Page 90 - KobiEfor_Kasim_2018
P. 90
LOJ‹ST‹K
Mars Logistics, y›lda 100 bin
sefer düzenliyor
Mars Logistics, 2.154 ünitelik
özmal araç filosu ile özellikle
otomotiv sektörünün yo¤un ol-
du¤u Bursa, ‹zmir, ‹stanbul, An-
Gökflin kara, Manisa gibi flehirlerde
Günhan
Milk Run tafl›mac›l›k gerçek-
lefltiriyor. Firma, otomotiv sek-
törünün 6 dev firmas›n›n üretici ve tedarikçi ara- f›ndan planlanan yükleme hatlar› ile her bir müflte-
s›ndaki düzenli ve 24 saat yap›lan tafl›malar›n› ger- risine haftada 6 gün 24 saat olmak üzere y›lda or-
çeklefltiriyor. Mars Logistics Karayolu ve Demiryo- talama 100 bin sefer düzenliyor. Baz› müflteriler
lu Tafl›mac›l›¤›ndan Sorumlu Yönetim Kurulu Üye- için ise planlamay› da Mars Logistics gerçeklefltiri-
si Gökflin Günhan, “Mars Logistics, müflteri tara- yor” dedi.
Türkiye’nin dijital hava yolu: Mersin Liman›, konteyner
Pegasus ifllem hacmiyle lider
Türkiye’nin öncü düflük mali- Mersin Uluslararas› Liman ‹flletmecili¤i (MIP),
yetli hava yolu tafl›y›c›s› Pegasus y›l›n ilk 9 ay›nda büyük bir baflar›ya imza atarak,
Hava Yollar›, girdi¤i dijital dönü- konteyner ifllem hacmiyle Türkiye'nin en büyük
flüm çerçevesinde yepyeni bir dö- konteyner liman› olarak birinci s›raya yerleflti. MIP
nem bafllat›yor. Yeni dönemde Genel Müdürü Johan Van Daele elde edilen baflar›
iletiflimlerine ‘’Türkiye’nin dijital ile ilgili olarak flunlar› söyledi: ‘’Mersin Liman›'nda
hava yolu’’ söylemiyle devam edecek olan Pega- ilk 9 ayda bir önceki y›l›n ayn› dönemine göre yüz-
sus, flypgs.com ve Pegasus Mobil uygulamas›n› de 6 art›flla 1 milyon 236 bin TEU konteyner elleç-
bafltan afla¤› yenileyerek, yolcular›n›n seyahat de- lendi. Bu, MIP tarihinde ayn› zamanda yeni bir re-
neyimini kolaylaflt›racak dijital teknolojilik yenilik- kordur. Kaydedilen baflar›da 2016 y›l›nda hizmete
ler sunuyor. Tüm bu yenilikleri anlatan reklam fil- sundu¤umuz EMH 1
mi serisiyle izleyici karfl›s›na ç›kan Pegasus’un Terminali büyük rol
kampanya aç›l›fl filminde; telefon, tablet, bilgisa- oynad›. Önümüzdeki
yar gibi farkl› cihazlar›n önünde seyahat ederken befl y›l içinde profes-
foto¤raf çeken, hava durumuna bakan, gitti¤i yer yonel hizmetimizi da-
hakk›nda bilgi araflt›ran, seyahatleri için araflt›rma ha da gelifltirmek ve
yapan insanlar› ters ekran fleklinde görünüyor. Di- bölgedeki liman kul-
namik ve e¤lenceli bir kurguyla akan görüntüler ve lan›c›lar›n›n beklen-
filmin müzi¤i, reklam› genç hedef kitleye daha da tilerini en üst standartlarda karfl›layabilmek için
yaklaflt›r›yor ve ak›lda kal›c›l›¤› art›r›yor. 450 milyon dolar yat›r›m yapmay› planl›yoruz.”
Al›flan Lojistik yapt›¤› çal›flmalar› sektör kat›l›mc›lar›yla paylaflt›
Lojistik sektöründe müflterilerinin beklentilerini gerçeklefl-
tirmeye yönelik çözüm odakl› yaklafl›m› ile faaliyetlerini sürdü-
ren Al›flan Lojistik, LODER’in (Lojistik Derne¤i) deste¤iyle ger-
çekleflen “Sektör Sohbetleri-Tehlikeli Madde ve Lojistik” konu-
lu etkinlikte tafl›mac›l›k alan›nda sundu¤u yenilikçi ve kal›c› çö-
zümleri aktard›. Al›flan Lojistik ad›na sunum yapan Al›flan Lojis-
tik Sat›fl Direktörü ve ‹cra Kurulu Üyesi Gökçe User, firman›n
uzun y›llara dayanan tecrübelerini ve sektörel uygulamalar›n›
kat›l›mc›larla paylaflt›. Sunumda y›llard›r var olan tafl›mac›l›k,
depolama gibi hizmetlere ek olarak Al›flan Lojistik’in üzerinde s›kl›kla durdu¤u dijitalleflme ve inovasyon
kavramlar› da konufluldu. Etkinlikte tehlikeli madde sektöründe faaliyet gösteren, hizmet alan ve hizmet
veren firmalar›n yöneticileri ve ifl ortaklar›, sektördeki uygulamalar konusunda deneyimlerini paylaflt›.
88 KobiEfor Kas›m 2018