Page 110 - KobiEfor_Kasım_2016
P. 110

REEL SEKTÖR



          Workcube Catalyst piyasada

            Web tabanl› ifl yönetim yaz›l›m› Workcube, bulut
          ve endüstri 4.0 vizyonu ile gelifltirdi¤i yeni ürünü
          W3 Catalyst’i görücüye ç›kard›. Workcube CEO’su
          Ömer Turhan, “2000’li y›llar›n bafl›ndan beri sadece
          ve sadece web tabanl› ifl uygulamalar› gelifltiriyo-
          ruz ve en bafl›ndan beri internet her fley olacak viz-
          yonuna sahiptik ve yeni bir dalga geldi. Bu dalgada
          ‘Bulut’, ‘Endüstri 4.0’, ‘Nesnelerin ‹nterneti’ gibi il-
          ham veren kavramlara sahibiz art›k. Tecrübeleri-
                                                           Ömer
          miz ve kavramlar yeni markam›z W3 Catalyst için  Turhan
          ilham kayna¤› oldu” dedi.
            ERP, CRM ve HR baflta olmak üzere kapsaml›     ne sokan, h›zland›ran katalizör olarak tan›mlad›¤›-
          çözümleri bulut üzerinde tümleflik olarak sunan  m›z dan›flmanlar›m›z ve bulut üzerinde koflan tek-
          W3 Catalyst ile dünyaya aç›lmak istediklerini belir-  nolojiler bir araya gelecek. Bu iflletmelere ‘reka-
          ten Turhan, “fiu ana kadar internetin sebep oldu¤u  betçi güç’ olarak geri dönecek” diye konufltu.
          de¤iflim gelecekte yarataca¤› de¤iflimin çok küçük  Turhan, öncelikli hedeflerinin Türkiye’de 1.000
          bir k›sm›. De¤iflim esas flimdi bafll›yor. Her fleyin  yeni katalizör ifl orta¤› gelifltirmek istediklerini be-
          buluta tafl›nd›¤›, nesnelerin internetinde ifl dünya-  lirtti. Turhan, flunlar› aktard›: “Katalizör esas ola-
          s›n›n yaflad›¤› de¤iflim süreci, ihtiyaçlar› ve rekabet  rak yeni nesil ifl dan›flmanl›¤›n›n ad›d›r. Bu kifliler
          koflullar›n› da de¤ifltiriyor. ‹flletmeler art›k kolay-  iflletmelere giderler, checkup yaparlar, ifl süreçle-
          laflt›r›c›, h›zland›r›c›, verimli ve de yenilikçi ifl mo-  rini iyilefltirirler ve yeni ifl modelleri gelifltirerek ve-
          delleri ar›yor. Art›k bilgisayara, yaz›l›ma ihtiyaçlar›  rimlili¤i ve karl›l›¤›, en önemlisi dayan›kl›l›¤› artt›r-
          yok. Asl›nda iflletmelerin talep etti¤i ‘Rekabetçi gü-  maya çal›fl›rlar ve bunlar› yaparken iflletmeyi bulu-
          cümü nas›l artt›rabilirim? Hiç de¤ilse koruyabilir  ta tafl›rlar, ölçülebilir ve sürekli iyileflen bir sistem
          miyim?’ W3 Catalyst, iflte bu noktada devreye gire-  infla etmeyi hedeflerler. ‹flte bizim öncelikli hedefi-
          cek. ‹fl modelleri gelifltiren, ifl reaksiyonlar›n› düze-  miz bu insanlar› yetifltirmek.”



           Franchise sektörünün                           kan› Erdal Bahç›van kat›ld›. Fuar›n aç›l›fl›nda konu-
           nabz› tutuldu                                  flan Gümrük ve Ticaret Bakan› Bülent Tüfenkci,
                                                          “Bu fuar ile birlikte baflar›l› franchise örneklerini
             Türkiye’nin franchising alan›ndaki ilk ve tek fua-  hep birlikte görmüfl olduk” diyerek isim yapm›fl ve
           r› olan Bayim Olur musun Fuar›, 13-16 Ekim 2016  markalaflm›fl firmalar›n standartlar›n› çok iyi olufl-
           tarihleri aras›nda 14. kez kap›lar›n› açt›. 378 mar-  turmalar› gerekti¤ini söyledi. Franchise veren fir-
           ka, giriflimcilerle bir araya gelerek bayilik görüfl-  man›n sadece ürünlerinin sat›lmas›n› sa¤lama
                                                          amac› tafl›mamas› ve bayinin de çok iyi hizmet ver-
           meleri gerçeklefltirdi; yeni anlaflmalara imza att›.
             32.197 kiflinin ziyaret etti¤i fuarda; Katar, Tunus,  me noktas›nda üzerine düflen sorumlulu¤u yerine
           Suudi Arabistan ve Ortado¤u’dan gelen di¤er he-  getirmesi gerekti¤ine iflaret eden Tüfenkci, ifllet-
           yetler Türk markalar›na yo¤un ilgi gösterdi. Fu-  me kurallar›n›n çok iyi oluflturulmas›n›n önemine
           ar’›n aç›l›fl›na; Gümrük ve Ticaret Bakan› Bülent  de¤indi. ‹flletmelerin bir ruhu ve kimli¤i olmas› ge-
                                                          rekti¤ine de¤inen Tüfenkci, büyük markalar›n
           Tüfenkçi, Avrupa Birli¤i ve Devlet eski Bakan› Ege-
           men Ba¤›fl, Türkiye ‹hracatç›lar Birli¤i Baflkan›  mutlaka kendilerine ait güçlü hikayeleri oldu¤unu
           Mehmet Büyükekfli ve ‹stanbul Sanayi Odas› Bafl-  kaydetti. Ülke olarak daha çok markalaflma yolu-
                                                          nun bulunmas› gerekti¤ine de de¤inen Tüfenkci,
                                                          üreticiler ve ihracatç›lar ile el ele verilerek bunun
                                                          baflar›lmas›n›n flart oldu¤unu ifade etti.
                                                            UFRAD Baflkan› Dr. Mustafa Ayd›n ise “Asla
                                                          unutmamal›y›z; markalaflma bir kültürdür. Marka,
                                                          sadece bir ürün logosu ya da bir kutunun üzerinde-
                                                          ki amblemden ibaret de¤ildir. Markalar›m›z eko-
                                                          nomimizin öncüleri, dünyaya aç›lan kap›lar›m›zd›r”
                                                          dedi.


          110 KobiEfor Kas›m 2016
   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115