düren Destek Bilgisayar, bazı yerel   verdiğimiz önemle operasyonel   liyor. Tüm bunlar sektörü değil,
         şirketlerin alt yüklenicisi olarak   başarılarımızı da aynı ivmeyle   dünyayı değiştirecek. Bizim gibi
         yakın çevre ülkelere yaptığı servis   sürekli artırmayı hedefliyoruz.   servis şirketleri her zaman dö-
         hizmetleriyle de katmadeğerli çö-  Kalite yönetim prensiplerimiz   nüşümü fırsat olarak görür. Pan-
         zümlerini ve hizmetlerini ülke sı-  doğrultusunda ‘Profesyonel Hiz-  demi sürecinin dijital dönüşümü
         nırlarının dışına taşıyor.       met, Etik, İş Gücü, İş Sağlığı ve   hızlandırdığı ve şirketlerin bilişim
            Destek Bilgisayar Genel Mü-   Güvenliği, Çevreci ve Müşteri   yatırımları listesinde ilk sıralara
         dürü Oğuz Tamer Tunçel, “Bili-   Odaklı’ çalışma anlayışımızı tüm   çıktığını görüyoruz. Ofis dışı ça-
         şim ve iletişim konularında uçtan   iş süreçlerimize uyguluyor ve sü-  lışma hayatı hızla artarak zorun-
         uca düşünebileceğiniz; kablolu,   rekliliğini takip ediyoruz.”   luluk haline geliyor. Bu durumun
         kablosuz ağlar, veri merkezi su-                                 mobilite ve güvenlik konusunda
         nucuları ve depolama cihazları,    Türkiye’nin en büyük          şirket yatırımlarını artırmaya
         internet erişim ve güvenlik ürün-  MSSP’si olmayı hedefliyor      zorladığı bir dönemden geçiyo-
         lerinden, optimizasyon cihazla-    Servis hizmetleri konusunda   ruz. Bilişim sektörü için inanıl-
         rına, uç kullanıcı masaüstü tüm   uzmanlıklarıyla sektörün en büyük   maz fırsatların olduğunu görmek   Advertorial
         erişim cihazlarından, bu cihaz-  10 şirketi arasında bulunduklarını   ve değerlendirmek gerekiyor.”
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14