Page 106 - KobiEfor_Nisan_2010
P. 106

REEL SEKTÖR



           Faruk Güllü: Türk tatl›lar›n›
           dünyaya aç›yoruz
                            Baklava ve tatl› kültürümüzü ye-
                            niden yorumlayan Faruk Güllü-
                            o¤lu ‹stanbul, günümüz tüketici-
                            sinin ihtiyaçlar›yla ça¤›n hizmet
                            anlay›fl›n›n harmanlanmas›ndan
                            do¤an yeni logosu, yeni tatlar›  kendilerine uygun tatlar bulaca¤› 6 katl› konsept
                            ve çok katl› ma¤aza konseptiyle  ma¤azas›n› fiirinevler’de hizmete açt›. 550’den fazla
                            gelecek yolculu¤una bafllad›.    çeflide ulaflan ürün yelpazesini ve tüm faaliyetlerini
                            139 y›ll›k bir gelene¤i modern  tek çat› alt›nda buluflturmak amac›yla Faruk Güllüo¤-
                            yorumuyla ‹stanbul’dan dünya-   lu ‹stanbul markas›n› yaratt›klar›n› vurgulayan Yöne-
                            ya açmay› hedefleyen Faruk Gül-  tim Kurulu Baflkan› Faruk Güllü, hedeflerinin ‹stan-
                            lüo¤lu ‹stanbul, bu hedefle ta-  bul’un kültürel zenginliklerini ve de¤erlerini merkeze
                            sarlad›¤› ve en gencinden en    alarak tatl› ve mutfak kültürümüzü dünyaya açmak
                            yafll›s›na tüm aile bireylerinin  oldu¤unu dile getirdi.


             ‹MDER’in yeni Baflkan› Cüneyt Divrifl

             Türkiye ‹fl Makinalar› Distribütörleri ve ‹malatç›lar› Birli¤i, ‹MDER’in 4.Ola¤an
             Genel Kurulu’nda, Kurucu Baflkan R›zanur Meral 8 y›ld›r sürdürdü¤ü ‹MDER Yö-
             netim Kurulu Baflkanl›¤› görevini Cüneyt Divrifl’e devretti. Cüneyt Divrifl’in bafl-
             kanl›k görevine getirildi¤i genel kurulda derne¤in kuruluflundan bu yana bafl-
             kanl›k görevini sürdüren R›zanur Meral ise üyelerden gelen teklif ve tüm ‹M-
             DER üyelerinin oybirli¤i ile “Onursal Baflkan” seçildi. Divrifl, bugüne kadar der-
             ne¤in kurulufl ve geliflme sürecinde verdi¤i hizmetlerinden dolay› R›zanur Me-
             ral’e teflekkür etti¤ini belirtti. Divrifl, bayrak yar›fl›n› sürdüreceklerini, yeni 2
             üye ve güçlendirilmifl yönetim kurulu ile bugüne kadar büyük baflar›lara ula-
             flarak ulusal ve uluslararas› tüm platformlarda önemli bir konuma gelen der-
             ne¤i çok daha ileri tafl›yacak projelere imza atmay› hedeflediklerini söyledi.


           Adell Armatür’e kalite ödülü

           Adell Armatür ve Vana Fabrikalar› A.fi., 23. Uluslarara-  ca¤› görüflünde. “Gelece¤in ürünleri duygulu olacak”
           s› Tüketici Zirvesi’nde “Tüketici 2010 Kalite Ödülü” al-  diyen Topçu, ürünlerine duygu katman›n sanayicinin
           d›. Ödülü tüm çal›flma arkadafllar›, çözüm ortaklar› ve  ve tasar›mc›n›n öncelikli hedefi haline gelece¤ini ifade
           sat›c› müflterileri ad›na alan Adell Yönetim Kurulu Bafl-  etti. Topçu, “Marka ve gelecek, olaya bir mana kat-
           kan› Recep Ali Topçu, “Adell armatür olarak, yapt›¤›-  makla ilgili. Marka yarat›rken madde ile mana birlikte
           m›z müflteri odakl› çal›flmalar›n bir sonucu olarak fark  olmal›” dedi.
           edilmekten, bu ödülü almaktan mutluluk duyuyoruz.  Bat›daki toplumlar›n y›llard›r devam eden üretim süre-
           Firmam›z› bu ödüle lay›k gören yetkililere, de¤erli se-  cinin ard›ndan ‘mana’n›n önemini fark ettikleri bir nok-
                               çici kurul üyelerine ve tüketici-  taya geldiklerini anlatan Topçu, “Bat›n›n geldi¤i nokta
                                lerimize teflekkür ediyoruz.  bizim y›llar önce buldu¤umuz, sahip oldu¤umuz de-
                                Bu ödül tüm çal›flanlar›m›z  ¤erler” dedi. Gelecek dönem tüketici trendlerini de¤er-
                                   için gurur ve motivasyon  lendirmeyi sürdüren Topçu’ya göre, sanayici üretici
                                    kayna¤› olacakt›r” dedi.   müflteriyle iki beden bir ruh. Gelecekte o ruha sahip
                                     Her geçen gün istekleri  olanlar büyüyecek, bunu kavrayamayanlar ise küme
                                     ve ihtiyaçlar› artan tü-  düflecek.
                                     keticileri memnun et-  Adell, armatür ve vana üretiminde kaliteyi, ihracat yap-
                                     mek için üretimin, mar-  t›¤› bölgeleri art›rmay›, daha çok eve girmeyi hedefler-
                                     kan›n kalitesinin öne-  ken sektörün yak›ndan ilgilendiren ‘Su Kültürü’nün ta-
                                     mine dikkat çeken      rihine de önem veriyor. Uluslararas› Tüketici Zirvesi s›-
                                      Topçu, ancak gelecek  ras›nda ‘‹stanbul Sular› ve Su Kültürü’ konulu bir su-
                                      dönemde sadece ka-    num gerçeklefltiren Topçu, “Tek yapmam›z gereken
                                      litenin yeterli olmaya-  kendi kültürümüzü ortaya ç›kar›p cilalay›p, satmak.

           106 KobiEfor Nisan 2010
   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111