Page 71 - KobiEfor_Eylul_2020
P. 71
´.$%ä0 ND]DQG×U×\RU YH Lå KD\DW×Q×]× NROD\ODåW×U×\RUµ
KABİM Elektronik Dijital Pazarlama ofis tüketim ürünleri ve iletişim
Birim Yöneticisi Hilal Üstünakın, teknolojileri alanındaki zengin ürün
KABİM Elektronik’in, baskı teknolojileri, portföyü, 1000’in üzerindeki bayi ve
görüntü sistemleri, bilgi teknolojileri, yetkili servisiyle; işletmelerin
OT/VT teknolojileri, enerji teknolojileri, iş hayatını kolaylaştırdığını söylüyor.
ABİM Elektronik, bilgi teknolojileri alanın- önemli bir ilerleme gösteren yeni bir oyuncu olarak
da ticaret yapmak, iş geliştirmek, Türkiye’ye Türkiye’de de çok yol kat ettiğini açıklıyor: “Müşteri
Kkatmadeğer sağlamak amacıyla 2000 yılında memnuniyetini ön planda tutarak yaptığımız başa-
kuruldu ve kurulduğu gün- rılı çalışmalar sayesinde
den itibaren, bilgi teknoloji- kullanıcılar üstün perfor-
lerinin önemli bir alanı olan mans ve hizmetle buluştu.
baskı sistemleri konusuna Bu noktada müşteri dene-
odaklandı; çalışmalarını ve yimi bizim için çok önem-
yatırımlarını baskı sistem- liydi ve hala da öyle. Aldı-
lerinde ve teknolojilerinde ğımız olumlu dönüşler bizi
uzmanlaşmaya yöneltti. daha da fazlasını yapmaya
KABİM Elektronik Dijital teşvik eden önemli etken-
Pazarlama Birim Yönetici- lerden bir tanesi.”
si Hilal Üstünakın, “Kabim “2021’de daha hızlı
olarak, işletmelerin ihtiya- koşacağız”: Hilal Üstüna-
cı olan, profesyonel baskı Hilal Üstünakın kın, 2019 yılına yüzde 20
sistemleri cihazları, yazılım büyüyerek giren KABİM
çözümleri ve tüketim ürünleri sağlamaktayız. KA- Elektronik’in 2020 yılı hedefinin yüzde 25 büyümek
BİM kazandırır ve iş hayatınızı kolaylaştırır” diyor. olduğunu kaydediyor. Üstünakın, ancak mevcut
Monodan renkliye, tek işlevliden çok işlevliye ekonomik koşullar nedeniyle, tüm şirketler gibi
lazer yazıcılarla birlikte; ID Kart, etiket, nokta vu- KABİM Elektronik’in de büyüme hedeflerini revize
ruşlu, fiş ve mobil yazıcılara ve barkod okuyuculara etmek durumunda kalacağını ifade ediyor: “Dün-
sahip geniş bir ürün portföyleri bulunduğunu be- yada ve Türkiye’de yaşanan Covid-19 Salgını’nın
lirten Üstünakın, baskı teknolojileri, görüntü sis- (Pandemi) ekonomiye etkisinin 2021 yılında azal-
temleri, bilgi teknolojileri, masını ümit ediyoruz.
OT/VT teknolojileri, enerji Şayet bu gerçekleşir ise
teknolojileri, ofis tüketim özellikle PANTUM marka
ürünleri ve iletişim tek- lazer ve inkjet yazıcıları-
nolojileri alanlarında ürün mız ve sağlık alanında-
tedariği sağladıklarını an- ki yeni yatırımlarımızla
latıyor: “2’si kendimize ait yüksek hedeflere ulaş-
olmak üzere 10 markanın mak için kolları sıvaya-
Türkiye temsilciliğini ya- cağız. 2020 yılını telafi
pıyoruz. Temsil ettiğimiz etmek amacıyla yüksek
markalarımız; SEIKO, SII, hedeflere koşacağız.”
POSTEK, PSI, JOLIMARK, “KABİM, işletmelere
PANTUM, POINTMAN, YUMITE, BLUEKIXX, KIXX. yüzde 30’lara varan kazanç alternatifleri sunu-
Türkiye çapında yaklaşık 1.000’in üzerinde bulu- yor”: Hilal Üstünakın, KABİM Elektronik’in uzmanı
nan bayi ve yetkili servislerimizle 10 markamıza ait olduğu ürünleri, işletmelerin ve kullanıcıların ha-
ürünlerimizin satışını ve teknik servis hizmetlerini yatını kolaylaştıran teknolojileri ve kendi alanındaki
vermekteyiz.” işletmelere ortalama yüzde 30’lara varan kazanç
alternatifleri sunması ile rakiplerinden farklılaştı-
Baskı endüstrisinin ğını söylüyor: “Avantajlarımız, hizmet anlayışımız ve
yeni oyuncusu; Pantum kendini geliştiren yenilikçi markalarımızla memnun
Hilal Üstünakın özellikle Pantum’un baskı en- müşteriler ve değerli iş ortakları kazanmaya, aile-
düstrisinde çok kısa bir sürede dünya çapında mizi genişletmeye devam ediyoruz.”