Page 116 - KobiEfor_Haziran_2017
P. 116

SOSYAL SORUMLULUK













                       Vodafone, ‘Yar›n›              Anadolu Grubu’ndan “Yaflama
                       Kodlayanlar’da                 Tutunanlar”›n sevinci
                       hedef büyüttü

          Hasan                                         Anadolu Vakf› çat›s› alt›nda 2005
          Süel            Türkiye Vodafone Vakf›, “Ya-  y›l›nda “Sa¤l›¤›n Merkezi” vizyonuyla
                       r›n› Kodlayanlar” projesinde   kurulan Anadolu Sa¤l›k Merkezi, Ke-
           hedef büyüttü. Habitat iflbirli¤iyle hayata geçi-  mik ‹li¤i Nakli Merkezi’nde lenfoma  Zafer  Tuncay
           rilen proje kapsam›nda bugüne kadar 6 ilde                                   Gülbafl   Özilhan
                                                      tedavisini tamamlayan hastalar› ve
           1.800’ü aflk›n çocu¤a ulaflan Vodafone, 2017-
                                                      yak›nlar›n› buluflturdu. Etkinli¤e
           18 mali y›l›nda kapsamas›n› befl kat›na ç›ka-
                                                      Anadolu Grubu Yönetim Kurulu Baflkan› Tuncay Özilhan,
           rarak 30 ilde 135 e¤itmenle tam 10 bin çocu-  Anadolu Sa¤l›k Merkezi Genel Direktörü Türkan Özilhan
           ¤a ulaflmay› hedefliyor. Türkiye Vodafone   Tacir, Anadolu Sa¤l›k Merkezi Kemik ‹li¤i Nakli Merkezi
           Vakf› Baflkan› Hasan Süel ve Habitat Derne¤i
                                                      Direktörü Prof.Dr. Zafer Gülbafl, Anadolu Vakf› Genel Mü-
           Baflkan› Sezai Haz›r’›n kat›l›m›yla projenin ta-
                                                      dürü Selim Güven ve Anadolu Vakf› Sa¤l›kta Sosyal So-
           n›t›m› yap›ld›. Hasan Süel, “Yar›n› Kodlayan-
                                                      rumluluk Projeleri Direktörü Necmettin Özçelik kat›ld›.
           lar” ile "sadece teknoloji tüketen" de¤il, "tek-  Etkinlik, Anadolu Sa¤l›k Merkezi’nin 2015 y›l›nda Türkiye
           noloji üreten" bir nesil yetifltirmeyi hedefle-  genelinde kemik ili¤i nakli tedavisi gören hastalara umut
           diklerini belirtti.
                                                      olacak bir platform oluflturmak amac›yla kurdu¤u “Yafla-
                                                      ma Tutunanlar” kapsam›nda gerçeklefltirildi. Tuncay
           BKM’den dijital teknoloji                  Özilhan, “Sa¤l›k, büyük bir özveri ve hassasiyetle odak-
           ve sosyal sorumluluk                       land›¤›m›z alanlar›n bafl›nda geliyor” dedi.
             Bankalararas› Kart Merkezi (BKM), att›¤›  TAYSAD’dan sosyal sorumluluk
           ad›mlarla dijital giriflimcili¤e yeni bir boyut
           getiriyor. Gelifltirilen yeni uygulamayla art›k  projesi
           bkm.com.tr sitesi alt›nda yer alan BKM Yay›n-  371 flirketin üye
           lar›’nda her bir e-kitab›n bir QR kodu oluyor.  oldu¤u Tafl›t Araç-
           Okuyucular BKM Express dijital cüzdan›n›n  lar› Yan Sanayicile-
           “QR ile ödeme” özelli¤i sayesinde sivil toplum  ri Derne¤i (TAY-
           kurulufllar›na (STK) yapt›klar› 1 TL’lik ba¤›fl ile  SAD),  üyelerinin
           diledikleri esere ulafl›yor. BKM Yay›nlar›’na  sosyal fayda üre-
           son eklenen e-kitaplardan biri de Star-    ten sivil toplum ça-
           tups.watch’un Kurucusu Serkan Ünsal’›n “Di-  l›flmalar›na da or-
           jital Giriflimci ‹çin Ürün Yönetimi” oldu.   tak olmas› için ifl-
             BKM Genel Müdürü Dr. Soner Canko, flun-   birli¤i çal›flmalar›
           lar› söyledi: “Kolay ve güvenilir dijital cüzdan›-  bafllatt›. TAYSAD, "sosyal sorumluluk projesi üretmenin"
           m›z BKM Express ile ilk günden bu yana öde-  do¤ru metotlar›n› keflfetmek amac›yla üye flirketlerinin
           menin oldu¤u her alanda kullan›c›lar›n hayat-  ilgili birim yöneticilerini, STK yöneticileriyle buluflturdu.
           lar›n› kolaylaflt›r›yoruz. Ba¤›fl ifllemleri de bu-  Bu amaçla düzenlenen Türkiye Üçüncü Sektör Vakf› (TÜ-
           nun bir parças›. Yuvarla, Givin ve Ask›daNevar  SEV) iflbirli¤inde Özel Sektör – Sivil Toplum ‹flbirli¤i Pane-
           gibi sosyal giriflimlere                    li yap›ld›.
           verdi¤imiz destek ve Fa-                     Panelin aç›l›fl konuflmas›n› yapan TAYSAD Genel Koor-
           cebook Messenger üze-                      dinatörü Süheyl Baybal›, TAYSAD'›n dernek olarak çal›fl-
           rinden chatbot teknolo-                    ma hedeflerinde do¤rudan sosyal sorumluluk projeleri
           jisi ile e-ba¤›fl uygula-                   olmamas›na ra¤men; iki sosyal sorumluluk projesi yürüt-
           mam›z da bu vizyonun                       tüklerini aktard›: "Atma De¤erlendir Meslek Okullar›n›
           ürünleridir.”                              Güçlendir -ADMOG" ve "20 Bin Kariyer."

          116 KobiEfor Haziran 2017
   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121