Page 84 - KobiEfor_Ekim_2016
P. 84
UZMAN
2016 KalDer Temas› “YEN‹ NORMAL”
D ünyada oldu¤u gibi ül- k›lavuzluk etmek elbette.
kemizde de normaller
Bu do¤rudan hareketle 25 y›ldan
h›zla de¤ifliyor. Marka-
bu yana ifl, ekonomi, sanat, aka-
lar rekabet güçlerini demi dünyas›n›n pek çok önemli
art›rmak için yenilikçi, esnek ve ismini biraraya getiren Kalite
ezber bozan pazarlama metodlar› Kongremiz’in temas›n› ‘YEN‹
Buket Emino¤lu gelifltiriyorlar. NORMAL’ olarak belirledik. 15-16
Pilavc› Her fleyden önce markalar›n bu Kas›m 2016 tarihinde Hilton ‹s-
KalDer Yönetim Kurulu de¤iflime ayak uydurmak için ken- tanbul Bosphorus Convention
Baflkan› dini ve tüketicisini iyi tan›mas› ge- Center’da gerçeklefltirece¤imiz
rekir. Ölçme ve öz de¤erlendirme dev organizasyonda, hep birlikte
yapan kurumlar bu konuda bir müthifl bir keflfe ç›kaca¤›z. Türk
ad›m ileride oluyorlar. Sa¤lam te- Sanayicileri ve ‹fladamlar› Derne-
25 y›ldan bu yana melli stratejilerle tüketicisi ile em- ¤i (TÜS‹AD) Baflkan› Cansen Ba-
ifl, ekonomi, sanat,
pati kurabilen markalar için, fark- flaran-Symes kongremizin aç›l›fl
akademi dünyas›n›n l›laflan deneyimler planlamak çok konuflmas›n› yapacak ve 2 gün
pek çok önemli daha kolay. Bireylerin seçicili¤i; boyunca pek çok paralel oturum
ismini biraraya amac› ve ayn› zamanda kültürü gerçekleflecek.
getiren Kalite oturmufl, kendini bütünlükle ifade ‘Türkiye ‘Dünya'n›n ilk 10 ekono-
Kongremiz’in eden markalardan yana. misi içerisinde yer almak için ne-
temas›n› Hangi aç›dan bakarsak sonuç çok ler yapmal›?’, ‘Hangi sektörlere
‘YEN‹ NORMAL’ da de¤iflmiyor, kalite çal›flmas› ya- yo¤unlaflmal›?’, ‘Rekabet endek-
p›p bir modelle kendini disipline sinde neden 45-50. s›ralarday›z?',
olarak belirledik. edebilmifl her kurum markas›n› ‘A¤›r sanayide tren kaçt› m›?’, ‘Gi-
15-16 Kas›m 2016 dönüfltürüp yeni bir seviyeye tafl›- riflimcili¤in günümüzdeki önemi’,
tarihinde yabiliyor. ‘Tüketim ça¤›nda, sanallaflan ve
Hilton ‹stanbul Yeni dünyan›n pazarlama ekosis- ak›llanan ‘Dünya'da çal›flanlar›n
Bosphorus temi; “Nöromarketing, Kutuplafl- yeni beklentileri, yeni istekleri’,
Convention t›r›c› markan›n gücü” gibi ‘Yeni ‘Yetiflen yeni kuflaklar ve yeni
Normal’in yenilikçi yaklafl›mlar›n- beklentileri anlama ve cevap ver-
Center’da
gerçeklefltirece¤imiz dan bahsetse de benim de içinde me’, ‘Çal›flma hayat›nda mutlu-
luk’, bu konu bafll›klar›m›zdan sa-
oldu¤um birçok insan; markalar›
dev topluma katt›klar› de¤er ölçüsün- dece birkaç›.
organizasyonda, de tercih etmeye devam edecektir. Ayr›ca dünyan›n ilk cyborg’u Kewin
hep birlikte Bu gibi markalar›n ülke ekonomi- Warwick de 25. Kalite Kongre-
müthifl bir sine ve yaflam kalitesine olan kat- si’nde aram›zda olacak. Warwick
keflfe ç›kaca¤›z. k›lar› son derece önemli, KalDer kongrede implant ve elektrot tek-
olarak misyonumuz bu markala- nolojilerinin nas›l biyolojik beyin-
r›n say›ca artmas› ve rekabette lere sahip robotlar yaratmak için
güçlenmeleri yönünde destek ve kullan›labilece¤ini, insanlar›n do-
¤al yeteneklerinin siber-
netik sayesinde nas›l ge-
lifltirilebilece¤ini, belli si-
nirsel hastal›klar›n etki-
lerinin nas›l azalt›labile-
ce¤ini nefes kesici de-
neylerle gösterecek.
“Yeni Normal”i Kas›m’da
daha detayl› konuflmak
ve irdelemek üzere…
84 KobiEfor Ekim 2016