Page 64 - KobiEfor_Mart_2015
P. 64

AJANS























           Global ajans›n
           dijital hizmet fark›;

           MediaCom






               Türkiye’nin ilk medya planlama ve sat›nalma ajanslar›ndan MediaCom,
             dijital alanda da iddial›. Organizasyonel yap›s›n› ba¤l› bulundu¤u networkle
                 birlikte de¤ifltiren ve gelifltiren MediaCom, çal›flt›¤› reklamverenlere
                                sundu¤u rekabet avantaj›yla farkl›lafl›yor.
        B        irçok ulusal ve uluslara-  tor U¤ur Gökçek, GroupM bün-  sa¤lad›¤› avantajlardan sözedi-

                                         yesinde ulusal ve uluslararas›
                                                                         yor: “Group M bünyesindeki 4
                 ras› markaya hizmet ve-
                 ren MediaCom Türkiye
                                                                         ajansla hizmet sundu¤u marka-
                                         markalara medya planlama ve
                 ofisi, 1995 y›l›ndan bu
                 yana MediaCom networ-   sat›nalma hizmetini dijital alan-  lara daha uygun fiyatlarla medya
                                         da 12 kiflilik çekirdek bir ekiple
                                                                         planlama ve sat›nalma olana¤›
         künün h›zl› ve büyüyen bir parça-  verdiklerini anlat›yor. Bunun ya-  sunuyor. Yaklafl›k yüzde 30’luk
         s›. 89 ülkede 106 ofisiyle hizmet  n›s›ra yine grup çat›s› alt›nda  bir fiyat indirimi sa¤l›yoruz.”
         veren, dünyan›n en büyük strate-  Google performans çal›flmalar›-   MediaCom’un hizmet sundu-
         jik medya planlama ve sat›nalma  n› yürütmek amac›yla 30 kiflilik  ¤u 80 marka ile çal›flt›klar› bilgi-
         flirketlerinden biri olan Media-  bir performans ekibi, 4 kiflilik  sini veren Gökçek, global bir
         Com, 13 milyar dolar›n üzerinde-  bir sosyal medya ekibi, 20 kiflilik  ajans olman›n avantaj›n› müflte-
         ki küresel cirosuyla reklamveren  ve 4 kiflilik baflka ekiplerle de  rilerine yans›tt›klar›n› belirtiyor:
         firmalar›na medya çözümleri su-  çal›flmalar›n› desteklediklerini  “Dünyada denenmifl, baflar›l› ol-
         nuyor. Avrupa’da 1986’da kuru-  aktaran Gökçek, 2010’dan bu     mufl ve kabul görmüfl uygula-
         lan MediaCom, WPP Holding       yana dijital bölümde hizmet ver-  malar› da Türkiye’de müflterile-
         bünyesindeki flirketlerden. Dün-  diklerini, aktif büyümelerinin ise  rimize sunarak farkl›lafl›yoruz.
         yadaki her 3 reklamdan birini   dijital pazar›n h›zla büyümesine  Müflterilerimize dijital alanda;
         temsil eden WPP Holding’in ileti-  parelel, son 2-3 y›lda oldu¤unu  kurumsal iletiflimden, dijital
         flim alan›nda hizmet veren flir-  söylüyor: “Geliflen dijital trend-  medya planlama ve sat›n alma,
         ketlerinin yönetimi için kurulan  leri markalar›m›za anlat›yor, di-  sosyal medyas›n›n yönetimine
         GroupM bünyesinde ise Mind-     jital alanda markaya fayda sa¤-  kadar her alanda birden 360 de-
         share, Mediaedge:cia, Media-    layacak en efektif mecra at›l›m-  rece ve entegre hizmetler sunu-
         Com ve MAXUS yeral›yor. Media-  lar›n› onlara sunuyoruz.”       yor, fleffaf çal›fl›yoruz.”
         Com’un iddias›n› MediaCom diji-    Günümüzde dijital medya
         tal bölümün bafl›ndaki yönetici-  planlama ve sat›nalman›n bir      Müflteriyi Quisma ile
         lerden Elvan Gültekin ve U¤ur   marka için önemine dikkat çeken    yakalamak
         Gökçek ile konufltuk.            Gökçek, GroupM çat›s› alt›nda      Markalar›n geliflimine ve bü-
            MediaCom Interaction Direc-  hizmet sunman›n müflterilerine   yümesine fayda sa¤layacak en

          64 KobiEfor Mart 2015
   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69