Page 50 - KobiEfor_Mart_2015
P. 50

F‹NANS



                                                                          çirdik. Google, Microsoft ve Turk-
                                                                          cell ifl ortakl›¤›yla, KOB‹’lere hiz-
                       NAF‹Z                                              met sunan Müflteri ‹liflkileri Yöne-
                                                                          ticilerimizden oluflan Dijital Dönü-
                 KARADERE:
                                                                          flüm Elçileri adl› bir ekip olufltur-
                “KOB‹’LER‹N                                               duk. Elçilerin temel teknoloji bil-
            D‹J‹TALLEfiMES‹                                                gilerine sahip olmas›n› sa¤laya-
               KONUSUNDA                                                  cak Gelecek Dijital KOB‹ Zirvesi’ni
                                                                          gerçeklefltirdik.
              ÇOK C‹DD‹ B‹R                                                 Dijital Dönüflüm Elçileri eki-
          ATAK BAfiLATTIK.                                                 biyle; dijital dönüflümle KOB‹’le-
                     2015’TE                                              rin verimlili¤inin artmas›n›, sü-
                                                                          reçlerinin kolaylaflmas›n›, kon-
                  SEKTÖRDE
                                                                          trol sistemlerinin oluflturulmas›-
                    GARANT‹                                               n› ve pazarlama faaliyetlerinin
           BANKASI’NIN EN                                                 gelifltirilmesini olumlu yönde et-
                      BÜYÜK                                               kileyece¤ine inan›yoruz. Bu pro-
                                                                          jeyle, de¤iflen dünya düzenine
               FARKLILI⁄INI
                                                                          uyum sa¤lamas› için KOB‹’lerin
                    BU ATAK                                               fark›ndal›¤›n› art›rmay›, temel
           OLUfiTURACAK. “                                                 teknolojik gereksinimleriyle ilgili
                                                                          yönlendirmede bulunmay› amaç-
                                                                          l›yoruz.
                                                                            ‹fllem çeflitlili¤i ve kullan›m ko-
          leri’nin düzenledi¤i, ‹TÜ Giriflim-  Garanti Bankas›-Bo¤aziçi Üni-  layl›¤› sayesinde firmalar›m›z›n
          cilik Kulübü ve Koç Üniversitesi  versitesi Yaflam Boyu E¤itim   tüm bankac›l›k ifllemleri ile ilgili
          Giriflimcilik Kulübü’nün deste¤i  Merkezi’nin iflbirli¤iyle kad›n gi-  ihtiyaçlar›n› karfl›layan ana hizmet
          ve Garanti Bankas›’n›n ana spon-  riflimcilerin ücretsiz e¤itim ald›¤›  kanal›m›z olan Kurumsal ‹nternet
          sorlu¤uyla gerçekleflen  GBA     ‘Kad›n Giriflimci Yönetici Okulu’  fiubesi ile 1998’den bu yana hiz-
          MentorClinic toplant›lar›n›n ilki,  projesi bafllat›ld›. Bugüne kadar  met veriyoruz. 2012’de gerçeklefl-
          düzenlendi, fikir sahibi giriflimci-  10 ilde 1.300’ü aflk›n kad›n giri-  tirdi¤imiz tasar›m de¤iflikli¤i ile
          ler, mentorlerle ve melek yat›-  flimci bu e¤itimlerden faydaland›.  beraber Kurumsal ‹nternet fiube-
          r›mc›larla biraraya getirildi.    Facebook:  Garanti Bankas›    si, KOB‹’lerin sadece bankac›l›k
            ‘BUMED Business Angels’       Facebook sayfas›nda oluflturulan  ifllemlerini gerçeklefltirdikleri bir
          (BUBA): Bo¤aziçi Üniversitesi   Kad›n Giriflimci’ sekmesiyle, diji-  kanal olmaktan ç›k›p, nakit ak›flla-
          Mezunlar Derne¤i (BÜMED) ta-    tal platformda da giriflimci ka-  r›n› takip ettikleri, gelir ve gider
          raf›ndan hayata geçirilen  ‘BU-  d›nlara destek güçlendirildi. ‹fl  takibi yapt›klar›, portföy yönetici-
          MED Business Angels’ (BUBA),    sahibi ya da yeni ifl fikirlerini ha-  leriyle do¤rudan iletiflime geçebil-
          melek yat›r›mc›lar›n oluflturdu¤u  yata geçirecek giriflimciler, sayfa  dikleri ana hizmet kanal› haline
          yat›r›mc› a¤› sayesinde, genç gi-  üzerinden pek çok yararl› bilgiye  geldi. Mevcut durumda 400’ün
          riflimcilere  destek   vermeyi   eriflebiliyor.                   üzerinde farkl› finansal ve görün-
          amaçl›yor. Garanti Bankas› BU-                                  tüleme ifllemi Kurumsal ‹nternet
          BA ile  stratejik ortakl›k yap›yor.  KOB‹’lerin                 fiubesi’nden gerçeklefltirilebili-
            KOB‹LG‹:  Buluflmalarda, ifl-     dijitalleflmesi                yor. KOB‹’ler Kurumsal ‹nternet
          letmelere; ifl yap›fl flekillerinde  Nafiz Karadere, KOB‹’lerin diji-  fiubesi’nden sadece günlük ban-
          de¤iflime yol açacak yeni dü-    talleflmesi konusunda çok ciddi  kac›l›k ifllemlerini de¤il, Maafl
          zenlemeler, mevzuat/kanun de-   bir atak bafllatt›klar›n› ve 2015’te  Ödemeleri, Nakit Yönetimi, D›fl Ti-
          ¤iflikliklerinin getirece¤i yeni  sektörde Garanti Bankas›’n›n en  caret, Takas Finansman› vb. özel-
          süreçler gibi konularda, uygu-  büyük farkl›l›¤›n› bu ata¤›n olufltu-  likli ifllemlerini de kolayl›kla yapa-
          lamaya yönelik bilgiler vermeyi  raca¤›n› kaydediyor: “Garanti  biliyor. Rakamlara bakt›¤›m›zda
          hedefliyor.                     Bankas› olarak, dijital okuryazar-  ise bugün, Türkiye’de ‹nternet fiu-
            Kad›n Giriflimci Buluflmalar›:  l›¤›n, iletiflim ve ifllem teknolojile-  besi’nden ifllem yapan her 4 fir-
          KAG‹DER’le birlikte düzenleni-  rine hakim olman›n, günümüzde   madan biri Garanti’li.
          yor. 30 ilde 6 bini aflk›n kad›n gi-  baflar›ya ulaflman›n temel faktör-  Bunun yan›nda son dönemde
          riflimciyle biraraya gelindi.    leri aras›nda yerald›¤›na inan›yo-  hizmete sundu¤umuz  Kurumsal
            8 y›ld›r, Ekonomist Dergisi ve  ruz. Bu kapsamda, KOB‹’lerin diji-  Cep fiubesi’yle iflletmelerin gün-
          KAG‹DER iflbirli¤iyle Türkiye’nin  talleflme sürecini h›zland›rmak ve  lük bankac›l›k ifllemlerini kolay ve
          Kad›n Giriflimcisi Yar›flmas› dü-  yeni ça¤da hayatlar›n› kolaylaflt›r-  h›zl› bir flekilde yapmalar›na ola-
          zenleniyor.                     mak için yeni bir projeyi hayat ge-  nak sa¤l›yoruz.”

          50 KobiEfor fiubat 2015
   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55