Page 132 - KobiEfor_Kasim_2013
P. 132
REEL SEKTÖR
Hitachi Kokusai, Türkiye pazar›nda
Hitachi Kokusai, yay›n ekipmanlar› alan›ndaki HP yeni dönem
faaliyetlerini Orta Do¤u’ya geniflletmek üzere Tür-
kiye’de bir flirket kurdu. Hitachi Kokusai Electric stratejilerini paylaflt›
Inc. Baflkan ve ‹cra Kurulu Baflkan› Manabu Shino-
moto, 10 Haziran 2013 tarihinde Türkiye’de ‹stan- Türkiye’de 24 y›l› aflk›n süredir faali-
bul’da, Hitachi Kokusai Electric Turkey Elektronik yet gösteren HP, müflteri taleplerinin
Manabu Ürünleri Sanayi ve Ticaret A.fi. flirketini kurdu. Dü- günden güne de¤iflti¤i elektronik sek-
Shinomoto zenlenen bas›n toplant›s›nda konuflan Manabu töründeki yeni dönem stratejilerini
Shinomoto, “Hitachi Kokusai, Brezilya’da yay›n ve- paylaflt›. HP Türkiye Kiflisel Sistemler
ricileri üretimine yönelik bir flirket kurarak bu alan- ve Bask› Grubu Ülke Müdürü Filiz Ak-
daki faaliyetlerini küresel pazara yaymaya devam ediyor. Hitac- dede, HP’nin Türkiye’deki geçmiflini,
hi Kokusai Turkey flirketini kurmaktaki amac›m›z, yay›n ekip- bugününü ve yar›n›n› anlatt›.
manlar› ve yay›n sistemleri alan›ndaki faaliyetlerimizi Orta Do- HP’nin ürün ve çözüm portföyünün
¤u’ya yaymakt›r. Gelecekte yaln›zca sat›fl ve bak›m gibi hizmet- müflterilerin farkl›laflan ihtiyaçlar› do¤-
ler sa¤lamakla kalmay›p ayn› zamanda Türkiye’nin serbest tica- rultusunda sürekli olarak geniflledi¤ini
ret bölgelerinde “yerel tüketim için yerel üretim” esasl› ifl mo- ifade eden Filiz Akdede, tüm Türki-
delini gelifltirece¤iz” dedi. Shinomoto, Türkiye’de dijital yay›n ye’ye yay›lan genifl servis ve bayi a¤›
sistemine geçifl planlar› yap›ld›¤›n› ve yeni sistemle ilgili pa- ile rakipsiz olduklar›n›n alt›n› çizdi. Her
zarlarda geniflleme beklendi¤ini de aktard›. Bas›n toplant›s›na ürün ve her alanda müflteri memnuni-
ayr›ca Hitachi Kokusai Turkey Baflkan› Kiyoshi Funada ve Hitac- yeti odakl› olduklar›n› söyleyen Akde-
hi Kokusai Turkey Genel Müdürü Cemal Y›lmaz da kat›ld›. de, yaflan›lan ça¤da müflterinin tüm
sektörlerde belirleyici faktör oldu¤unu
ve HP’nin de müflterilerini dinleyip on-
MERCURE ‹stanbul Altunizade lar›n özgün ihtiyaçlar›na yan›t veren
Otel’in sürprizleri var çözümler tasarlayarak farkl›laflt›¤›n›n
alt›n› çizdi.
Dünyan›n en büyük tedarik zincirle-
MERCURE ‹stanbul Altunizade Otel, misafirlerini etkileyecek,
40 günlük festival havas›nda, ayr›cal›kl› flenlikler planlad›. 40. rinden birini yürüten HP, insan ömrü-
yafl›n› kutlayan misafirlere özel servisler, fiyat fark› olmadan nün her dakikas›nda ortalama 4 sunu-
bir üst oda kategorisinde konaklama imkan›, 19:00 - 19:40 sa- cu, 120 PC ve 100 yaz›c›n›n teslimat›n›
atleri aras›nda tüm misafirler için hergün 40 dakika boyunca gerçeklefltiriyor. 160 bin perakende
Lobi Bar’da yüzde 40 indirimli "Happy Hour" f›rsat›ndan ya- ma¤azas›n› ve 185 bin kanal orta¤›n›
rarlanabilecekler. Misafirler haftaiçi Pazartesi’den Perflembe’ye içeren dev bir ekosistemin bafl›nda bu-
kadar saat 19:00-21:00 aras›nda piyano eflili¤inde canl› müzi- lunan HP, 2012 y›l›n› laser ve inkjet
¤in keyfine varabilirler. segmentindeki yaz›c›lar›n dahil oldu¤u
2014 hizmete girecek olan Mercure Istanbul Taksim, Mercu- toplam yaz›c› pazar›nda yüzde 47’lik
re Istanbul Topkap› ve Mercure Istanbul Yeflilköy otellerinin pazar pay› ile lider kapatt›.
hizmete girmesi ile Mercure Türkiye’deki oda say›s›n› 858’e ç›- IDC’nin 2012 verilerine göre Türki-
karacak. Accor’un standart d›fl› markas› Mercure konaklama, ye’nin 11 y›l boyunca kesintisiz olarak
kongre ve tüm hizmetleri ile misafirlerini a¤›rlayacak. en çok tercih etti¤i bilgisayar ve yaz›c›
markas› olan HP’nin yeni dönemde
odakland›¤› konular›n bafl›nda ultrabo-
ok’lardan hibrit PC’lere ve tabletlere
kadar genifl bir alanda farkl› iflletim
sistemlerinin avantajlar›n› müflterilerin
yaflam›na katan, zengin çeflitlilikte
ürünler ve çözümler geliyor.
132 KobiEfor Kas›m 2013