Page 84 - KobiEfor_Ekim_2016
P. 84

UZMAN



                                   2016 KalDer Temas› “YEN‹ NORMAL”


                                   D         ünyada oldu¤u gibi ül-   k›lavuzluk etmek elbette.
                                             kemizde de normaller
                                                                      Bu do¤rudan hareketle 25 y›ldan
                                             h›zla de¤ifliyor. Marka-
                                                                      bu yana ifl, ekonomi, sanat, aka-
                                             lar rekabet güçlerini    demi dünyas›n›n pek çok önemli
                                   art›rmak için yenilikçi, esnek ve  ismini biraraya getiren Kalite
                                   ezber bozan pazarlama metodlar›    Kongremiz’in temas›n› ‘YEN‹
          Buket Emino¤lu           gelifltiriyorlar.                   NORMAL’ olarak belirledik. 15-16
          Pilavc›                  Her fleyden önce markalar›n bu      Kas›m 2016 tarihinde Hilton ‹s-
          KalDer Yönetim Kurulu    de¤iflime ayak uydurmak için ken-   tanbul Bosphorus Convention
          Baflkan›                  dini ve tüketicisini iyi tan›mas› ge-  Center’da gerçeklefltirece¤imiz
                                   rekir. Ölçme ve öz de¤erlendirme   dev organizasyonda, hep birlikte
                                   yapan kurumlar bu konuda bir       müthifl bir keflfe ç›kaca¤›z. Türk
                                   ad›m ileride oluyorlar. Sa¤lam te-  Sanayicileri ve ‹fladamlar› Derne-
          25 y›ldan bu yana        melli stratejilerle tüketicisi ile em-  ¤i (TÜS‹AD) Baflkan› Cansen Ba-
          ifl, ekonomi, sanat,
                                   pati kurabilen markalar için, fark-  flaran-Symes kongremizin aç›l›fl
          akademi dünyas›n›n       l›laflan deneyimler planlamak çok   konuflmas›n› yapacak ve 2 gün
          pek çok önemli           daha kolay. Bireylerin seçicili¤i;  boyunca pek çok paralel oturum
          ismini biraraya          amac› ve ayn› zamanda kültürü      gerçekleflecek.
          getiren Kalite           oturmufl, kendini bütünlükle ifade  ‘Türkiye ‘Dünya'n›n ilk 10 ekono-
          Kongremiz’in             eden markalardan yana.             misi içerisinde yer almak için ne-
          temas›n›                 Hangi aç›dan bakarsak sonuç çok    ler yapmal›?’, ‘Hangi sektörlere
          ‘YEN‹ NORMAL’            da de¤iflmiyor, kalite çal›flmas› ya-  yo¤unlaflmal›?’, ‘Rekabet endek-
                                   p›p bir modelle kendini disipline  sinde neden 45-50. s›ralarday›z?',
          olarak belirledik.       edebilmifl her kurum markas›n›      ‘A¤›r sanayide tren kaçt› m›?’, ‘Gi-
          15-16 Kas›m 2016         dönüfltürüp yeni bir seviyeye tafl›-  riflimcili¤in günümüzdeki önemi’,
          tarihinde                yabiliyor.                         ‘Tüketim ça¤›nda, sanallaflan ve
          Hilton ‹stanbul          Yeni dünyan›n pazarlama ekosis-    ak›llanan ‘Dünya'da çal›flanlar›n
          Bosphorus                temi; “Nöromarketing, Kutuplafl-    yeni beklentileri, yeni istekleri’,
          Convention               t›r›c› markan›n gücü” gibi ‘Yeni   ‘Yetiflen yeni kuflaklar ve yeni
                                   Normal’in yenilikçi yaklafl›mlar›n-  beklentileri anlama ve cevap ver-
          Center’da
          gerçeklefltirece¤imiz     dan bahsetse de benim de içinde    me’, ‘Çal›flma hayat›nda mutlu-
                                                                      luk’, bu konu bafll›klar›m›zdan sa-
                                   oldu¤um birçok insan; markalar›
          dev                      topluma katt›klar› de¤er ölçüsün-  dece birkaç›.
          organizasyonda,          de tercih etmeye devam edecektir.  Ayr›ca dünyan›n ilk cyborg’u Kewin
          hep birlikte             Bu gibi markalar›n ülke ekonomi-   Warwick de 25. Kalite Kongre-
          müthifl bir               sine ve yaflam kalitesine olan kat-  si’nde aram›zda olacak. Warwick
          keflfe ç›kaca¤›z.         k›lar› son derece önemli, KalDer   kongrede implant ve elektrot tek-
                                   olarak misyonumuz bu markala-      nolojilerinin nas›l biyolojik beyin-
                                   r›n say›ca artmas› ve rekabette    lere sahip robotlar yaratmak için
                                   güçlenmeleri yönünde destek ve     kullan›labilece¤ini, insanlar›n do-
                                                                               ¤al yeteneklerinin siber-
                                                                               netik sayesinde nas›l ge-
                                                                               lifltirilebilece¤ini, belli si-
                                                                               nirsel hastal›klar›n etki-
                                                                               lerinin nas›l azalt›labile-
                                                                               ce¤ini nefes kesici de-
                                                                               neylerle gösterecek.
                                                                               “Yeni Normal”i Kas›m’da
                                                                               daha detayl› konuflmak
                                                                               ve irdelemek üzere…

          84 KobiEfor Ekim 2016
   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89