Page 68 - KobiEfor_Ekim_2010
P. 68

AJANS








             1996 y›l›nda kurulan Yedirenk
             ‹letiflim Grubu, 15 y›ll›k
             birikimiyle kreatif
             ve interaktif hizmetlerinin
             yan› s›ra müflterilerine çizgi
             alt› ifller konusunda da
             hizmet veriyor.
                                          Yedirenk ‹letiflim Grubu
                                          Yedirenk ‹letiflim Grubu
                  Reklam yapm›yor,
                  Reklam yapm›yor,




                       de¤er yarat›yor
                       de¤er yarat›yor






                                       l     Röportaj: Deniz YANIKTAfi      l

           T      am hizmet ajans› olarak 25 kifliden oluflan  sözeden Çiftçi, sadece tan›t›m, sadece ‘sat›fl’ odakl›
                                                              Bu noktada stratejik yarat›c›l›¤›n öne ç›kt›¤›ndan
                  uzman ekibiyle Yedirenk ‹letiflim Grubu, pa-
                                                            de¤il, bununla birlikte, bir ürünü/hizmeti tan›t›rken
                  zarlama iletiflimi, halkla iliflkiler ve organi-
                  zasyon, film-yap›m, Yedimage (görüntü ban-
                                                            mum maliyetle maksimum çözümler üretmenin öne-
           kas›), portal reklam (internet reklamc›l›¤›), mailing  buna talip olacak ‘kal›c›’ müflteri yaratmak ve mini-
           (hedef kitleye çok özel gönderi), belgesel pazarlama  mine de¤iniyor.
           (Yedirenk Yeditepe) olmak üzere 7 ayr› alanda müfl-  Yenilikçi bir ajans olduklar›n› söyleyen Çiftçi, dün-
           terilerine hizmet veriyor.                       yay› takip edip, müflterileriyle yenilikleri paylaflt›kla-
           “Reklam yapm›yoruz, de¤er oluflturuyoruz” diyen   r›n›, kendilerini müflterinin yerine koyarak çal›flt›kla-
           Yedirenk ‹letiflim Grubu Genel Müdürü Kemal Çiftçi,  r›n› belirtiyor.
           ayn› anda birkaç projeyi birarada yürütebilecek de-  Müflterileriyle uzun vadeli çal›flmay› hedefledikle-
           neyimli ve donan›ml› bir ekiple çal›flt›klar›n› söylü-  rini kaydeden Çiftçi, uzun vadede müflteriyle ajans›n
           yor.                                             birbirini iyi tan›yabildi¤ini, dünyayla ba¤lant›l› ve
           Birbirinden de¤erli metin yazarlar›n›, organizatörleri,  dünyay› takip ediyor olmalar›n›n müflterilerini yurtd›-
           müflteri temsilcilerini, art direktörleri ve grafikerleri  fl›nda da tan›tma anlam›nda ajansa avantaj sa¤lad›-
           ayn› bünye içinde bar›nd›ran ender ajanslardan biri  ¤›n› ifade ediyor. Y›llardan beri çeflitli belgeseller
           olduklar›n› vurgulayan Çiftçi, önemli olan›n ekiple  ürettiklerinden yurtd›fl›nda birçok partner ajanslar›
           birlikte uygun senkronu yakalamak, ayn› dili konu-  ve zengin bir arflivleri bulundu¤unu ifade eden Çift-
           flabilmek ve bunu her iflte yenileyebilmek oldu¤unu  çi, “Bu da bize ajans olarak ciddi bir avantaj sa¤l›-
           aktar›yor.                                       yor, düflük maliyet ve tecrübe olarak müflteriye yan-
              Yarat›c› bir fikri ve özgün bir ifli ortaya ç›karmak  s›yor. Bizim prodüksiyon taraf›nda hedeflerimiz ara-
           için Yedirenk Pazarlama ‹letiflimi’nin her zaman ha-  s›nda dünyaya satabilece¤imiz bir sinema filmi çek-
           z›r oldu¤unu ifade eden Çiftçi, yarat›c›l›kla ifllevselli-  mek var. Birkaç y›l içinde bunu gerçeklefltirmeyi
           ¤i birarada sunduklar›n› anlat›yor.              planl›yoruz” diyor.
   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73