Page 110 - KobiEfor-Kasim-2020
P. 110

REEL SEKTÖR




                 E-ticaretin yeni nesil finansmanı ParamKredi

                   Bireylerin, şirketlerin ve meslek                      TL’ye yakın işlem hacmiyle ilk 9 ayı yüz-
                 gruplarının e-ticaret alışverişlerinde                   de 120 üzerinde büyüme ile kapattık.
                 ihtiyaç duydukları finansmana on-                         Bugüne kadar gerçekleştirdiğimiz 75’in
                 line platformlar üzerinden anında                        üzerinde marka işbirliğimiz, 21 banka
                 ulaşmaları için Türkiye’nin ilk dijital                  ve 8 kart anlaşmamızla 4.5 milyon kart
                 kredisi ParamKredi’yi sunan TURK                         kullanıcısına hizmet veriyoruz” dedi.
                 Finansman A.Ş. e-ticarete yeni bir so-                     TURK Finansman A.Ş. Genel Mü-
                 luk getiriyor.                                           dürü Gökhan Ertürk, “Avukatlar gibi
                   Fiziki başvurunun yarattığı tüm ev-                    farklı meslek gruplarına ve e-ticaret
                 rak süreçlerini ortadan kaldırmayı,                      sitelerine yeni nesil finansman modeli
                 güvenli ve risksiz alışverişi hedefleyen ParamKre-  sunacağız. Üç yıl içinde otomotiv harici finansman
                 di, kredi kartı limitlerinden, kısıtlı taksit seçenek-  kredilerinde 1.5 milyar TL finansman sağlayarak
                 lerinden ve banka hesaplarından bağımsız yeni   pazardan yüzde 10 pay almayı hedefliyoruz. Pa-
                 nesil finansman modelini hayata geçiriyor.      ramKredi ile üye işyerlerinin, alternatif ödeme
                   Param Kurucusu ve TURK Finansman A.Ş. Yö-    yöntemleri ile müşteri profilini çeşitlendirmesini,
                 netim Kurulu Başkanı Emin Can Yılmaz, “Param   riskini minimize etmesini ve satışlarını arttırarak
                 olarak elektronik para alanında 16 yıllık tecrübe,   yeni yatırımlara yönelmesini arzu ediyoruz. Bu
                 Mastercard, Visa, Troy ve Discover lisansları, BKM   çerçevede üye işyerlerimizle büyümeyi ve ülkemi-
                 üyeliği, 6493 ve 5464 sayılı kanunlarla 2 faaliyet izni   zin e-ticaret hacminin gelişimine katkı sağlamayı
                 ve kendi geliştirdiğimiz teknolojimizle 11 milyar   hedefliyoruz” dedi.



                 Micro Focus Virtual                            “Dijital çağda iletişim
                 Realize Tour’20                                eğitimi”

                   Micro Focus’un müşteri ve iş ortaklarına yönelik   Üsküdar Üniversi-
                 en kapsamlı etkinliği olan “Micro Focus Virtual Re-  tesi İletişim Fakültesi
                 alize Tour ‘20” ilk kez sanal olarak gerçekleştirdi.  tarafından düzenle-
                   500’ün üzerinde katılımcının izlediği etkinlikte   nen 7. Uluslararası
                 bilişim teknolojileri alanındaki son trendler konu-  İletişim Günleri Diji-
                 şuldu, farklı sektörlerden şirketler başarı hikaye-  tal Çağda İletişim Eğitimi Sempozyumu, ülkemiz-
                 lerini paylaştı.                               den ve dünyadan iletişim eğitimi alanındaki uz-
                   Etkinliğe katılan Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mus-  manları online olarak bir araya getirdi.
                 tafa Varank, “Yazılımda dünyanın ilk 10 şirketinden   Sempozyuma İngiltere’deki Central Lancas-
                 biri olan Micro Focus, siber güvenlik Ar-Ge’sini bun-  hire University’den Prof.Dr. Erik Knudsen, Bour-
                 dan böyle Ankara’da yapacak. Türkiye yatırımcılara   nemouth University’den Doç.Dr. Salvatore Scifo,
                 güven veriyor. Bu satın almayla birlikte; Atar Labs’ın   İstanbul Bilgi Üniversitesi’nden Prof.Dr. Halil Nal-
                 kabiliyetleri Türkiye sınırlarından çıkıp, dünyanın di-  çaoğlu davetli konuşmacı olarak katıldı.
                 ğer ülkelerine kolaylıkla yayılabilecek” dedi.    Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı
                   Micro Focus Türkiye ve Yunanistan Genel Mü-  Prof.Dr. Nazife Güngör, “İletişim eğitiminde  hızla
                                  dürü Deniz Kırca açılış ko-   değişikliklere ihtiyaç var. İletişim fakültesi müf-
                                  nuşmasında şunları söyledi:   redatlarının değiştirilmesi, eğitim kadrolarının
                                  “Dünyada farklı sektörler-    yönlendirilmesi, dijital teknolojiyle iletişim eğitim
                                  deki kurumlarla çalışıyoruz.   biçiminin değişmesine ihtiyaç var. Bu bilimsel
                                  Micro Focus gibi global bir   kongre ve sempozyumlarla neler yapılacağının
                                  yazılım devinin Türkiye’ye    konuşulması ve tartışılması gerekiyor. Eğer biz
                                  yaptığı R&D yatırımının çok   bu ihtiyaçları iyi saptamazsak ve ona göre eğitime
                                  kıymetli olduğunu düşünü-     yön vermezsek birey olarak toplum olarak tekno-
                           Deniz
                           Kırca  yoruz. Ayrıca bu durum, ülke   lojinin öznesi değil, kendimizin icat ettiği geliştir-
                                  olarak pazar potansiyelimizi   diği teknolojinin nesnesi haline geliriz. Teknoloji
                 de gözler önüne seriyor.”                      bize hükmeder” dedi.


               110 KobiEfor .DVÜP
   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115