Page 110 - KobiEfor_Kasım_2016
P. 110
REEL SEKTÖR
Workcube Catalyst piyasada
Web tabanl› ifl yönetim yaz›l›m› Workcube, bulut
ve endüstri 4.0 vizyonu ile gelifltirdi¤i yeni ürünü
W3 Catalyst’i görücüye ç›kard›. Workcube CEO’su
Ömer Turhan, “2000’li y›llar›n bafl›ndan beri sadece
ve sadece web tabanl› ifl uygulamalar› gelifltiriyo-
ruz ve en bafl›ndan beri internet her fley olacak viz-
yonuna sahiptik ve yeni bir dalga geldi. Bu dalgada
‘Bulut’, ‘Endüstri 4.0’, ‘Nesnelerin ‹nterneti’ gibi il-
ham veren kavramlara sahibiz art›k. Tecrübeleri-
Ömer
miz ve kavramlar yeni markam›z W3 Catalyst için Turhan
ilham kayna¤› oldu” dedi.
ERP, CRM ve HR baflta olmak üzere kapsaml› ne sokan, h›zland›ran katalizör olarak tan›mlad›¤›-
çözümleri bulut üzerinde tümleflik olarak sunan m›z dan›flmanlar›m›z ve bulut üzerinde koflan tek-
W3 Catalyst ile dünyaya aç›lmak istediklerini belir- nolojiler bir araya gelecek. Bu iflletmelere ‘reka-
ten Turhan, “fiu ana kadar internetin sebep oldu¤u betçi güç’ olarak geri dönecek” diye konufltu.
de¤iflim gelecekte yarataca¤› de¤iflimin çok küçük Turhan, öncelikli hedeflerinin Türkiye’de 1.000
bir k›sm›. De¤iflim esas flimdi bafll›yor. Her fleyin yeni katalizör ifl orta¤› gelifltirmek istediklerini be-
buluta tafl›nd›¤›, nesnelerin internetinde ifl dünya- lirtti. Turhan, flunlar› aktard›: “Katalizör esas ola-
s›n›n yaflad›¤› de¤iflim süreci, ihtiyaçlar› ve rekabet rak yeni nesil ifl dan›flmanl›¤›n›n ad›d›r. Bu kifliler
koflullar›n› da de¤ifltiriyor. ‹flletmeler art›k kolay- iflletmelere giderler, checkup yaparlar, ifl süreçle-
laflt›r›c›, h›zland›r›c›, verimli ve de yenilikçi ifl mo- rini iyilefltirirler ve yeni ifl modelleri gelifltirerek ve-
delleri ar›yor. Art›k bilgisayara, yaz›l›ma ihtiyaçlar› rimlili¤i ve karl›l›¤›, en önemlisi dayan›kl›l›¤› artt›r-
yok. Asl›nda iflletmelerin talep etti¤i ‘Rekabetçi gü- maya çal›fl›rlar ve bunlar› yaparken iflletmeyi bulu-
cümü nas›l artt›rabilirim? Hiç de¤ilse koruyabilir ta tafl›rlar, ölçülebilir ve sürekli iyileflen bir sistem
miyim?’ W3 Catalyst, iflte bu noktada devreye gire- infla etmeyi hedeflerler. ‹flte bizim öncelikli hedefi-
cek. ‹fl modelleri gelifltiren, ifl reaksiyonlar›n› düze- miz bu insanlar› yetifltirmek.”
Franchise sektörünün kan› Erdal Bahç›van kat›ld›. Fuar›n aç›l›fl›nda konu-
nabz› tutuldu flan Gümrük ve Ticaret Bakan› Bülent Tüfenkci,
“Bu fuar ile birlikte baflar›l› franchise örneklerini
Türkiye’nin franchising alan›ndaki ilk ve tek fua- hep birlikte görmüfl olduk” diyerek isim yapm›fl ve
r› olan Bayim Olur musun Fuar›, 13-16 Ekim 2016 markalaflm›fl firmalar›n standartlar›n› çok iyi olufl-
tarihleri aras›nda 14. kez kap›lar›n› açt›. 378 mar- turmalar› gerekti¤ini söyledi. Franchise veren fir-
ka, giriflimcilerle bir araya gelerek bayilik görüfl- man›n sadece ürünlerinin sat›lmas›n› sa¤lama
amac› tafl›mamas› ve bayinin de çok iyi hizmet ver-
meleri gerçeklefltirdi; yeni anlaflmalara imza att›.
32.197 kiflinin ziyaret etti¤i fuarda; Katar, Tunus, me noktas›nda üzerine düflen sorumlulu¤u yerine
Suudi Arabistan ve Ortado¤u’dan gelen di¤er he- getirmesi gerekti¤ine iflaret eden Tüfenkci, ifllet-
yetler Türk markalar›na yo¤un ilgi gösterdi. Fu- me kurallar›n›n çok iyi oluflturulmas›n›n önemine
ar’›n aç›l›fl›na; Gümrük ve Ticaret Bakan› Bülent de¤indi. ‹flletmelerin bir ruhu ve kimli¤i olmas› ge-
rekti¤ine de¤inen Tüfenkci, büyük markalar›n
Tüfenkçi, Avrupa Birli¤i ve Devlet eski Bakan› Ege-
men Ba¤›fl, Türkiye ‹hracatç›lar Birli¤i Baflkan› mutlaka kendilerine ait güçlü hikayeleri oldu¤unu
Mehmet Büyükekfli ve ‹stanbul Sanayi Odas› Bafl- kaydetti. Ülke olarak daha çok markalaflma yolu-
nun bulunmas› gerekti¤ine de de¤inen Tüfenkci,
üreticiler ve ihracatç›lar ile el ele verilerek bunun
baflar›lmas›n›n flart oldu¤unu ifade etti.
UFRAD Baflkan› Dr. Mustafa Ayd›n ise “Asla
unutmamal›y›z; markalaflma bir kültürdür. Marka,
sadece bir ürün logosu ya da bir kutunun üzerinde-
ki amblemden ibaret de¤ildir. Markalar›m›z eko-
nomimizin öncüleri, dünyaya aç›lan kap›lar›m›zd›r”
dedi.
110 KobiEfor Kas›m 2016