Page 60 - KobiEfor_Subat_2020
P. 60
Moda, perakende ve h›zl› tüketim ürünleri alan›nda
uzman Centric Software’den
Yeni nesil PLM çözümleri
Centric Software Ülke Müdürü P›nar iyi PLM teknolojisini en iyi endüstri
Tekinflen, “Moda, perakende ve h›zl› uygulamalar›yla destekliyor ve
tüketim ürünleri alan›nda dünyan›n 1 müflterilerimize büyük fayda sa¤layan
numaral› PLM çözümüyüz. S›n›f›n›n en çözümümüzle tan›n›yoruz” diyor.
C entric Software®’in mer- in, Uniqlo, ANTA, Under Armour,
Gap, Crocs, Louis Vuitton ve
kezi, DNA’s› olan “teknolo-
ji ve yenilik”in kalbi, Silikon
Vadisi Kaliforniya’da yer al›yor. Swarovski gibi 1200’den fazla
markaya, Tesco, Auchan, Lob-
Say›s› 200’den fazla Moda ve Pe- laws, Kroger ve daha bir sürüsü
rakende PLM Dan›flmanlar› da gibi birçok kategoride ürün satan
dahil olmak üzere; 23 küresel lo- perakendecilere, Mas Holding,
kasyonda çal›flan yaklafl›k 500 Brandix ve Ramatex gibi OEM /
çal›flan› bulunan flirket, 2018’den ODM firmalar›na, Li & Fung ve
bu yana dünyan›n önde gelen Kobalt Moda Hong Kong gibi
3D deneyim flirketi Dassault ajanslara çözümümüzle hizmet
Systèmes Centric’in hisselerinin ediyoruz” diye konufluyor.
büyük k›sm›na sahip. P›nar Tekinflen, Centric’in
Centric Software, 2013, 2015 Türkiye pazar›na aç›lmakta çok
ve 2016 y›llar›nda Red Herring’in baflar›l› oldu¤unu söylüyor:
En ‹yi 100 Global listesinde yer al- “Türkiye için hala yeniyiz, ancak
mak da dahil olmak üzere birçok k›sa sürede bölgede 3 müflteri-
endüstri ödülü, 2012, 2016 ve mizle projelerimize bafllad›k.
2018’de Frost & Sullivan’dan çe- P›nar Ne yaz›k ki geçmiflte Türk flir-
flitli mükemmellik ödülleri ald›. Tekinflen ketleri geleneksel PLM çözüm-
Centric Software Ülke Müdü- lerini uygulamaya çal›flt›, bafla-
rü P›nar Tekinflen, “Moda, perakende ve h›zl› tüke- r›s›z oldu, bu olabiliyor (bu yüzden dünyada birçok
tim ürünleri alan›nda dünyan›n 1 numaral› PLM çö- flirket baflka bir PLM sistemi kullan›rken Centric’e
zümüyüz. S›n›f›n›n en iyi PLM teknolojisini en iyi en- geçti / geçiyor). Eski nesil çözümler çok hantal ve
düstri uygulamalar›yla destekliyor ve müflterileri- karmafl›kt›, ve moda, perakende ve OEM flirketle-
mize büyük fayda sa¤layan çözümümüzle tan›n›yo- rine özel bir bak›fl sunam›yordu. Centric gibi yeni
ruz” diyor. nesil moda PLM’si önemli bir fark yarat›yor. De¤i-
Centric Software PLM çözümünün faydalar›: fiir- fliklik yönetimine özel bir önem veriyoruz, böylece
ketlere yeni ürünlerini daha iyi tasarlama, gelifltir- kullan›c›lar sorunsuz bir geçifl yaflayabiliyorlar.
me, tedarik, üretme ve satma konusunda yard›mc› Rekabet edece¤iniz firmalar sadece Türkiye’de de-
olduklar›n› belirten P›nar Tekinflen, Centric PLM çö- ¤il, her yerde. Moda sektörü küresel. Türk flirket-
zümünün iflletmelere sundu¤u faydalar› anlat›yor: leri dünyayla rekabet etmek zorunda. Bu, dijital
“Centric’in amiral gemisi Ürün Yaflam Döngüsü Yö- dönüflüm ve PLM’nin kritik olaca¤› h›z, maliyet ve
netimi (PLM) çözümü, tasar›m, planlama, ürün ge- yenilik için bir yar›fl. Türk flirketlerinin teknolojiyi
lifltirme, tedarik, sat›n alma, üretim ve perakende sevdi¤ini ve çok rekabetçi olduklar›n› biliyoruz.
ekiplerinin nereden bakt›klar›ndan ba¤›ms›z tek bir Hedefimiz moda, perakende ve h›zl› tüketim firma-
gerçe¤i görmesini sa¤lar. Çözümümüz; pazara ürün lar›na pazar› yönlendirecek yenilikler sunmaya de-
sunma süresini k›salt›r, gelifltirme maliyetlerini vam etmektir.”
azalt›r, üretkenli¤i artt›r›rken iflbirli¤ini kolaylaflt›r›r
ve ürün gelifltirme sürecini verimli k›lar.” Centric PLM çözümleri
P›nar Tekinflen, “Dünya çap›nda 360 müflteriye; P›nar Tekinflen, sunduklar› PLM çözümleri hak-
ebebek, More & More, The Woody Group, Calvin Kle- k›nda ise flu bilgileri veriyor: