Page 145 - KobiEfor_Aralik_2014
P. 145
Turkcell’den; “Ekonomiye Kad›n Gücü”
Turkcell’in iletiflim ve teknoloji gücünü dar gelir-
li, giriflimci kad›nlar ile buluflturma amac›yla haya-
ta geçirdi¤i “Ekonomiye Kad›n Gücü” projesi, 70 bin
kad›na ulaflman›n mutlulu¤uyla ikinci y›l›n› kutlu-
yor. Türkiye ‹sraf› Önleme Vakf› (T‹SVA) iflbirli¤iyle
gerçeklefltirilen proje kapsam›nda 70 bin giriflimci
kad›na iki y›lda 1 milyon TL’nin üzerinde mikrokre-
di verildi.
Turkcell Genel Müdür Yard›mc›s› Burak Sevilen-
IAB KOB‹’leri dijital gül konuyla ilgili flunlar› söyledi: “Ekonomiye Kad›n
Gücü’nü iki y›l önce hayata geçirdik ve az zamanda
pazarlama için çok yol ald›k. Gerek ulaflt›¤›m›z kad›n say›s›, gerek-
Burak
haz›rlayacak se teknolojik altyap› ve birikimimizle yaratt›¤›m›z Sevilengül
fark› her geçen gün bir ad›m ileriye tafl›yoruz. Ka-
d›nlar›m›z projeye bafllad›¤›m›z günden bu yana im-
42 farkl› ülkede faaliyet gös-
teren IAB Türkiye, KOB‹’lerin in- za att›¤›m›z birçok ilkle gelece¤e daha emin ad›mlarla ilerliyor.
terneti daha verimli kullanmas› Kad›nlar›m›z›n güçlendirilmesi için yaratt›¤›m›z sosyal borçlan-
için gelifltirdi¤i re-KOB‹ (Reka- ma modelinde destek 1 milyon TL’yi aflt›. Bu deste¤in ötesinde
betçi Kobi) Uzaktan E¤itim Plat- bugüne kadar ifllerini gelifltirmeye dair e¤itim almam›fl, finansal
formu’nu hayata geçirmeye ha- hizmetlere eriflimi olmayan, kendi çevreleri d›fl›nda ürünlerini
z›rlan›yor. Aral›k ay›nda Kocae- farkl› kanallardan satma imkan› bulamayan kad›n giriflimcileri-
li’de bafllayacak olan ‹nternet miz için pek çok yenili¤i hayata geçirdik. Ekonomiye Kad›n Gücü
ile Güçlü KOB‹ Semineri, farkl› ile dar gelirli, giriflimci kad›nlar›m›z› ekonomiye katarak hem bi-
flehirlerde de KOB‹’lerle bulufl- reysel hem de toplumsal hayatta olumlu bir dönüflüm gerçeklefl-
maya devam edecek. tirme yolunda ilerlemeye devam edece¤iz. Bu dönüflümde imza-
Do¤u Marmara AB‹GEM A.fi. s› bulunan tüm giriflimci kad›nlar›m›z› tebrik ediyorum.”
(Avrupa Birli¤i ‹fl Gelifltirme
Merkezi) ve Kocaeli Sanayi Oda-
s› iflbirli¤i ile gerçeklefltirilecek Alibaba.com E-Ticaret Konferans›
‹nternet ile Güçlü KOB‹ Seminer
dizisinin ilki 4 Aral›k Perflembe Dünyan›n lider e-ticaret platformu Ali-
günü Kocaeli Sanayi Odas›’nda baba.com, Vodafone, Google, Sony Mobile
gerçeklefltirilecek. Seminerde ve Webrazzi yöneticilerinin yan›s›ra sektör
internetin geliflimi, ifl hayat›na temsilcilerini ‹stanbul’da düzenledi¤i e-ti-
ve reklamc›l›¤a getirdi¤i yenilik- caret konferans›nda buluflturdu. Ana te-
ler ve imkanlar anlat›lacak. Ay- mas›, küçük iflletmelerin günümüzdeki bü-
r›ca IAB Türkiye’nin 2013 y›l›nda yük gücü üzerine odaklanan konferansa
haz›rl›klar›na bafllad›¤› ve KO- kat›lan KOB‹’ler, gelecekte uluslararas›
B‹’lere yönelik uzaktan e¤itim alanda ifl yapman›n detaylar›n› kat›l›mc›-
platformu olarak tasarlanan re- lardan dinlediler.
KOB‹ Program› tan›t›lacak. Alibaba.com Türkiye Ülke Müdürü Cü-
IAB Türkiye taraf›ndan haz›r- neyt Erpolat, dünyan›n lider ve en güvenli B2B e-ticaret platfor-
lanan re-KOB‹ E¤itim Platformu mu alibaba.com ‘un ekosistem paydafllar› ile birlikte e ticaretin
ile küçük ve orta boy iflletmele- gelece¤ini flekillendirmeye devam etti¤ini söyledi. Erpolat sözle-
rin, internetin imkanlar›n› kul- rine flöyle devam etti; “Bir benzeri geçen y›l Dubai’de yap›lmaya
lanarak markalaflmas›na, KO- bafllan›lan e-ticaret konferanslar›n›n ikinci halkas› ‹stanbul’da
B‹’lerin interneti daha verimli devam ediyor. Bu önemli organizasyon, Türk KOB‹’lerine e-tica-
kullanarak ulusal ve uluslara- retin gelece¤ini ve potansiyelini sadece alibaba.com olarak de¤il,
ras› pazarlardaki rekabet gücü- ayn› zamanda ekosistem içinde yeralan di¤er önemli oyuncular›n
nün artt›r›lmas›na katk› sa¤lan- da katk›lar›yla anlatmay› ve KOB‹’leri harekete geçirmeyi teflvik
mas› hedefleniyor. Projeyle bir- etmeyi amaçl›yor. H›zla artan üye say›s›yla Türkiye, alibaba.com
likte KOB‹’lerin dijitalde fark›n- üzerinde en büyük ülkeler aras›nda yeral›yor ve her geçen y›l
dal›klar› artt›r›larak sektörde ve B2B alan›nda tart›flmas›z liderli¤ini pekifltiriyor. Bu ve benzeri
dijital pazarda büyümeleri de organizasyonlar› giderek artan s›kl›kla gerçeklefltirmek ve ola-
amaçlan›yor. bildi¤ince çok Türk KOB‹’yi e-ticarete teflvik etmek, her zaman
bir numaral› önceli¤imiz olmaya devam edecek.”
Aral›k 2014 KobiEfor 145