Page 90 - KobiEfor_Ekim_2016
P. 90
SEKTÖR/B‹L‹fi‹M
fiirketlerin ihtiyaçlar›na özel
Türk Telekom, Selfy ile “Autodesk Sektörel Çözüm
gençlere farkl› bir dünyan›n Paketleri”
kap›lar›n› aç›yor
1982’de tek bir
Türk Telekom, Selfy yaz›l›mla; (AutoCAD)
markas› ile gençlerin ken- ç›k›lan yol, geçen za-
di yaflam tarzlar›n›, tercih-
man içinde endüstri-
lerini, zevklerini iletiflime
lerin gereksinimle-
gönüllerince yans›tmala- rine uygun olarak
r›na imkan verecek yepye- 150’ye yak›n masaüstü ve bulut bazl› yaz›l›m ve ser-
ni bir dünyan›n kap›lar›n› visleriyle genifllemeye devam ediyor. Penta Tekno-
gençler için açt›. Bu yeni loji ‹fl Gelifltirme Yöneticisi Selim Ertu¤ Tu¤ran,
Hakan dünyada 25 yafl ve alt›nda-
Dursun “Bugün Autodesk’in sundu¤u herhangi bir çözüm
ki gençler, hayatlar›na na- sayesinde tasar›m ve tasar›m iflbirli¤i çal›flmalar›n-
s›l yön vermek istiyorlarsa da fevkalade h›z kazanabiliyoruz. Bugün müflterile-
iletiflim ve e¤lence tercihlerini de o yönde kifli- rimizin sordu¤u soru flu? ‘Peki, bu çözümlerin sek-
sellefltirebilecek. Selfy’ye gelenler, kendi ileti-
törümüze uygun olanlar›na esnek bir flekilde ve uy-
flim ve e¤lence dünyalar›n› diledikleri gibi tasar-
gun maliyetle nas›l ulafl›r›z?’ ‹flte bu noktada Auto-
layabilecekler. Örne¤in; e¤er bir Selfy’li müzik desk’in müflterilerine cevab›; Sektörel Çözüm Pa-
dinlemeyi daha çok seviyorsa onun iletiflim dün- ketleri ve ‘kulland›kça öde’ olarak bilinen Abonelik
yas›n›n merkezinde Türk Telekom Müzik Premi- Sistemi” bilgisini veriyor. Sektörel Çözüm Paketle-
um f›rsatlar› olacak. Gençler, internet eriflimi ol-
ri sadece ilgili yaz›l›mlar›n kullan›m›n› garanti alt›-
madan diledikleri flark›lar› çevrimd›fl› dinleye-
na al›rken di¤er yandan yeni lisanslama yöntemi
rek, müzik keyfine kesintisiz devam edebilecek. olan Abonelik Sistemi’nin flirketlerin üzerindeki fi-
Selfy’nin renkli dünyas›na ad›m atanlar› ilk kez nansal yükü dramatik biçimde azaltmas› Auto-
Türk Telekom’un hayata geçirdi¤i Avatar Servisi desk’in sektörü dinleyen, de¤iflime aç›k, teknoloji-
karfl›layacak. Avatar Servisi’nden faydalanan
ye yön veren bir global oyuncu olmas›n›n yegane
Selfy’liler, cep telefonu ekran›ndaki operatör is-
sonucu olarak ortaya ç›k›yor.
minin bulundu¤u alana, 15 karaktere kadar iste- Autodesk sektörel çözüm paketleri flu avantajla-
dikleri bir ifadeyi yazabilecekler. r› sa¤l›yor:
Türk Telekom Bireysel Pazarlama Genel Mü- l Sektörlere yönelik en temel Autodesk yaz›l›m-
dür Yard›mc›s› Hakan Dursun, Selfy’yi gençlerin
lar›n› içeren ve zamanla geliflip daha iyi hale gele-
istek ve beklentileri do¤rultusunda gelifltirdikleri-
cek olan genifl bir ürün yelpazesine eriflim,
ni söyleyerek, onlara Selfy ile kendi yaflam tarzla- l En son yaz›l›m sürümlerine ve gelifltirmelere
r› ve zevklerine göre tasarlayabilecekleri ve ha- sürekli eriflim,
yatlar›na renk katacak yepyeni bir dünyan›n kap›- l Esnek uzunluklu lisans dönemleri (üç ayl›k, y›l-
s›n› açt›klar›n› belirtti. Dursun, konuyla ilgili flu
l›k veya çok y›ll›k),
aç›klamalarda bulundu: “Türkiye’nin en büyük
l Hem tek kullan›c› (bireysel) hem de çoklu kul-
marka dönüflümü sonras›nda genç müflterileri- lan›c› (paylafl›lan) için eriflim sunulmaktad›r,
mize yeni Türk Telekom markas›n›n de¤erleriyle l Önceki Sürümü Kullan›m Haklar›,
onlar›n hayat tarz› ve tercihlerini buluflturdu¤u- l Global Seyahat Kullan›m Haklar›,
muz yepyeni bir gençlik markas›yla seslenmek is-
l Daha fazla bulut hizmetine eriflim,
tedik. Söylemimizden logomuza, fikirlerimizden
l Teknik destek,
kampanyalar›m›za kadar, her ad›mda gençleri l Yönetim araçlar›.
dinledik, onlar›n sesine kulak verdik. Gençlerin Tu¤ran, Autodesk Sektörel Çözüm Paketi’nin,
en büyük taleplerinin; kendi kurallar›n› kendileri- sektörde kullan›lan en temel Autodesk yaz›l›mlar›-
nin belirledi¤i dünya içinde, kendi tercihlerini ya-
n› içeren genifl bir ürün yelpazesine eriflmenin en
pabilmek oldu¤unu gördük. Biz de gençlerin bu
kolay ve esnek yolu oldu¤unu aktar›yor. Tu¤ran,
talebine en uygun flekilde yan›t vermek için çal›fl- “Sektörünüze uygun tüm temel yaz›l›m araçlar›n›z›
t›k ve “Kurallar› sen koy!” mottosuyla yola ç›kt›k. afla¤›daki üç çözüm paketinden birinde bulabile-
Gençlerden ilham ald›k ve bu nedenle de ‘Selfy’ ceksiniz: l Mimari, Mühendislik ve ‹nflaat Çözüm
ifadesinin bu yeni dünyay› en do¤ru flekilde tarif
Paketi, l Ürün Tasar›m› Çözüm Paketi ve l Medya
edecek marka ismi olaca¤›na inand›k.”
ve E¤lence Çözüm Paketi” diye konufluyor.
90 KobiEfor Ekim 2016