Page 122 - KobiEfor_Haziran_2010
P. 122

DOSYA/SU&ÇEVRE TEKNOLOJ‹LER‹




                                                                SAKA, 5 KITADA 25 ÜLKEYE
                                                                SAKA,    5  KITADA    25  ÜLKEYE
                                                                              ‹Ç‹R‹YOR
                                                                         SU
                                                                         SU ‹Ç‹R‹YOR
                                                                                           Türkiye’de
                                                                                         bayi a¤›n› güç-
                                                                                         lendirerek iç pa-
                                                                                         zarda büyümeyi
                                                                                         hedefleyen Sa-
                                                                                         ka Su, yurtd›-
                                                                                         fl›nda da en çok
                                                                                         tercih  edilen
                                                                                         Türk markala-
                                                                                         r›ndan biri oldu.
                                                                                         Saka Su Genel
                                                                                         Müdürü    Suat
                                                                                         Atalay, 5 k›tada
                                                                                         25 ülkede en
                                                                                         çok tercih edi-
                                                                                         len Türk su
                                                                                         markas› olduk-
                                                                                         lar›n› söyledi.
                                                             Türkiye su ihracat›n›n çok önemli bir pay›n›n Sa-
                            Sa¤l›k için Beypazar›
                            Maden Suyu                       ka Su taraf›ndan gerçekleflti¤ini ifade eden Ata-
                             Beypazar› Maden Suyu, 1957 y›-  lay, flunlar› söyledi: “Saka, sahip oldu¤u 8.22
                                                             de¤erindeki pH seviyesi ve içerdi¤i do¤al denge-
                           l›nda aile flirketi olarak kuruldu.  li mineral yap›s›yla yurtd›fl›nda gösterdi¤i bu ba-
                           Yapt›¤› yat›r›mlar ve Ar-Ge çal›fl-  flar› ve performans›n› art›k iç pazar odakl› devam
                            malar›yla kendini gelifltiren fir-  ettirecektir. Türkiye’deki bayilik a¤›n› güçlendir-
                            ma, 53 y›ld›r kalitesinden ödün  mek, bilgilendirici aktivitelerle tan›t›m faaliyetle-
                             vermeden çal›flmalar›na devam    rini art›rmak, sahip oldu¤u hijyenik ve en son
                             ediyor. Yüzde 25’lik iç pazar   teknolojiyle üretti¤i ürünlerini ulaflt›rmada daha
                              pay› ile sektörde en büyük pa-  etkin çal›flarak daha fazla insan›m›z›n mineralli
                              ya sahip olan firma, flu an için  su tüketimiyle hayat kalitesini art›rmak Saka’n›n
                              15 ülkeye ihracat yap›yor.     en önemli hedefleridir.”
                              2009 y›l› bafl›nda Meyve Aro-
                              mal› Do¤al Maden Suyu ile
                              ürün yelpazesini geniflleten   den Suyu, 2009 y›l›nda “En iyi maden suyu” 2010
                              Beypazar›’n›n flimdilik limon,  y›l›nda da kalitesine en çok güvenilen marka olarak
                              elma, viflne ve çilek olmak    “Tüketici 2010 kalite ödülü”nü almaya lay›k görüldü.
                              üzere 4 çeflit meyve aromal›   Rengini do¤adan alan, yeflil cam fliflelerin içindeki
                              ürünü bulunuyor.              Beypazar› Maden Suyu, içerdi¤i mineral de¤erleri ile
                                Güvenilirli¤ini ald›¤› ödül-  yönetmelikçe belirlenen “Zengin Mineralli Maden
                              lerle kan›tlayan Beypazar› Ma-  Suyu” kategorisine giriyor.



                           SUTEF 2010 FUARI’NA ‹LG‹ BÜYÜKTÜ
                Rem Fuarc›l›k taraf›ndan organize edilen Sutef 2010 Ankara 3.
              Su, ‹çecek Ürünleri ve Su Teknolojileri Fuar›, 13-16 May›s tarihlerin-
              de Anfa Alt›npark Fuar Merkezi’nde gerçeklefltirildi. Fuar, do¤al kay-
              nak suyu firmalar›ndan, su ar›tma sistemleri ve cihazlar› pazarlayan
              firmalara kadar birçok kat›l›mc›y› bir araya getirdi. Ulusal firmalar›n,
              stantlar›nda markalar›n›n tan›t›m›n› yapma f›rsat› buldu¤u fuarda,
              ayn› zamanda kat›l›mc› firmalar pazar paylar›n› yükselterek, yeni
              müflteri ve bayilikler oluflturma flans› yakalad›. Ziyaretçileri taraf›n-
              dan da çok be¤enilen fuarda ikili ifl ba¤lant›lar›n›n yo¤unlu¤u fua-
              r›n ticari potansiyelini bir kez daha gözler önüne serdi.


           122 KobiEfor Haziran 2010
   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127