Page 117 - KobiEfor_Mart_2016
P. 117

Kredi Kay›t Bürosu  “E-Fatura
                                          entegratörlük”hizmetine bafll›yor

            Gelir ‹daresi Baflkanl›¤›’n›n
          (G‹B) yeni düzenlemesiyle geçi-
          len e-Dönüflüm kapsam›ndaki
          sistemler 20 bin flirket taraf›n-
          dan aktif olarak kullan›l›yor. Bu
          say›n›n k›sa sürede 50 bin flirke-
          te ulaflmas› öngörülürken nere-
          deyse tüm ekonomiyi kapsaya-
          cak köklü ad›m›n, ticari hayat› da
          büyük ölçüde etkilemesi bekleni-
          yor. Kredi Kay›t Bürosu’nun hiz-
          mete bafllayan KKB e-ntegre
          platfomu ise e-Fatura, e-Arfliv
          Fatura, e-Defter hizmetlerini tek
          bir çat› alt›nda toplayarak, h›zl›,
          güvenli ve ayr›cal›kl› bir ortamda
          sunuyor.
            G‹B   taraf›ndan onayl› ve
          KKB’nin veri güvenli¤i ile sunulan  memnuniyetini hedefleyen sistem  denetimde tek format kolayl›¤›n-
          KKB e-ntegre’nin toplu fatura   üzerinden al›nan sorulara, sunu-  dan faydalanabilecekler.
          yükleme özelli¤i ile faturalar h›zl›  lan hizmetin niteli¤ini, miktar›n›,  E-Fatura, e-Arfliv Fatura veya
          ve kolay bir flekilde yüklenebiliyor.  teslim zaman›n›, müdahale ve çö-  e-Defter uygulamalar›na yasal
          E-Defterin oluflturulmas› ve pay-  züm sürelerini ve benzeri nitelik-  olarak tabi olan ve ifllemlerini
          lafl›lmas› ifllemleri mevcut muha-  leri belirleyen Hizmet Seviyesi  Kredi Kay›t Bürosu güvencesi ile
          sebe sistemine ilave bir ifl yükü  Sözleflmesi kapsam›nda h›zl› dö-  gerçeklefltirmek isteyen mükel-
          gerektirmeden gerçeklefltirilir-  nüfller sa¤lanarak sistemli bir  leflerin www.kkbentegre.com ad-
          ken, zaman damgas› hizmeti de   hizmet sunuluyor. Firmalar ayn›  resi veya 0850 222 0 368 (ENT) nu-
          ücretsiz olarak veriliyor. Devaml›  zamanda çevre dostu da olan KKB  maral› destek hatt› üzerinden
          gelifltirilerek üst düzey müflteri  e-ntegre hizmeti ile raporlama ve  baflvuruda bulunmas› yeterli.


           Turkcell data ve dijital servislerle büyüdü
           tüm zamanlar›n gelir rekorunu k›rd›

             Turkcell Türkiye ve Turkcell  yüzde 32.4’e ulaflt›. Turkcell’in
           Grubu 2015 y›l› sonu itibar›yle  baflar›s›nda data ve dijital servis
           hem gelir hem de FAVÖK’te,     gelirleri itici güç oldu. 2015 y›-
           tüm zamanlar›n en yüksek so-   l›nda data gelirleri yüzde 38.1
           nuçlar›na imza att›. Grup gelir-  büyüyerek 3.5 milyar TL’ye, ser-
           lerinin yüzde 90’›n› oluflturan  vis gelirleri ise yüzde 38.5 büyü-
           Turkcell Türkiye, yüzde 9.5 bü-  yerek 659 milyon TL’ye ulaflt›.                 Kaan
                                                                                        Terzio¤lu
           yüyerek 11 milyar 481 milyon   Y›l›n son çeyre¤inde ayl›k abone
           TL’lik gelire ulaflt› ve y›l› yüzde  bafl›na data kullan›m› 1.7 GB ol-
           32.7 FAVÖK marj› ile tamamlad›.  du ve Turkcell flebekesindeki  3 y›ll›k hedeflerimizi ortaya koy-
             Turkcell Grubu ise yüzde 6.0  ak›ll› telefon penetrasyonu yüz-  du¤umuz ve bu hedeflere ulafl-
           büyüme ile 12 milyar 769 milyon  de 52’ye ç›karak data kullan›-  mak için cesur ad›mlar att›¤›m›z
           TL ciroya, FAVÖK’ü yüzde 10.1  m›ndaki bu art›fl› destekledi.   bir y›l oldu. Y›l› her çeyrek artan
           art›flla 4 milyar 141 milyon      Turkcell Genel Müdürü Kaan   bir performans ile tüm hedefle-
           TL’ye, FAVÖK marj› ise 1.2 pu-  Terzio¤lu  flunlar›  kaydetti:  rimize ulaflarak baflar›yla ta-
           anl›k kaydade¤er bir yükseliflle  “2015 Turkcell tarihinde ilk kez  mamlad›k” dedi.

                                                                                    Mart 2016  KobiEfor 117
   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122