Page 59 - KobiEfor_Aralık_2019
P. 59

Gaziantep’ten dünyaya aç›lan marka;


                                          AKINALBELLA


          Ak›nal Ayakkab›c›l›k A.fi. Yönetim               “2025 y›l›nda Türkiye’de ilk, Avrupa ve
          Kurulu Baflkan› Cevdet Ak›nal,                   Avrasya bölgesinde marka bilinirli¤i
          hedeflerini flöyle aç›kl›yor:                    en yüksek 5 firma aras›nda olmak.”
          A     k›nal Ayakkab›c›l›k A.fi. Yönetim                    rinde tüketicilerimizle buluflturuyoruz.

                Kurulu Baflkan› Cevdet Ak›nal,
                                                                    Ak›nal Ayakkab›c›l›k olarak kendi mar-
                “2025 y›l›nda Türkiye’de ilk, Av-
          rupa ve Avrasya bölgesinde marka bi-                      kam›z; AKINALBELLA’n›n yan› s›ra Tür-
                                                                    kiye ve dünyan›n önde gelen tekstil ve
          linirli¤i en yüksek 5 firma aras›nda ol-                  ayak giyim markalar›na ayn› kalite ve
          mak” hedefiyle çal›flt›klar›n› söylüyor.                   özenle fason üretim yap›yoruz.”
          Cevdet Ak›nal, “Toplumsal sorumlu-
          luklar çerçevesinde kaliteli, rahat, ye-                    Ar-Ge ve inovasyona verilen
          nilikçi ve ekonomik ayak giyim ürünle-                      önem
                                                             Cevdet
          ri üreterek bu ürünleri her kesime                 Ak›nal   AKINALBELLA; bay, bayan ve çocuk
          ulaflt›rmak” misyonuyla hareket ettik-                     olmak üzere 3 kategoride, binlerce terlik
          lerini de belirtiyor. Cevdet Ak›nal, kendi markalar›  çeflidine sahip kreasyonu, kendi bünyesindeki Ar-Ge
          AKINALBELLA’n›n çal›flma ilkelerini flöyle s›ral›-  ekibi, ‹talyan modac›s› ve özenle haz›rlanm›fl kal›pla-
          yor: “Adil, çevreye duyarl›, güvenilir, dürüst, fleffaf,  r›yla üretiliyor. Ar-Ge çal›flmalar›na ve inovasyona
          toplumsal de¤erlere sayg›l›, insan sa¤l›¤›na önem  büyük önem verdiklerinin alt›n› çizen Cevdet Ak›nal,
          gösteren, çal›flanlar›na de¤er veren.”           ürün yelpazesinin geniflli¤i, kalitesi ve müflteri mem-
            Sektörde 41. y›l›n› kutlayan Ak›nal Ayakkab›c›l›k  nuniyeti odakl› ve sürdürülebilir yenilikçi yaklafl›mla-
          San. Tic. ve A.fi., sektörün köklü firmalar›ndan.  r› nedeniyle tercih edildiklerini anlat›yor.
          1810 y›l›ndan beri deri sektöründe hizmet veren   Cevdet Ak›nal, “Ürünlerimizi d›fl ülkelerdeki al›-
          Ak›nal Ailesi, bu deneyimini 1978’den itibaren terlik  c›lar›yla buluflturmak ad›na her y›l birçok uluslara-
          ve ayakkab› sektöründe de¤erlendirmifl ve k›sa za-  ras› fuara kat›lan firmam›z, bu fuarlar arac›l›¤›yla
          manda Türkiye’nin ve dünyan›n dört bir yan›nda ta-  kendisini ve ülkemizi en iyi flekilde tan›tmakta ve
          n›nan ve güvenilen bir ticari markaya dönüflmüfl.  ihracat rakamlar›n› gelifltirmektedir. AKINALBEL-
          Ak›nal Ayakkab›c›l›k bünyesinde PU, PVC ve EVA  LA yurtiçinde AYMOD, GAPShoes, yurtd›fl›nda ise
          Enjeksiyon ve FAYLON Taban makineleri ve monte  GDS, Riva Del Garda ve Micam fuarlar›na her y›l ka-
          üretim tesisi bulunuyor. Cevdet Ak›nal, bugün Ga-  t›lmaktad›r” diyor.
          ziantep OSB’de, 30 bin m ’si kapal›, 40 bin m ’si  Ayak sa¤l›¤›na ve fl›kl›¤a büyük önem verdikleri-
                                 2
                                                    2
          aç›k alanda, günlük 100 bin çift terlik ve ayakkab›  ni vurgulayan Cevdet Ak›nal, “Üretimini yapt›¤›m›z
          üretim kapasitesiyle çal›flt›klar›n› ve yaklafl›k 500  modellerin Türkiye’nin büyük ve seçkin marketle-
          kifli istihdam ettiklerini belirtiyor.           rinde sat›fla sunulmas› ve aran›lan bir marka hali-
                                                          ne gelmesi, tüketicinin sa¤l›¤a, fl›kl›¤a ve kaliteye
            Avrupa a¤›rl›kl› 33 ülkeye ihracat            verdi¤i önemin bir ispat›d›r. AKINALBELLA olarak,
            Cevdet Ak›nal, ürünlerini Avrupa ülkeleri a¤›rl›kl›  gerek bizleri bugünlere getiren tüketici ve müflteri-
          olmak üzere 33 ülkeye ihraç ettiklerini dile getiriyor:  lerimize, gerekse y›llard›r karfl›l›kl› bir dayan›flma
          “Üretimimizin yüzde 15’ini ihraç ediyoruz. Yeni pa-  içerisinde ticari kurulufllara ve flirketimiz bünye-
          zarlar araflt›r›yoruz. Ürünlerimizin kalan›n› yurt ge-  sindeki tüm çal›flanlar›m›za teflekkür ederiz” diye
                       nelindeki bayilerimiz arac›l›¤›yla bir-  konufluyor. Cevdet Ak›nal, Gaziantep’te ve Gazian-
                       çok büyük ma¤azada ve Türkiye’nin  tep OSB’de yer almaktan mutlu olduklar›n› da söz-
                       en büyük ve prestijli market zincirle-  lerine ekliyor.
   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64