Page 98 - KobiEfor_Nisan_2014
P. 98

FUAR


            Testo,
            WIN’de yeniliklerini tan›tt›

                           Alman Testo, 2000 y›l›ndan bu
                         yana direkt olarak Türkiye’ye hizmet
                         veriyor. Fiziksel de¤iflkenleri ölçen
                         cihazlar›n en önemli üreticileri ara-
                         s›nda yer alan Testo’nun ürünleri 3
                         ana guruba ayr›l›yor: G›da ve Sa¤l›k
                         Sektörü, Enerji ve Endüstri ile Hiz-
                         met Sektörü.                        Mitsubishi Electric
                           Testo Ltd. fiti Ürün Yöneticisi
                         Onur Yi¤it, s›cakl›k, bas›nç, nem, ha-  direkt Türkiye’de
                         va h›z›, termal kamera, baca gaz›
                         analizi gibi farkl› parametrelerde sa-  Mitsubishi Electric Corporation, Aral›k 2012’de
                         bit ve portatif cihazlar ürettiklerini  Mitsubishi Electric Türkiye’yi kurarak Türkiye’de
                         anlat›yor. Sözkonusu sektörlere top-  ilk kez direkt olarak var oldu. Türkiye’nin 10 y›l-
                         lamda binden fazla ürün gam›yla     da gösterdi¤i büyüme çizgisinin bu yap›lanmada
                         ulaflan Testo, tüm Türkiye’ye ulafl›-  etkin oldu¤unu dile getiren Mitsubishi Electric
                         yor. Yi¤it, Genel Merkez olan ‹stan-  Türkiye ‹fl Gelifltirme Yöneticisi Tolga Bizel, Tür-
                         bul’un d›fl›nda; Ankara, Adana, ‹zmir  kiye’nin 2023 büyüme hedeflerine ulaflaca¤›na
                         ile Bursa’da bölge ofisleri bulundu-  inand›klar›n› ve bu büyümeye katk› sa¤lamak
                         ¤unu paylafl›yor. Yi¤it, 2013 y›l›nda  ad›na yeniden yap›lanarak ülkede yer ald›klar›n›
           iyi bir performans gösterdiklerini ve çift haneli büyü-  aktar›yor. Türkiye’de uydu, asansör ve rayl› sis-
           me rakamlar›na imza att›klar›n› dile getiriyor.   temler için elektrik ekipmanlar›n›n da dahil oldu-
              WIN Fuar›’n›n kendileri için önemli oldu¤unu ve  ¤u altyap› ürünleri, klima ve fabrika otomasyonu
           müflterileriyle buluflma imkan› sa¤lad›klar›n› anlatan  gibi ifllere yo¤unlaflan Mitsubishi Electric, büyü-
           Yi¤it, ifl sa¤l›¤› ve güvenli¤i alan›nda gelifltirdikleri  yen Türk toplumunun daha da geliflmesine katk›-
           ›s›ya maruz kalma ölçümü yapan Testo 480’e ciddi  da bulunmaya devam ediyor. Mitsubishi Electric,
           talep ald›klar›n› anlat›yor. Yi¤it, flu bilgileri veriyor:  özelikle OSB’lerdeki kullan›lan SCADA sistemine
           “Fuarda ayr›ca yine termal kamera olan hizmet sek-  yönelik özel bir çal›flma yürütüyor. Tolga Bizel,
           törüne hitap eden Testo 870 ilgi çekiyor. Yüksek se-  at›k su, ar›tma, temiz su üretme konusunda ge-
           viyede hizmet veren Testo 890 ürünümüz dikkat çe-  lifltirdikleri yaz›l›mlar ile OSB’lerde küçük semi-
           ken ürünlerimiz aras›nda yer al›yor. Ayr›ca Testo 350  nerler düzenleyeceklerini ve ürünlerinin tan›t›m›-
           gibi endüstriyel baca gaz› analiz cihazlar›m›z›n tan›-  n› yapacaklar›n› aç›kl›yor.
           t›m›n› yapt›k.”


             Koçel, müflterileriyle WIN’de bulufltu

               Koçel Çelik Eflya Sanayi, her y›l kat›ld›¤› WIN Fua-  m› gerçeklefltirece¤iz. Ayr›ca verimlili¤i sa¤lamak için
             r›’nda mevcut ve potansiyel müflterileriyle bulufluyor.  de ifl yap›fl flekillerinde farkl› bir uygulama planlar›-
             Fuara her y›l yeni ürün ile kat›lmaya özen gösterdik-  m›z aras›nda yer al›yor.”
             lerini dile getiren Koçel Çelik Eflya Sanayi Genel Mü-  Koçel, tüm Türkiye’de Koçel markas›n›n tercih
             dür Yard›mc›s› Hülya Karadeniz, bu y›l kimyasal do-  edilmesini sa¤lamak için fark› bir sat›fl politikas› iz-
             laplar, elektronik masalar, plastik depolama sistem-  leyecek. Müflteriye ulaflmada bayi ve sat›fl a¤›n›n
             leriyle kat›ld›klar›n› ve ürünlerine iliflkin kat›l›mc›lara  önemli oldu¤unu dile getiren Karadeniz, s›cak ilifl-
                            bilgi verdiklerini anlat›yor. Faaliyet  kiyi sürdürmek ad›na Marmara Bölgesi’nde müflte-
                            yürüttükleri ürün gruplar›n›n çeflit-  rilerine direkt Koçel olarak ulaflt›klar›n› ve sat›fl
                            li¤ine ba¤l› olarak potansiyel müfl-  sonras› hizmeti de bu yöntemle çözdüklerini belir-
                            terilerinin fuarda oldukça fazla yer  terek, Anadolu’da ise; Bursa, Eskiflehir, Ankara,
                            ald›¤›n›n alt›n› çizen Karadeniz,  Manisa, ‹zmir, Rize, Ordu, Afyon gibi illerde bayilik
                            flirketin genel geliflimine iliflkin ise  sistemini oluflturduklar›n› anlat›yor.
                            flu bilgileri veriyor: “2013 y›l› bizim  Karadeniz, yurtd›fl› bayilik yap›lanmas›nda ise;
                            için güzel bir y›l oldu. 2014 y›l›nda  ‹ngiltere, Fas, Slovenya, Irak, ‹srail, Rusya yap›lan-
                            ise yat›r›m çal›flmalar›na a¤›rl›k ve-  mas›n› oluflturduklar›n› bu y›l Almanya’da bir bayi-
                            rece¤iz. Özellikle fabrika içinde  lik düflündüklerini sözlerini ekliyor. Koçel, üretimin
                            planlad›¤›m›z birkaç makine yat›r›-  yüzde 15’ini ihraç ediyor.


           98 KobiEfor Nisan 2014
   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103