Page 138 - KobiEfor_Mart_2011
P. 138

GIDA



              Unilever Türkiye

              Carte d’Or ile Tatl›
              Kar›fl›mlar› kategorisinde
                               Dünyan›n en büyük h›zl› tüketim ürünleri flirketlerinden olan Unilever, Tatl› Kar›-
                               fl›mlar› kategorisinde dünya genelinde sahip oldu¤u tecrübeyi, Türk tüketicisiyle
                               Carte d’Or çat›s› alt›nda buluflturdu. Unilever Türkiye G›da Pazarlamadan Sorumlu
                               Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa Seçkin, Carte d’Or markas›yla Tatl› Kar›fl›mlar› paza-
                               r›na girdiklerini ve “Carte d’Or Yeni Tatl› Serisi”nin tatl› severler için 23 farkl› çefli-
                               di bulundu¤unu aç›klad›. Bu tatl›lar aras›nda Macaron, Fondan, Volcano, Çikolata-
                               l› Sufle, Sade, Kakaolu, Limonlu Kek Kar›fl›mlar›, Çikolatal›, Hindistan Cevizli Coco
                               Cookieler, Créme Brulée’, Créme Caramel, Bitter Çikolatal›, Vanilyal›, Çikolatal›, Ka-
                               kaolu, Çikolatal› F›nd›kl›, Çilekli, Muzlu Pudingler, Çikolatal› Sos, Çikolatal› ve Sa-
                               de Krem fiantiler yer al›yor.


                                               Kenton Hamur Kabartma Tozu ve fiekerli
                                                            Vanilin’e çevreci ambalaj

                                                            Tüketicilerine “Türk damak tad›” garantili ürünler-
                                                            le hitap eden, g›da sektörünün öncü markas› Ken-
                                                            ton, lokomotif mamulleri Hamur Kabartma
                                                            Tozu ve fiekerli Vanilin’i, çevreye duyarl›
              Do¤adan büyülü bohça                          10+5’li karton kutularda piyasaya sunuyor.
              Türkiye’de bitki ve meyve çaylar›             Sektörde, piflirme yard›mc›lar› kategorisin-
              kategorisinin kurucular›ndan Do-  de ilk kez hayata geçirilecek bu yeni sunum biçimiyle ku-
              ¤adan, 6 y›ll›k Ar-Ge çal›flmas› ve  tulardaki ürünler kolayl›kla muhafaza edilip, istenildi¤in-
              4.5 milyon Euroluk yat›r›mla olufl-  de kullan›labiliyor. Üstelik 15’li karton kutularda 5 adet
              turdu¤u yepyeni ürün serisini çay  ürün bedava olacak ve 10 adet ürün fiyat› ödenecek.
              tutkunlar›yla buluflturdu. Çay›n
              içeri¤ini, tüm do¤all›¤› ve safl›¤›y-
              la ortaya koyan özel fleffaf pofle-  Lovells’dan Napoliten
              tinde, iri bitki ve meyve parçalar›-  lezzetleri
              n› buluflturan “Do¤adan Büyülü
              Bohça”, yüzde 100 do¤al ve do¤a-  Keflfetmekten heyecan duyan lezzetseverle-
              da çözünebilen özel fleffaf pofle-  rin yeni premium çikolata markas› Lovells,
              tiyle dünyada ve Türkiye’de bir il-  10 ayr› tatta sundu¤u Napoliten çikolatala-
              ki tüketicilerine sunuyor. Do¤adan  r›n› sat›fla sundu. Rengarenk ambalajlar› ve
              A.fi. Genel Müdürü Cem Pasinli,   farkl› tatlar›yla Lovells Napoliten, çikolata-
              kullan›m kolayl›¤› sa¤layan özel  severlerin yeni gözdesi olacak. Frambuaz
              s›kma aparat›yla sunulan Büyülü  krokanl›, portakal krokanl›, yüzde 70 ka-
              Bohça portföyünde, Yeflil Çay Gül-  kaolu ve naneli ganaj dolgulu bitter, An-
              lü, Yeflil Çay Yaseminli, Ihlamur-  tep f›st›kl› ve bademli sütlü çeflit-
              Ekinezyal›, Kar›fl›k Baharatl› Çay  ler, Lovells Napoliten paketinin
              ile Elma ve Kuflburnu olmak üzere  sundu¤u rengarenk dünyadan bir-
              6 çeflit yer ald›¤›n› belirtiyor.   kaç lezzet örne¤i.

                                            Ülker’den yeni bir gofret; Bolero

                                            Ülker, yepyeni bir gofret markas› olan Bolero’yu tüketicisiyle bulufl-
                                            turdu. Özenle tasarlanm›fl, incecik, ç›t›r ç›t›r gofret yapraklar› ve en-
                                                   fes krema ile haz›rlanm›fl bol lezzetli Bolero’nun paketi aç›l-
                                                   d›¤›nda eflsiz lezzeti sizi yakal›yor. F›nd›kl›, çilekli ve muzlu
                                                    3 farkl› çeflidiyle “Kendisi ince, lezzeti bol” Bolero, günün
                                                    kofluflturmas›nda kendine küçük keyif molalar› vermek is-
                                                    teyenler için ideal.

            138 KobiEfor Mart 2011
   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143