Page 132 - KobiEfor_Kasim_2013
P. 132

REEL SEKTÖR

















           Hitachi Kokusai, Türkiye pazar›nda
                        Hitachi Kokusai, yay›n ekipmanlar› alan›ndaki  HP yeni dönem
                      faaliyetlerini Orta Do¤u’ya geniflletmek üzere Tür-
                      kiye’de bir flirket kurdu. Hitachi Kokusai Electric  stratejilerini paylaflt›
                      Inc. Baflkan ve ‹cra Kurulu Baflkan› Manabu Shino-
                      moto, 10 Haziran 2013 tarihinde Türkiye’de ‹stan-  Türkiye’de 24 y›l› aflk›n süredir faali-
                      bul’da, Hitachi Kokusai Electric Turkey Elektronik  yet gösteren HP, müflteri taleplerinin
              Manabu  Ürünleri Sanayi ve Ticaret A.fi. flirketini kurdu.  Dü-  günden güne de¤iflti¤i elektronik sek-
            Shinomoto  zenlenen bas›n toplant›s›nda konuflan Manabu    töründeki yeni dönem stratejilerini
                      Shinomoto, “Hitachi Kokusai, Brezilya’da yay›n ve-  paylaflt›. HP Türkiye Kiflisel Sistemler
                      ricileri üretimine yönelik bir flirket kurarak bu alan-  ve Bask› Grubu Ülke Müdürü Filiz Ak-
            daki faaliyetlerini küresel pazara yaymaya devam ediyor. Hitac-  dede, HP’nin Türkiye’deki geçmiflini,
            hi Kokusai Turkey flirketini kurmaktaki amac›m›z, yay›n ekip-  bugününü ve yar›n›n› anlatt›.
            manlar› ve yay›n sistemleri alan›ndaki faaliyetlerimizi Orta Do-  HP’nin ürün ve çözüm portföyünün
            ¤u’ya yaymakt›r. Gelecekte yaln›zca sat›fl ve bak›m gibi hizmet-  müflterilerin farkl›laflan ihtiyaçlar› do¤-
            ler sa¤lamakla kalmay›p ayn› zamanda Türkiye’nin serbest tica-  rultusunda sürekli olarak geniflledi¤ini
            ret bölgelerinde “yerel tüketim için yerel üretim” esasl› ifl mo-  ifade eden Filiz Akdede, tüm Türki-
            delini gelifltirece¤iz” dedi. Shinomoto, Türkiye’de dijital yay›n  ye’ye yay›lan genifl servis ve bayi a¤›
            sistemine geçifl planlar› yap›ld›¤›n› ve  yeni sistemle ilgili pa-  ile rakipsiz olduklar›n›n alt›n› çizdi. Her
            zarlarda geniflleme beklendi¤ini de aktard›. Bas›n toplant›s›na  ürün ve her alanda müflteri memnuni-
            ayr›ca Hitachi Kokusai Turkey Baflkan› Kiyoshi Funada ve Hitac-  yeti odakl› olduklar›n› söyleyen Akde-
            hi Kokusai Turkey Genel Müdürü Cemal Y›lmaz da kat›ld›.   de, yaflan›lan ça¤da müflterinin tüm
                                                                      sektörlerde belirleyici faktör oldu¤unu
                                                                      ve HP’nin de müflterilerini dinleyip on-
           MERCURE ‹stanbul Altunizade                                lar›n özgün ihtiyaçlar›na yan›t veren
           Otel’in sürprizleri var                                    çözümler tasarlayarak farkl›laflt›¤›n›n
                                                                      alt›n› çizdi.
                                                                        Dünyan›n en büyük tedarik zincirle-
              MERCURE ‹stanbul Altunizade Otel, misafirlerini etkileyecek,
            40 günlük festival havas›nda, ayr›cal›kl› flenlikler planlad›. 40.  rinden birini yürüten HP, insan ömrü-
            yafl›n› kutlayan misafirlere özel servisler, fiyat fark› olmadan  nün her dakikas›nda ortalama 4 sunu-
            bir üst oda kategorisinde konaklama imkan›, 19:00 - 19:40 sa-  cu, 120 PC ve 100 yaz›c›n›n teslimat›n›
            atleri aras›nda tüm misafirler için hergün 40 dakika boyunca  gerçeklefltiriyor. 160 bin perakende
            Lobi Bar’da yüzde 40 indirimli "Happy Hour" f›rsat›ndan ya-  ma¤azas›n› ve 185 bin kanal orta¤›n›
            rarlanabilecekler. Misafirler haftaiçi Pazartesi’den Perflembe’ye  içeren dev bir ekosistemin bafl›nda bu-
            kadar saat 19:00-21:00 aras›nda piyano eflili¤inde canl› müzi-  lunan HP, 2012 y›l›n› laser ve inkjet
            ¤in keyfine varabilirler.                                 segmentindeki yaz›c›lar›n dahil oldu¤u
              2014 hizmete girecek olan Mercure Istanbul Taksim, Mercu-  toplam yaz›c› pazar›nda yüzde 47’lik
            re Istanbul Topkap› ve Mercure Istanbul Yeflilköy otellerinin  pazar pay› ile lider kapatt›.
            hizmete girmesi ile Mercure Türkiye’deki oda say›s›n› 858’e ç›-  IDC’nin 2012 verilerine göre Türki-
            karacak. Accor’un standart d›fl› markas› Mercure konaklama,  ye’nin 11 y›l boyunca kesintisiz olarak
            kongre ve tüm hizmetleri ile misafirlerini a¤›rlayacak.   en çok tercih etti¤i bilgisayar ve yaz›c›
                                                                      markas› olan HP’nin yeni dönemde
                                                                      odakland›¤› konular›n bafl›nda ultrabo-
                                                                      ok’lardan hibrit PC’lere ve tabletlere
                                                                      kadar genifl bir alanda farkl› iflletim
                                                                      sistemlerinin avantajlar›n› müflterilerin
                                                                      yaflam›na katan, zengin çeflitlilikte
                                                                      ürünler ve çözümler geliyor.


            132 KobiEfor Kas›m 2013
   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137