Page 152 - KobiEfor_Ocak_2012
P. 152

GEBZE GÜZELLER OSB                                   katk›lar›yla haz›rlanm›flt›r
                                                                                      Gebze Güzeller OSB’nin

                                                                                www.ggosb.com.tr








           Al›flan Lojistik, 2012’de yüzde 20
           büyüme hedefliyor

              Al›flan Lojistik, 2011 y›l› içerisinde yeni yat›r›mlar›-
            na devam etti. Al›flan Grup ‹dari ‹fller Direktörü Ayhan
            Özekin, “2011 y›l› içerisinde de global pazar ihtiyaç-
            lar› do¤rultusunda yap›lanmam›z› güncel tutarak, ko-
            nular›nda uzman ekibimizle müflterilerimizin ihtiyaç
            duyduklar› tüm kanallar› en pratik çözümlerle sunma-
            ya devam ettik. Filomuzda ciddi yenileme çal›flmalar›
            yaparak ve 2011 y›l›n›n ilk yar›s› için 19 milyon TL’lik
            bir yat›r›mla sektördeki farkl›l›¤›m›z› sürdürdük” diye
            konufltu. Öztekin, May›s ay› itibar›yla 40 bin palet bü-
            yüklü¤ündeki yeni depolar›n› Tuzla Deri Organize Sa-  FAGOR’DAN YEN‹ NES‹L
            nayi bölgesinde hizmete açt›klar›n› kaydetti.
              2012 y›l› hedefleri hakk›nda bilgi veren Öztekin,    FIRIN AKSESUARLARI
            konuflmas›n› flöyle sürdürdü: “fiu anda üzerinde ça-
            l›flt›¤›m›z projelerin sonuçlar›na ba¤l› olarak yat›r›m  Mutfaklar›nda hassasiyeti ve mükemmelli¤i ön
            planlar›m›z flekillenecektir. Sektördeki etkinli¤imizi  planda tutanlar için Fagor, yeni nesil f›r›n akse-
            artt›ran, hizmet kabiliyetimizi gelifltiren modernizas-  suarlar› sunuyor. Fagor f›r›n aksesuarlar›, zengin
            yon ve verimlilik odakl› projeler üzerinde çal›fl›yoruz.  ürün gam›yla, Fagor’un yenilikçi f›r›nlar›  Visual
            Alternatif tafl›ma modlar› ve yeni depo yat›r›mlar› ve  ve Concept serilerini tamaml›yor. Fagor’un yeni
            bölgesel büyüme stratejileri planlad›¤›m›z projeler  nesil f›r›n aksesuarlar› aras›nda; davlumbaz, f›r›n
            aras›nda say›labilir. 2012 y›l› içinde ise yüzde 20 üze-  alt standlar›, f›r›n arabalar›, tepsi kitleri, tabak ve
            ri büyüme hedeflemekteyiz.”                       tepsi tafl›ma arabalar›, termal örtüler, birlefltirme
              Lojistik sektörünün geneline iliflkin de görüfl akta-  kitleri ile gastronom, perfore, granit pastane tep-
            ran Öztekin, üretici firmalar›n lojistik operasyonlarda  silere kadar birçok ürün bulunuyor.
            d›fl kaynaklar› tercih etmelerinin sektör ad›na olumlu  Fagor’un f›r›n aksesuarlar›n›n rahatl›kla kulla-
            bir geliflme olarak görüldü¤ünü aktard›. Öztekin,  n›labildi¤i Visual ve Concept Serileri,  profesyo-
            “Sektörde yaflanan geliflmeler lojistik sektörünün ül-  nel mutfaklar›n ihtiyaçlar›na yan›t veriyor. Visual
            ke büyümesinin üzerinde bir art›fl yaflayaca¤›n› gös-  Serisi; Visual Plus ve Visual F›r›nlar olarak iki
            teriyor. 2011 y›l›nda yaflanan bu geliflme ve büyüme  grupta sunulurken; Concept F›r›nlar ise, gazl› ve
            faaliyetleri, sektörde rekabete dayan›kl› ve farkl› ifller  elektrikli modellerden olufluyor. Yeni nesil Visu-
            yapabilen firmalar›n bir ad›m önde olmas›na olanak  al F›r›nlar, kullan›m kolayl›¤›, zaman tasarrufu gi-
            sa¤l›yor” dedi.                                   bi özelliklerinin yan› s›ra en son görsel ve ifllem
                                                              teknolojisi ile de ön plana ç›k›yor. H›zl› piflirme
                                                              teknolojisine sahip Fagor Gazl› ve Elektrikli Con-
                                                              cept f›r›nlar, auto-reverse fan sistemi ile de h›zl›
                                                              ve homojen piflirme imkan› yarat›yor.



















           152 KobiEfor Ocak 2012
   147   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157