Page 9 - Dijital KobiEfor-Ağustos 2021
P. 9
'HVWHN %LOJLVD\DU·GD KHGHI \XUW G×å× SD]DU×
Bilişim ve iletişim teknolojilerinde Genel Müdürü Oğuz Tamer Tunçel,
danışmanlık, tasarım, satış ve satış Destek Bilgisayar’ın çalışmalarını yakın
sonrası hizmetler sunan Destek gelecekte Doğu Avrupa,
Bilgisayar, müşterilerine iş süreçlerinde Türk Cumhuriyetleri ve İran pazarına
katmadeğer sağlıyor. Destek Bilgisayar taşımayı hedeflediğini açıklıyor.
Ankara ve İstanbul başta olmak kaydeden Tunçel, bu yıl hedefle-
üzere Türkiye’nin 7 bölgesine yayıl- rinin ilk 5’te yer almak olduğunu
mış olan Destek Bilgisayar, 30 bölge açıklıyor: “Orta Doğu bölgesinde
ve irtibat ofisleri, 600’e yakın perso- MVS (multi vendor services) konu-
neli ve 50’ye yakın alt yüklenici eko- sunda iş ortaklarıyla görüşmeler
sistemiyle sektörün önemli loko- yapıyoruz. Sonrasında bu çalışma-
motif şirketleri arasında yer alıyor. ları Doğu Avrupa, Türk Cumhuri-
Bilişim ve iletişim teknolojilerinde, yetleri ve İran pazarına da taşımayı
danışmanlık, tasarım, satış ve sa- arzu ediyoruz. Hızla büyüyen bulut
tış sonrası hizmetler sunan firma, hizmetleri çerçevesinde, uzman
müşterilerinin kendi işlerine odak- olduğumuz konvansiyonel servis
lanmalarını sağlarken; iş süreçle- hizmetlerini, Yönetilebilir Servisler
rinde de katmadeğer sağlıyor. Des- kapsamında da genişletmek ve tec-
tek Bilgisayar, 1996’dan itibaren; rübelerimizi bu alanda da geliştire-
kurumsal altyapı çözümlerinden, Oğuz Tamer rek Türkiye’nin en büyük MSSP’si
ağ ve güvenlik çözümlerine, söz- Tunçel (Managed Service and Solution
leşmeli hizmetlerden, dış kaynak Provider) olmayı hedefliyoruz.”
kullanım hizmetlerine, danışmanlık ların üzerinde çalışan yazılımlar Özellikle dijital dönüşüm ko-
hizmetlerinden sistem entegrasyon ile ara katman yazılımlarının, nusunun yeni nesil IT dünyasında
çalışmalarına kadar birçok alanda sağlayıcılığı, kurulum ve işletim çok önemli olduğunu vurgulayan
çözüm ve hizmet üretiyor. hizmetlerini yürütüyoruz” diyor. Tunçel, dijital dönüşümü bir ‘in-
Özellikle büyük bir servis ope- Tunçel, beklenti ve gereksi- san dönüşümü’ olarak gördükle-
rasyonu için oluşturulmuş geniş nimlere yanıt verecek en etkin ve rini, yakın gelecekte pek çok kla-
kadrosuyla Türkiye çapında yüksek yaratıcı çözümleri, uygun mali- sik iş dalının sona ereceğini dile
seviyeli önceliklerle müşterilerine yette, hızlı servis hizmetiyle sağ- getiriyor: “Yeni fikirler bulup, işini
en yüksek kalitede servisler ulaş- lamaya çalıştıklarını belirtiyor: dönüştüren şirketler ayakta kala-
tırırken bu amaçla büyük global “Karşılıklı güven, dürüstlük ve cak, diğerleri ise acımasız reka-
entegratörlerle birlikte kamu, sa- açıklık ilkelerine sadık kalarak, betle eriyip gidecekler. Yeni insan
vunma, enerji, telekom ve finans sürekli değişime açık olmaya ça- nesli için iş olanakları da azalıyor,
sektörlerinde çalışmalarını sür- lışıyoruz. Eğitime ve uzmanlığa artık robotlar ve yapay zeka ge-
düren Destek Bilgisayar, bazı yerel verdiğimiz önemle operasyonel liyor. Tüm bunlar sektörü değil,
şirketlerin alt yüklenicisi olarak başarılarımızı da aynı ivmeyle dünyayı değiştirecek. Bizim gibi
yakın çevre ülkelere yaptığı servis sürekli artırmayı hedefliyoruz. servis şirketleri her zaman dö-
hizmetleriyle de katmadeğerli çö- Kalite yönetim prensiplerimiz nüşümü fırsat olarak görür. Pan-
zümlerini ve hizmetlerini ülke sı- doğrultusunda ‘Profesyonel Hiz- demi sürecinin dijital dönüşümü
nırlarının dışına taşıyor. met, Etik, İş Gücü, İş Sağlığı ve hızlandırdığı ve şirketlerin bilişim
Destek Bilgisayar Genel Mü- Güvenliği, Çevreci ve Müşteri yatırımları listesinde ilk sıralara
dürü Oğuz Tamer Tunçel, “Bili- Odaklı’ çalışma anlayışımızı tüm çıktığını görüyoruz. Ofis dışı ça-
şim ve iletişim konularında uçtan iş süreçlerimize uyguluyor ve sü- lışma hayatı hızla artarak zorun-
uca düşünebileceğiniz; kablolu, rekliliğini takip ediyoruz.” luluk haline geliyor. Bu durumun
kablosuz ağlar, veri merkezi su- mobilite ve güvenlik konusunda
nucuları ve depolama cihazları, Türkiye’nin en büyük şirket yatırımlarını artırmaya
internet erişim ve güvenlik ürün- MSSP’si olmayı hedefliyor zorladığı bir dönemden geçiyo-
lerinden, optimizasyon cihazla- Servis hizmetleri konusunda ruz. Bilişim sektörü için inanıl-
rına, uç kullanıcı masaüstü tüm uzmanlıklarıyla sektörün en büyük maz fırsatların olduğunu görmek Advertorial
erişim cihazlarından, bu cihaz- 10 şirketi arasında bulunduklarını ve değerlendirmek gerekiyor.”