Page 152 - KobiEfor_Ocak_2012
P. 152
GEBZE GÜZELLER OSB katk›lar›yla haz›rlanm›flt›r
Gebze Güzeller OSB’nin
www.ggosb.com.tr
Al›flan Lojistik, 2012’de yüzde 20
büyüme hedefliyor
Al›flan Lojistik, 2011 y›l› içerisinde yeni yat›r›mlar›-
na devam etti. Al›flan Grup ‹dari ‹fller Direktörü Ayhan
Özekin, “2011 y›l› içerisinde de global pazar ihtiyaç-
lar› do¤rultusunda yap›lanmam›z› güncel tutarak, ko-
nular›nda uzman ekibimizle müflterilerimizin ihtiyaç
duyduklar› tüm kanallar› en pratik çözümlerle sunma-
ya devam ettik. Filomuzda ciddi yenileme çal›flmalar›
yaparak ve 2011 y›l›n›n ilk yar›s› için 19 milyon TL’lik
bir yat›r›mla sektördeki farkl›l›¤›m›z› sürdürdük” diye
konufltu. Öztekin, May›s ay› itibar›yla 40 bin palet bü-
yüklü¤ündeki yeni depolar›n› Tuzla Deri Organize Sa- FAGOR’DAN YEN‹ NES‹L
nayi bölgesinde hizmete açt›klar›n› kaydetti.
2012 y›l› hedefleri hakk›nda bilgi veren Öztekin, FIRIN AKSESUARLARI
konuflmas›n› flöyle sürdürdü: “fiu anda üzerinde ça-
l›flt›¤›m›z projelerin sonuçlar›na ba¤l› olarak yat›r›m Mutfaklar›nda hassasiyeti ve mükemmelli¤i ön
planlar›m›z flekillenecektir. Sektördeki etkinli¤imizi planda tutanlar için Fagor, yeni nesil f›r›n akse-
artt›ran, hizmet kabiliyetimizi gelifltiren modernizas- suarlar› sunuyor. Fagor f›r›n aksesuarlar›, zengin
yon ve verimlilik odakl› projeler üzerinde çal›fl›yoruz. ürün gam›yla, Fagor’un yenilikçi f›r›nlar› Visual
Alternatif tafl›ma modlar› ve yeni depo yat›r›mlar› ve ve Concept serilerini tamaml›yor. Fagor’un yeni
bölgesel büyüme stratejileri planlad›¤›m›z projeler nesil f›r›n aksesuarlar› aras›nda; davlumbaz, f›r›n
aras›nda say›labilir. 2012 y›l› içinde ise yüzde 20 üze- alt standlar›, f›r›n arabalar›, tepsi kitleri, tabak ve
ri büyüme hedeflemekteyiz.” tepsi tafl›ma arabalar›, termal örtüler, birlefltirme
Lojistik sektörünün geneline iliflkin de görüfl akta- kitleri ile gastronom, perfore, granit pastane tep-
ran Öztekin, üretici firmalar›n lojistik operasyonlarda silere kadar birçok ürün bulunuyor.
d›fl kaynaklar› tercih etmelerinin sektör ad›na olumlu Fagor’un f›r›n aksesuarlar›n›n rahatl›kla kulla-
bir geliflme olarak görüldü¤ünü aktard›. Öztekin, n›labildi¤i Visual ve Concept Serileri, profesyo-
“Sektörde yaflanan geliflmeler lojistik sektörünün ül- nel mutfaklar›n ihtiyaçlar›na yan›t veriyor. Visual
ke büyümesinin üzerinde bir art›fl yaflayaca¤›n› gös- Serisi; Visual Plus ve Visual F›r›nlar olarak iki
teriyor. 2011 y›l›nda yaflanan bu geliflme ve büyüme grupta sunulurken; Concept F›r›nlar ise, gazl› ve
faaliyetleri, sektörde rekabete dayan›kl› ve farkl› ifller elektrikli modellerden olufluyor. Yeni nesil Visu-
yapabilen firmalar›n bir ad›m önde olmas›na olanak al F›r›nlar, kullan›m kolayl›¤›, zaman tasarrufu gi-
sa¤l›yor” dedi. bi özelliklerinin yan› s›ra en son görsel ve ifllem
teknolojisi ile de ön plana ç›k›yor. H›zl› piflirme
teknolojisine sahip Fagor Gazl› ve Elektrikli Con-
cept f›r›nlar, auto-reverse fan sistemi ile de h›zl›
ve homojen piflirme imkan› yarat›yor.
152 KobiEfor Ocak 2012