Page 172 - KobiEfor_Temmuz_2011
P. 172
GIDA
Ülker Golf’ten Yeni Bir Lezzet
Ülker Golf, bol çikolata-bol f›st›k ve bol çikolata-bol mey-
veli dondurma lezzetini sevdi¤iyle paylaflmak isteyenler
için “Bravo ‹kimiz”i haz›rlad›. Çikolata ve dondurma lezze-
tini 2’li olarak bir kutuda buluflturan “Bravo ‹kimiz” dondurma, premium amba-
lajda 3 TL fiyat›yla piyasaya sonuldu. Ülker Golf, faaliyetlerine 2003 y›l›nda Bur-
sa’daki tesislerinde bafllad›. Firma dondurmay›; Impulse (ambalajl› porsiyonluk),
Take Home (ev tipi) ve Catering (otel ve cafe tipi) olmak üzere üç ana grupta su-
nuyor. Ülker Golf ayr›ca en sevilen Ülker lezzetleriyle dondurma keyfini birleflti-
rerek, Coco Star, Metro, ‹çim ve Hobby ürünlerini tüketicileriyle buluflturuyor.
Do¤al Zeytinya¤› Tad› Sofralarda
Edremit, Körfez Bölgesi zeytinlerinden so¤uk s›-
k›m yöntemiyle elde edilen “Güz Zeytinya¤›” 1 lit-
Geleneksel Lezzet relik ambalaj›yla raflardaki yerini ald›. Herhangi
bir kimyasal ifllem kullan›lmadan sadece zeytinin
At›flt›rmal›k Oldu mekanik olarak so¤uk s›k›m yöntemiyle ifllenme-
siyle üretilen Güz Zeytinya¤lar›’nda; zeytinde bu-
Kalena G›da, lunan vitamin, mineral, antioksidan gibi sa¤l›¤a
Türkiye’nin yararl› besin de¤erleri ve do¤al aromatik yap›s›
geleneksel korunuyor. Üretiminde ise dünyan›n en kaliteli
lezzetlerin- zeytinlerinin yetiflti¤i bölgelerden olan Edremit,
den olan pes- Küçükkuyu, Alt›noluk Burhaniye ve Ayval›k bölgesini içine alan Ku-
tili güçlü bir zey Ege Körfez Bölgesi yöresi zeytinleri kullan›l›yor. Özel tasar›ml›
Ar-Ge çal›flma- cam fliflesi ve kapa¤›yla, tutmay› kolaylaflt›ran özel kulpuyla da
s›yla yenileyerek sa¤l›kl› bir at›fl- kullan›m kolayl›¤› sa¤layan Güz Zeytinya¤›’n›n 2 ve 3 litrelik am-
t›rmal›k haline getirdi. Türkiye’de balajlar› da tüketicisiyle yak›n zamanda buluflmaya haz›rlan›yor.
pestil geleneksel olarak üzüm,
dut, erik ve kay›s›dan yap›l›rken,
yeni nesil pestillerde elma, çilek ET‹ Negro fiimdi de Çikolata Kaplamal›
ve fleftali gibi daha önce hiç pes-
tili üretilmemifl de¤iflik meyveler ET‹, yo¤un kakaosu ile klasikle-
de kullan›ld›. Kalena G›da taraf›n- flen ET‹ Negro’yu, yeni çikolata
dan 3 y›l süren çal›flmalardan son- kaplamas›yla yo¤un kakaolu ve
ra üretilen yeni nesil pestiller, “% çikolatal› lezzetlerden hofllanan
100 Meyve Pestili” ad›yla modern tüm bisküvi tutkunlar›n›n be¤e-
ve hijyenik ambalajlarda sat›fla nisine sunuyor. ET‹ Negro Çikola-
sunuldu. Türkiye’de ilk defa dilim- ta Kaplamal›, tüketicilerin en tatl› ve keyifli at›flt›rmal›¤› olmay›
lenmifl bir flekilde tüketiciyle bulu- hedefliyor. “Yo¤un kakao, yo¤un çikolata ve yo¤un haz” sloga-
flan pestil cebe/çantaya girecek bir n›yla raflarda yerini alan ET‹ Negro Çikolata Kaplamal›, damakta
nitelik kazand›. b›rakt›¤› eflsiz tatla keyifli anlar›n vazgeçilmezi olmaya aday.
Carte d’Or’dan Marafl Usulü Kesme Dondurma
Carte d’Or’un yeni Marafl Kesme Dondurmas›, misa-
firlikler ve aile sofralar›n›n vazgeçilmez tad› olma-
ya haz›rlan›yor. Yo¤un k›vam› ile a¤›zda tatl› bir
lezzet b›rakan, üzerindeki f›st›k flöleni ile benzersiz
bir lezzete ulaflan Marafl Kesme dondurmas› fl›k
kutusu ve uygun fiyat›yla dikkat çekiyor. B›çakla
kesilebilecek kadar yo¤un k›vama sahip yeni Carte d’Or’un iletiflim yüzü fienay
Gürler, Marafl Kesme reklam filmiyle Marafl dondurmac›lar›n›n türlü flakalarla
dondurmaya ulaflmay› imkans›z k›lan klasikleflmifl ‘Dondurma Yakalama’ oyunu-
nu da evlere tafl›yor.
172 KobiEfor Temmuz 2011