Page 90 - KobiEfor_Mayis_2014
P. 90
LOJ‹ST‹K
GEFCO’da
tarihinin en yüksek ifl hacmi
Otomotiv lojisti¤inde Avrupa lideri konu-
munda bulunan GEFCO Grubu, 2013 y›l›nda
yüzde 11 art›flla 4 milyar Avro’luk ifl hacmi ger-
çeklefltirdi. Firman›n cari faaliyet geliri, 55 mil-
yon Avro’su net kar olmak üzere, yüzde 28'lik
bir at›flla 95 milyon Avro’ya ulaflt›. Firma ayr›-
ca, General Motors ile yapt›¤› 7 y›ll›k anlaflmay-
la Avrupa ve Rusya’daki lojistik zincirinin tama-
m›n›n yönetiminden ve optimize edilmesinden
de sorumlu oldu. Bu bölgedeki büyümesini h›z-
land›rmak ad›na, GEFCO örgütlenme biçimini
yeniden tasarlad› ve Moskova’da faaliyet gös-
termekte olan elli kiflilik lojistik uzman ‘heyeti-
ni’ biraraya getirerek bu amaca yönelik bir co¤rafi alan oluflturdu. GEFCO’nun baflar›s›, tedarik zinciri opti-
mizasyonu alan›ndaki rakipsiz uzmanl›¤›yla aç›klan›yor.
fiirketlere ‘Aras Tahsilatl›’ kolayl›k
Kargo sektörünün öncü ve yenilikçi markas› Aras
Türkiye Etik Ödülü Kargo Aras Tahsilatl› hizmeti için Gaziantep’te ve Sa-
r›yer’in Garipçe Köyü’nde yeni bir reklam filmi çekti.
Ekol Lojistik’in Filmde, Gaziantep’te Bak›rc›lar Çarfl›s›’ndaki küçük
oldu dükkân›nda 4 kuflakt›r aile gelene¤ini sürdüren Ye-
menici Hayri Usta markas› sahibi Orhan Çak›ro¤-
Etik De¤erler Merkezi Derne¤i lu’nun Aras Kargo’nun Aras Tahsilatl› hizmetini kulla-
(EDMER) taraf›ndan ikincisi veri- narak ürünlerini film setlerine nas›l ulaflt›rd›¤› anlat›-
len “Türkiye Etik Ödülü” geçen l›yor. Aras Tahsilatl› ile siparifl verilen ürünlerin be-
y›l oldu¤u gibi bu kez de Ekol deli teslimat s›ras›nda ödeniyor, yemeni ustas›n›n
Lojistik’in oldu hesab›na yat›r›l›yor.
Konuyla ilgili olarak Ekol Lo- Reklam kampanyas› hakk›nda bilgi veren Aras Kar-
jistik Yönetim Kurulu Baflkan› go Kurumsal ‹letiflim ve Pazarlamadan Sorumlu Ge-
Ahmet Musul flu de¤erlendirme- nel Müdür Yard›mc›s› Burçun ‹mir, “Geçti¤imiz y›l›n
de bulundu: “Bizler kuruldu¤u- sonunda bafllatt›¤›m›z Araslar kampanyas› ile markay› ayr›flt›ran güçlü
muz günden bu yana ifl süreçle- ve sürdürülebilir bir imaj›n temellerini att›k. Özellikle e-ticaretin ekono-
rimizi yap›land›r›rken birincil he- minin kald›rac› oldu¤u internet ça¤›nda Aras Tahsilatl› hizmetinin gü-
defimizi, ifl ahlâk› ve ifl eti¤ine vencesini flu ana kadar 3400’den fazla flirkete sunduk” dedi.
daima sayg›l› olmak olarak belir-
ledik. Ekol’ün kurumsal yap›s›- Al›flan Lojistik’in yeni yat›r›mlar›
n›n en önemli yap› tafllar›n› hep
bu de¤erler oluflturdu ve olufl- Al›flan Lojistik, müflterilerine
turmaya devam edecek. Faali- entegre bir yap›da verdi¤i tüm
yetlerimizi gerçeklefltirirken bu lojistik hizmetlerine yo¤un talep
duyarl›l›¤› her zaman gösterece- sonucu artan hizmet hacmi, kali-
¤iz. Bu ba¤lamda da hem 2012, tesi ve çeflitlili¤i ile Do¤u Akde-
hem 2013 Türkiye Etik Ödülü’ne niz’in en önemli konteyner li-
lây›k görülmüfl bulunmaktay›z. manlar›ndan biri olacak Limak
Bizler için çok de¤erli olan bu Port ‹skenderun’da da konumla-
ödüller, gurur kayna¤›m›z. ED- n›yor.
MER’e, göstermifl oldu¤u bu Al›flan Lojistik hayata geçirdi-
sosyal sorumluluk bilincinden ¤i ‹skenderun yat›r›m›yla; liman içinde ve d›fl›nda her türlü standart ve
dolay› teflekkürlerimizi sunuyo- standart d›fl› ürünün elleçlenmesi, depolanmas› ve nakliyelerinin yap›l-
ruz” dedi. mas› hizmetlerini sunuyor.
90 KobiEfor May›s 2014