Page 122 - KobiEfor_Ekim_2013
P. 122
D‹YARBAKIR OSB
Diyar Kablo
dünya için
üretiyor
Yenilikçi vizyonuyla yeni makine yat›r›mlar› yapan Diyar Kablo, ayd›nlatma
ürünleri tasar›mlar›yla da iddial›. Diyar Kablo Genel Müdürü Recai K›r›c›,
yeni pazarlara aç›lmay› hedeflediklerini belirterek, global bir marka olmak
için çal›flt›klar›n› söylüyor.
Bölgede h›zla geliflen inflaat sektörü ve Ortado¤u “Makine parkurumuzu yenileyece¤iz. Böylece üretim
pazar›n›n yeniden flekillenmesinin etkisiyle Diyar kapasitemizi de yüzde 20 artt›raca¤›z.”
Kablo, 2006 y›l›nda Diyarbak›r OSB’de kablo üreti-
mine ve ihracat›na bafllad›. Kalitesi tescilli
Sürekli yenilikçi vizyonuyla yeni makine yat›r›mla- ISO 9001: 2008 Kalite Yönetim Sistemi ve ISO
r› yapan firma, ayd›nlatma sektörüne ad›m ata- 14001: 2009 Çevre Yönetim Sistemi Belgeleri’ne sa-
rak, ayd›nlatma armatürleri, ask› tak›m› ve hip olduklar›n› ifade eden K›r›c›, teknolojiyi ya-
otomat kutusu üretimiyle ürün yelpazesi- k›n takip ettiklerini, müflterilerine güvenilir
ni geniflletti. Diyar Kablo, bugün 6 bin ve üstün kaliteli ürünler sunarak müflteri
metrekaresi kapal› olmak üzere top- memnuniyeti sa¤lad›klar›n› kaydediyor.
lam 20 bin metrekarelik alanda üretim Recai K›r›c› kalitelerinin tescilli oldu¤u-
yap›yor. nu da vurguluyor: “Diyar Kablo marka
tescil belgesine sahibiz, üretti¤imiz ayd›n-
Yeni pazarlara aç›lacak latma ürünlerimizle ilgili tasar›m tescil bel-
Diyar Kablo Genel Müdürü Recai K›r›- gemiz var. Bu y›l›n sonunda
c›, üretimlerinin yüzde 90’›n› Kuzey TSE belgesini almak için
Irak, Suriye, Gürcistan ve K›r- çal›flmalar yürütüyo-
gizistan’a ihraç ettiklerini ruz, firmam›z›n
belirtiyor. kendi bünyesinde
Geçen y›l yaklafl›k hem kablo, hem
yüzde 30 büyüdüklerini, ayd›nlatma ürünle-
bu y›l da yüzde 30 büyü- rimiz için Ar-Ge labo-
meyi hedeflediklerini an- ratuvar›m›z var. Uzun
latan Recai K›r›c›, “Yeni vadede global bir marka olma-
pazarlara aç›lmay› hedefli- y› hedefliyoruz.”
yoruz” diyor. K›r›c›, 2014 y›l›n-
da Rusya, Kazakistan, Azerbaycan ve Global marka olma hedefi
Afrika k›tas›nda Libya’ya ihracat hedeflediklerini Kalite, pazara yak›nl›k ve h›zl› üretim kabiliyetle-
söylüyor. ri, pazar›n be¤enisine yönelik ayd›nlatma ürünü ta-
sar›mlar› nedeniyle müflterileri taraf›ndan tercih edil-
Üretim kapasitesini artt›racak diklerini anlatan K›r›c›, hassas ürün nakliyesinde ba-
Ürün yelpazelerinde 30 kalem kablo ve 24 kalem flar›l› olduklar›n› dile getiriyor. K›r›c›, “Dünya için
ayd›nlatma ürünü bulundu¤unu aktaran K›r›c›, 2014 üretiyoruz” slogan›yla global bir marka olmak için
y›l›nda grup priz üretmeye bafllayacaklar›n› aç›kl›yor: çal›flt›klar›n› sözlerine ekliyor.
122 KobiEfor Ekim 2013