Page 47 - KobiEfor_Subat_2015
P. 47

Sosyal Sorumluluk Projesi Ödü-
                                           lü’ne lay›k görüldü. Yar›flma ‹s-
                                           tanbul Milli E¤itim Müdürlü¤ü,
                                           Total ve Türkiye Trafik Kazalar›n›
                                           Önleme Derne¤i ortakl›¤›yla ger-
                                           çeklefltiriliyor. Renault Mais ‹le-
                                           tiflim Direktörü Umut Canpolat,          Ödül alan
                                           ödülü, Sabanc› Üniversitesi Yö-       Gladyatörler
                                           netici Gelifltirme Birimi Direktö-
                                           rü Dr. Cüneyt Evirgen’nin elinden   Sat›fl Ödülleri
                                           ald›. Renault Mais Genel Müdürü
                                           ‹brahim Aybar da ödül nedeniyle   l En H›zl› Büyüyen Hafif
                                           yapt›¤› aç›klamada flunlar› söyle-  Ticari Araç Markas›: KIA
                                           di: “Sizin Fikriniz Sizin Projeniz  l En Çok Sat›lan Hafif Ticari
                                           kurumsal sosyal sorumlulu¤un       Araç Modeli: Fiat Doblo
           man kayb›n›n önüne geçiyor.     üçlü sacaya¤› olan özel flirket,   l En Çok Sat›lan Hafif Ticari
           Araç içindeki ekrandan alternatif  kamu ve STK birlikteli¤iyle geli-  Araç Markas›: Fiat
           rotalar› seçerek, zaman›n yan›n-  flen, büyüyen bir projedir. Rena-  l En H›zl› Büyüyen Otomobil
           da yak›t tasarrufu yapmak müm-  ult olarak bu projeyi Türkiye Tra-  Markas›: Maserati
           kün. Park konusunu da çözüyor,  fik Kazalar›n› Önleme Derne¤i,    l En Çok Sat›lan Otomobil
           sistem ekran›ndan en yak›ndaki  Total Oil Türkiye ve ‹stanbul Milli  Modeli: Renault Fluence
           otoparklar ve saat bazl› kullan›m  E¤itim Müdürlü¤ü’nün büyük     l En Çok Sat›lan Otomobil
           fiyatlar› görüntülenebiliyor. Oto-  katk›lar›yla sürdürüyoruz. Proje-  Markas›: Renault
           park sistemde kay›tl› numaradan  mizin hikayesi, sürdürülebilirlik  l En Çok Sat›lan Otomobil ve
           aran›p bofl yer olup olmad›¤› so-  anlam›nda da örnek teflkil edi-   Hafif Ticari Araç Markas›:
           rulabiliyor. Sistemde içerisinde  yor.” ‹stanbul liselerinde 4 y›ld›r  Volkswagen
           tüm Türkiye için eczane ve akar-  düzenlenen yar›flma kapsam›n-
           yak›t istasyonlar› da kay›tl› bulu-  da, bugüne kadar toplam 9 bin  ‹letiflim Ödülleri
           nuyor. Gerekti¤inde nöbetçi ec-  390 ö¤renci 80 proje gerçeklefl-  l Y›l›n Televizyon Uygulamas›:
           zaneleri belirleyerek navigas-  tirdi. Liseli gençler projeleriyle  Fiat / Yeni Fiat Ducato
           yonla kolayca ulaflmak mümkün    yak›n çevrelerindeki yol güvenli¤i  “Piflmanlar Korosu”
           olabiliyor. Yol yard›m› gerekti-  sorunlar›n›n iyileflmesine somut  l Y›l›n Gazete Uygulamas›:
           ¤inde, ekran üzerindeki tufla ba-  katk›larda bulundu. ‹stanbul Mil-  Jeep / “23 Nisan - 4x4 Jeep”
           sarak yol yard›m merkezi hare-  li E¤itim Müdürlü¤ü yar›flmada     l Y›l›n Radyo Uygulamas›:
           kete geçirilebiliyor. Bu tufl ayn›  birincilik kazanan baz› projelerin  Do¤ufl Otomotiv / “Trafik
           zamanda arac›n konum bilgisini  ‹stanbul ve Türkiye’nin bütün      Hayatt›r”
           merkeze iletti¤i için  bulunulan  okullar›nda uygulanmas› için ha-  l Y›l›n Dergi Uygulamas›:
           yeri tarif etmeye de gerek kalm›-  rekete geçti. Program›n hedefi  Audi / “Audi A4”
           yor. Arac›nda diledi¤i flark›y› se-  10 y›l içinde 1 milyon liseli gence,  l Y›l›n PR/Etkinlik
           çebilmek isteyenler, milyonlarca  güvenli ve daha iyi bir yaflam için  Uygulamas›: Ford /
           flark›n›n yer ald›¤› “Fizy” uygula-  birlikte harekete geçmeyi ö¤ret-  “Courierball”
           mas›n› sistem dahilinde kullana-  mek. Aktif ve demokratik yurt-  l Y›l›n Dijital ve Sosyal Medya
           biliyor. Sürüfl güvenli¤ini tehdit  tafllar olarak yetiflmelerine kat-  Uygulamas›: Renault /
           etmeyecek flekilde Facebook du-  k›da bulunmak.                      “B›rak R-Link Cevaplas›n”
           rumunu güncellemek ve tweet                                       l Y›l›n Outdoor Uygulamas›:
           atmak da mümkün. Araç sahip-                                       Opel / “Yeni Insignia”
           leri, araçlar›n› kendi kullanma-                                  l Y›l›n Sosyal Sorumluluk
           d›klar› durumlarda, cep telefon-                                   Projesi: Renault / “Sizin
           lar›ndan araçlar›n›n gitti¤i rotay›                                Fikriniz Sizin Projeniz!”
           takip ederek son vard›¤› noktay›                                  l Y›l›n Entegre ‹letiflim
           görebiliyor.                                                       Kampanyas›:
                                                                              Mercedes-Benz / Yeni GLA
              Gençlerin yol güvenli¤i                                        l Y›l›n Bas›n Lansman›:
              çabas›na ödül                                                   Renault Twizy Lansman›
              Renault'nun liseli gençleri                                    l Y›l›n Jüri Özel Ödülü:  Ford /
           ulafl›m ve yol güvenli¤i sorunla-                                   “Yeni Tourneo Courier’’
           r›n›n çözümü için harekete geçir-                                 l Y›l›n Turkcell Teknoloji
           di¤i Sizin Fikriniz Sizin Projeniz                                 Ödülü: Subaru
           yar›flmas›, ODD taraf›ndan Y›l›n
                                                                                       fiubat 2015 KobiEfor 47
   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52