Page 76 - KobiEfor_Mayıs_2015
P. 76
F‹NANS
11. EuroFinance Türkiye Konferans›;
“Büyüme için flirketlerin vizyon,
motivasyon ve inovasyona ihtiyac› var”
EuroFinance’in Ana Sponsoru Akbank’›n Kurumsal Bankac›l›ktan Sorumlu
Genel Müdür Yard›mc›s› Alper Hakan Yüksel, “Zorlu ama f›rsatlarla flekillenen
ifl dünyas›nda do¤ru bir finansal çözüm orta¤›yla çal›flmak flirketlere önemli
rekabet avantaj› sa¤l›yor” dedi.
D ünyada 50’den fazla Alper
ekonomik etkinli¤e yön
Hakan
vererek nakit, hazine ve
Yüksel
risk yönetimi konular›n-
da küresel bir rol üstle-
nen EuroFinance’in düzenledi¤i
Türkiye’deki 11. konferans, “Tür-
kiye’de Nakit, Hazine ve Risk Yö-
netimi” bafll›¤›yla ‹stanbul’da
gerçeklefltirildi. ‘Gelece¤e uygun
bir ifl kurmak’ ana temas›yla dü-
zenlenen Zirve’de, ödeme ve tah-
silat teknolojileri stratejilerine,
risk yönetimi ve fonlamas›n›n ge- Katharine
lifltirilmesi ve finans yöneticileri- Morton
nin iflletmeleri için kurgulayabi-
lece¤i sürdürülebilir büyüme se-
naryolar›na dair sorular tart›fl›l- na alabilmek için Türkiye’de eko- “Global ekonomideki yavafllama
d›. Finans sektörünün uzman nomik verimlilik art›fl› ve büyüme trendi, teknolojik yenilikler, tü-
isimlerini biraraya getiren konfe- h›z›na dair önlemler al›nmas› ge- ketici trendlerindeki h›zl› de¤i-
ransta panelistler, baflar› hika- rekti¤ini söyledi. Morton, “Bu flim, jeopolitik belirsizlikler ve
yelerinin yan›s›ra Türkiye’deki fi- ba¤lamda ifl dünyas›n›n vizyon, artan rekabet ifl ortam›n› çok da-
nans sürecinin yeni bir boyut ka- motivasyon ve inovasyona ihtiya- ha rekabetçi ve çetin bir hale ge-
zanmas›na iliflkin görüfllerini c› var. fiirketlerin finans depart- tiriyor. Bu zorlu ama f›rsatlarla
dinleyicilere aktard›. manlar›, gelecekteki büyüme flekillenen dünyada do¤ru bir fi-
beklentilerine uygun ifl modelle- nansal çözüm orta¤›yla çal›flmak
Türkiye’de ekonomik rine geçiflte anahtar rolü üstle- flirketlere önemli rekabet avan-
verimlilik art›fl› ve necek. Nakit, risk yönetimi ve fi- taj› sa¤l›yor. Akbank olarak uz-
büyüme h›z›na dair nansman›n güçlendirilmesi için man kadromuz, yenilikçi ürünle-
önlemler al›nmal› kullan›lacak yeni teknolojiler flir- rimiz ve üstün teknolojik altyap›-
EuroFinance ‹çerik Direktörü ketlerin daha iyi konum almala- m›zla flirketlerimize üstün çö-
Katharine Morton, “Türkiye’nin, r›na yard›mc› olacak” dedi. zümler sunmaya devam ediyo-
EuroFinance olarak tan›k oldu- ruz. Global Finance Dergisi tara-
¤umuz geçmifl 11 y›ldaki baflar›- Do¤ru finansal çözüm f›ndan, ‘Türkiye’nin En ‹yi Nakit
lar›n› gelecek y›llarda da sürdü- orta¤› rekabet avantaj› Yönetimi Bankas›’ seçilmemiz de
rece¤ine inan›yoruz” dedi. Mor- sa¤lar bu alandaki baflar›lar›m›z›n ve
ton, global gerilimler, bölgesel Konferans›n aç›l›fl konuflmas›- stratejilerimizin önemli bir gös-
jeopolitik geliflmeler ve iç politi- n› yapan Akbank Kurumsal Ban- tergesi. Akbank olarak her flart
kada yaflananlar›n ifl dünyas› kac›l›k’tan Sorumlu Genel Müdür alt›nda müflterilerimizin yan›n-
üzerindeki etkilerini kontrol alt›- Yard›mc›s› Alper Hakan Yüksel, day›z” diye konufltu.
76 KobiEfor May›s 2015