Page 145 - KobiEfor_Aralik_2014
P. 145

Turkcell’den; “Ekonomiye Kad›n Gücü”

                                                  Turkcell’in iletiflim ve teknoloji gücünü dar gelir-
                                               li, giriflimci kad›nlar ile buluflturma amac›yla haya-
                                               ta geçirdi¤i “Ekonomiye Kad›n Gücü” projesi, 70 bin
                                               kad›na ulaflman›n mutlulu¤uyla ikinci y›l›n› kutlu-
                                               yor. Türkiye ‹sraf› Önleme Vakf› (T‹SVA) iflbirli¤iyle
                                               gerçeklefltirilen proje kapsam›nda 70 bin giriflimci
                                               kad›na iki y›lda 1 milyon TL’nin üzerinde mikrokre-
                                               di verildi.
                                                  Turkcell Genel Müdür Yard›mc›s› Burak Sevilen-
            IAB KOB‹’leri dijital              gül konuyla ilgili flunlar› söyledi: “Ekonomiye Kad›n
                                               Gücü’nü iki y›l önce hayata geçirdik ve az zamanda
            pazarlama için                     çok yol ald›k. Gerek ulaflt›¤›m›z kad›n say›s›, gerek-
                                                                                                Burak
            haz›rlayacak                       se teknolojik altyap› ve birikimimizle yaratt›¤›m›z  Sevilengül
                                               fark› her geçen gün bir ad›m ileriye tafl›yoruz. Ka-
                                               d›nlar›m›z projeye bafllad›¤›m›z günden bu yana im-
               42 farkl› ülkede faaliyet gös-
             teren IAB Türkiye, KOB‹’lerin in-  za att›¤›m›z birçok ilkle gelece¤e daha emin ad›mlarla ilerliyor.
             terneti daha verimli kullanmas›   Kad›nlar›m›z›n güçlendirilmesi için yaratt›¤›m›z sosyal borçlan-
             için gelifltirdi¤i re-KOB‹ (Reka-  ma modelinde destek 1 milyon TL’yi aflt›. Bu deste¤in ötesinde
             betçi Kobi) Uzaktan E¤itim Plat-  bugüne kadar ifllerini gelifltirmeye dair e¤itim almam›fl, finansal
             formu’nu hayata geçirmeye ha-     hizmetlere eriflimi olmayan, kendi çevreleri d›fl›nda ürünlerini
             z›rlan›yor. Aral›k ay›nda Kocae-  farkl› kanallardan satma imkan› bulamayan kad›n giriflimcileri-
             li’de bafllayacak olan ‹nternet    miz için pek çok yenili¤i hayata geçirdik. Ekonomiye Kad›n Gücü
             ile Güçlü KOB‹ Semineri, farkl›   ile dar gelirli, giriflimci kad›nlar›m›z› ekonomiye katarak hem bi-
             flehirlerde de KOB‹’lerle bulufl-   reysel hem de toplumsal hayatta olumlu bir dönüflüm gerçeklefl-
             maya devam edecek.                tirme yolunda ilerlemeye devam edece¤iz. Bu dönüflümde imza-
               Do¤u Marmara AB‹GEM A.fi.        s› bulunan tüm giriflimci kad›nlar›m›z› tebrik ediyorum.”
             (Avrupa Birli¤i ‹fl Gelifltirme
             Merkezi) ve Kocaeli Sanayi Oda-
             s› iflbirli¤i ile gerçeklefltirilecek  Alibaba.com E-Ticaret Konferans›
             ‹nternet ile Güçlü KOB‹ Seminer
             dizisinin ilki 4 Aral›k Perflembe     Dünyan›n lider e-ticaret platformu Ali-
             günü Kocaeli Sanayi Odas›’nda     baba.com, Vodafone, Google, Sony Mobile
             gerçeklefltirilecek. Seminerde     ve Webrazzi yöneticilerinin yan›s›ra sektör
             internetin geliflimi, ifl hayat›na  temsilcilerini ‹stanbul’da düzenledi¤i e-ti-
             ve reklamc›l›¤a getirdi¤i yenilik-  caret konferans›nda buluflturdu. Ana te-
             ler ve imkanlar anlat›lacak. Ay-  mas›, küçük iflletmelerin günümüzdeki bü-
             r›ca IAB Türkiye’nin 2013 y›l›nda  yük gücü üzerine odaklanan konferansa
             haz›rl›klar›na bafllad›¤› ve KO-   kat›lan KOB‹’ler, gelecekte uluslararas›
             B‹’lere yönelik uzaktan e¤itim    alanda ifl yapman›n detaylar›n› kat›l›mc›-
             platformu olarak tasarlanan re-   lardan dinlediler.
             KOB‹ Program› tan›t›lacak.           Alibaba.com Türkiye Ülke Müdürü Cü-
               IAB Türkiye taraf›ndan haz›r-   neyt Erpolat, dünyan›n lider ve en güvenli B2B e-ticaret platfor-
             lanan re-KOB‹ E¤itim Platformu    mu alibaba.com ‘un ekosistem paydafllar› ile birlikte e ticaretin
             ile küçük ve orta boy iflletmele-  gelece¤ini flekillendirmeye devam etti¤ini söyledi. Erpolat sözle-
             rin,  internetin imkanlar›n› kul-  rine flöyle devam etti; “Bir benzeri geçen y›l Dubai’de yap›lmaya
             lanarak markalaflmas›na, KO-       bafllan›lan e-ticaret konferanslar›n›n ikinci halkas› ‹stanbul’da
             B‹’lerin interneti daha verimli   devam ediyor. Bu önemli organizasyon, Türk KOB‹’lerine e-tica-
             kullanarak ulusal ve uluslara-    retin gelece¤ini ve potansiyelini sadece alibaba.com olarak de¤il,
             ras› pazarlardaki rekabet gücü-   ayn› zamanda ekosistem içinde yeralan di¤er önemli oyuncular›n
             nün artt›r›lmas›na katk› sa¤lan-  da katk›lar›yla anlatmay› ve KOB‹’leri harekete geçirmeyi teflvik
             mas› hedefleniyor. Projeyle bir-  etmeyi amaçl›yor. H›zla artan üye say›s›yla Türkiye, alibaba.com
             likte KOB‹’lerin dijitalde fark›n-  üzerinde en büyük ülkeler aras›nda yeral›yor ve her geçen y›l
             dal›klar› artt›r›larak sektörde ve  B2B alan›nda tart›flmas›z liderli¤ini pekifltiriyor. Bu ve benzeri
             dijital pazarda büyümeleri de     organizasyonlar› giderek artan s›kl›kla gerçeklefltirmek ve ola-
             amaçlan›yor.                      bildi¤ince çok Türk KOB‹’yi e-ticarete teflvik etmek, her zaman
                                               bir numaral› önceli¤imiz olmaya devam edecek.”
                                                                                     Aral›k 2014 KobiEfor 145
   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150