Page 60 - KobiEfor_Subat_2020
P. 60

Moda, perakende ve h›zl› tüketim ürünleri alan›nda
                                   uzman Centric Software’den


                           Yeni nesil PLM çözümleri



          Centric Software Ülke Müdürü P›nar              iyi PLM teknolojisini en iyi endüstri
          Tekinflen, “Moda, perakende ve h›zl›             uygulamalar›yla destekliyor ve
          tüketim ürünleri alan›nda dünyan›n 1            müflterilerimize büyük fayda sa¤layan
          numaral› PLM çözümüyüz. S›n›f›n›n en            çözümümüzle tan›n›yoruz” diyor.
         C     entric Software®’in mer-                                    in, Uniqlo, ANTA, Under Armour,

                                                                           Gap, Crocs, Louis Vuitton ve
               kezi, DNA’s› olan “teknolo-
               ji ve yenilik”in kalbi, Silikon
          Vadisi Kaliforniya’da yer al›yor.                                Swarovski gibi 1200’den fazla
                                                                           markaya, Tesco, Auchan, Lob-
          Say›s› 200’den fazla Moda ve Pe-                                 laws, Kroger ve daha bir sürüsü
          rakende PLM Dan›flmanlar› da                                      gibi birçok kategoride ürün satan
          dahil olmak üzere; 23 küresel lo-                                perakendecilere, Mas Holding,
          kasyonda çal›flan yaklafl›k 500                                    Brandix ve Ramatex gibi OEM /
          çal›flan› bulunan flirket, 2018’den                                ODM firmalar›na, Li & Fung ve
          bu yana dünyan›n önde gelen                                      Kobalt Moda Hong Kong gibi
          3D deneyim flirketi Dassault                                      ajanslara çözümümüzle hizmet
          Systèmes Centric’in hisselerinin                                 ediyoruz” diye konufluyor.
          büyük k›sm›na sahip.                                               P›nar Tekinflen, Centric’in
            Centric Software, 2013, 2015                                   Türkiye pazar›na aç›lmakta çok
          ve 2016 y›llar›nda Red Herring’in                                baflar›l› oldu¤unu söylüyor:
          En ‹yi 100 Global listesinde yer al-                             “Türkiye için hala yeniyiz, ancak
          mak da dahil olmak üzere birçok                                  k›sa sürede bölgede 3 müflteri-
          endüstri ödülü, 2012, 2016 ve                                    mizle projelerimize bafllad›k.
          2018’de Frost & Sullivan’dan çe-  P›nar                          Ne yaz›k ki geçmiflte Türk flir-
          flitli mükemmellik ödülleri ald›.  Tekinflen                       ketleri geleneksel PLM çözüm-
            Centric Software Ülke Müdü-                                    lerini uygulamaya çal›flt›, bafla-
          rü P›nar Tekinflen, “Moda, perakende ve h›zl› tüke-  r›s›z oldu, bu olabiliyor (bu yüzden dünyada birçok
          tim ürünleri alan›nda dünyan›n 1 numaral› PLM çö-  flirket baflka bir PLM sistemi kullan›rken Centric’e
          zümüyüz. S›n›f›n›n en iyi PLM teknolojisini en iyi en-  geçti / geçiyor). Eski nesil çözümler çok hantal ve
          düstri uygulamalar›yla destekliyor ve müflterileri-  karmafl›kt›, ve moda, perakende ve OEM flirketle-
          mize büyük fayda sa¤layan çözümümüzle tan›n›yo-  rine özel bir bak›fl sunam›yordu. Centric gibi yeni
          ruz” diyor.                                     nesil moda PLM’si önemli bir fark yarat›yor. De¤i-
            Centric Software PLM çözümünün faydalar›: fiir-  fliklik yönetimine özel bir önem veriyoruz, böylece
          ketlere yeni ürünlerini daha iyi tasarlama, gelifltir-  kullan›c›lar sorunsuz bir geçifl yaflayabiliyorlar.
          me, tedarik, üretme ve satma konusunda yard›mc›  Rekabet edece¤iniz firmalar sadece Türkiye’de de-
          olduklar›n› belirten P›nar Tekinflen, Centric PLM çö-  ¤il, her yerde. Moda sektörü küresel. Türk flirket-
          zümünün iflletmelere sundu¤u faydalar› anlat›yor:  leri dünyayla rekabet etmek zorunda. Bu, dijital
          “Centric’in amiral gemisi Ürün Yaflam Döngüsü Yö-  dönüflüm ve PLM’nin kritik olaca¤› h›z, maliyet ve
          netimi (PLM) çözümü, tasar›m, planlama, ürün ge-  yenilik için bir yar›fl. Türk flirketlerinin teknolojiyi
          lifltirme, tedarik, sat›n alma, üretim ve perakende  sevdi¤ini ve çok rekabetçi olduklar›n› biliyoruz.
          ekiplerinin nereden bakt›klar›ndan ba¤›ms›z tek bir  Hedefimiz moda, perakende ve h›zl› tüketim firma-
          gerçe¤i görmesini sa¤lar. Çözümümüz; pazara ürün  lar›na pazar› yönlendirecek yenilikler sunmaya de-
          sunma süresini k›salt›r, gelifltirme maliyetlerini  vam etmektir.”
          azalt›r, üretkenli¤i artt›r›rken iflbirli¤ini kolaylaflt›r›r
          ve ürün gelifltirme sürecini verimli k›lar.”       Centric PLM çözümleri
            P›nar Tekinflen, “Dünya çap›nda 360 müflteriye;   P›nar Tekinflen, sunduklar› PLM çözümleri hak-
          ebebek, More & More, The Woody Group, Calvin Kle-  k›nda ise flu bilgileri veriyor:
   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65