Page 148 - KobiEfor_Mart_2015
P. 148
‹NSAN KAYNAKLARI
GÖRKEM ELVER‹C‹ BANU ÇET‹NKOL
fiiflecam Toplulu¤u Mali ‹fller Baflkan› Hilti Türkiye Pazarlama Direktörü
fiiflecam Toplulu¤u Mali ‹fller ‹nflaat endüstrisinin global je-
Baflkanl›¤› görevine Görkem El- nerik markas› Hilti Türkiye’nin Pa-
verici atand›. 1976, Ankara do- zarlama Direktörlü¤ü görevine
¤umlu Elverici, Ortado¤u Teknik Banu Çetinkol atand›. 2001’den bu
Üniversitesi Mühendislik Fakül- yana Hilti Türkiye’nin çeflitli birim-
tesi ‹nflaat Mühendisli¤i Bölümü lerinde görev alan Çetinkol, yeni
mezunu. Bilkent Üniversitesi görevi kapsam›nda markan›n Tür-
MBA program›nda yüksek lisans kiye ve Orta Asya ürün pazarlama,
e¤itimi alan Elverici, Kadir Has stratejik pazarlama, mühendislik
Üniversitesi’nde Bankac›l›k-Fi- ve teknik servis departmanlar›n-
nans doktora tezi çal›flmalar›na dan sorumlu olacak. Beytem ‹nfla-
devam ediyor. 1998’de Türkiye ‹fl Bankas›’nda at fiirketi’nde Kontrol Mühendisi, Koç Yap›’da
kariyerine bafllayan Elverici, HSBC Türkiye, De- Sat›nalma Mühendisli¤i yapt›. ‹stanbul Teknik
loitte Dan›flmanl›k ve Accenture Dan›flmanl›k Üniversitesi ‹nflaat Mühendisli¤i Bölümü me-
flirketlerinde orta ve üst kademe yönetici oldu. zunu Çetinkol, yüksek lisans›n› Do¤ufl Üniver-
Elverici, fiiflecam Toplulu¤u’na 2013’te Düzcam sitesi’nde pazarlama alan›nda yapt›, iyi derece-
Grubu Mali ‹fller Direktörü olarak kat›ld›. de ‹ngilizce biliyor.
TARIK TÜZÜNSÜ
Microsoft Türkiye KOB‹ Sat›fl ve Pazarlama Genel Müdür Yard›mc›s›
Microsoft Türkiye Tüketici Kanallar›’ndan Sorumlu Genel Müdür Yard›mc›s› Tar›k
Tüzünsü, Microsoft Türkiye Küçük ve Orta Ölçekli ‹flletmeler (KOB‹) Sat›fl ve Pazar-
lama Genel Müdür Yard›mc›l›¤› görevine getirildi. Tüzünsü, Microsoft’tan önce 17 y›l
boyunca Arena Bilgisayar’da ürün yöneticili¤inden CEO’lu¤a birçok pozisyonda gö-
rev ald›. ‹stanbul Üniversitesi Fen Bilimleri Fakültesi mezunu Tüzünsü, ayn› üniver-
sitede MBA derecesine sahip. Harvard Business School’da PLD (Program Leaders-
hip Development) program›n› da bitiren Tüzünsü evli ve bir k›z çocu¤u babas›.
ÖZBERK ÖLÇER ÜM‹T KORKMAZ
Kliksa Pazarlama Direktörü BSH Ev Aletleri A.fi. Türkiye, Orta Do¤u,
Orta Asya, Afrika ve BDT Bölgesi Servisten
Sabanc› Toplulu¤u’nun online al›flverifl Sorumlu Baflkan Yard›mc›s›
platformu Kliksa’n›n Pazarlama Direktörlü¤ü
görevine Özberk Ölçer getirildi. Performans Dünyan›n en büyük ev aletleri
pazarlamas›, web analiti¤i, dönüflüm üreticilerinden biri olan BSH Gru-
optimizasyonu, arama motoru opti- bu’nun 87 ülkeden sorumlu böl-
mizasyonu (SEO) ve arama motoru gesel merkezi olan BSH Türki-
pazarlamac›l›¤› (SEM) alanlar›nda ye’de, Türkiye, Orta Do¤u, Orta
uzmanl›¤› bulunan Ölçer, Klik- Asya, Afrika ve Ba¤›ms›z Devletler
sa’n›n dijital ve offline pazar- Toplulu¤u (BDT) Bölgesi Servisten
lama, CRM ve ifl zekas› de- Sorumlu Baflkan Yard›mc›s› göre-
partmanlar›n›n yönetimin- vine Ümit Korkmaz atand›. Mar-
den sorumlu olacak. Ölçer, mara Üniversitesi Teknik E¤itim
Galatasaray Üniversitesi, Fakültesi Elektrik Bölümü mezu-
Bilgi Üniversitesi ve Goog- nu Korkmaz, Uluda¤ Üniversitesi ‹flletme Fa-
le Akademi’de “Analytics kültesi Yönetim ve Organizasyon Bölümü yük-
ve Dijital Pazarlama” e¤i- sek lisans›n›n ard›ndan halen Uluda¤ Üniversi-
timleri veriyor. tesi’nde ‹flletme Doktoras› yap›yor.
148 KobiEfor Mart 2015