Page 153 - KobiEfor_Ekim_2010
P. 153

SEKTÖR/B‹L‹fi‹M



              Medyasoft, kurumsal
              çözümlerle büyüyor
                                     Dünya üzerinde önde
                                   gelen yaz›l›m markalar›n›
                                   bir araya getiren Medya-
                                   soft, yaz›l›m sat›fl›n›n ya-
                                   n› s›ra verdi¤i e¤itimler
                                   ve yeni distribütörlük
                                   anlaflmalar› ile 2010 y›-
                                   l›ndaki büyüme hedefini
                                   yüzde 60 olarak belirle-
                                   di. 2009’u 35 milyon lira
                                   ciroyla kapatan Medya-
                                   soft, kurumsal çözümler-
                                   le büyüyerek 2010 y›l›n-
                                   da 60 milyon, 2011 y›l›n-
                                   da ise 100 milyon lira ci-
                                   ro hedefliyor.
              Medyasoft Genel Müdürü Do¤u Papuçcuo¤lu,
           Medyasoft’un sa¤lad›¤› birçok çözüm bulundu¤unu         B‹LG‹TAfi, DOKÜMAN
           ama IBM Tivoli Storage ve Adobe Connect ürünleri-
           nin daha önde geldi¤ini söylüyor. Papuçcuo¤lu,          YÖNET‹M H‹ZMET‹ DE
           “IBM Tivoli Depolama Yöneticisi FastBack, firmalar               VER‹YOR
           için kritik Windows ve Linux sunucular› için veri mer-
           kezlerinde, uzaktaki ofislerde ve küçük ve orta bo-  Japon Kyocera Mita flirketinin Türkiye yetkili
           yutlu firmalarda daha ak›ll› bir veri koruma ve nere-  distribütörü Bilgitafl, müflterilerine dijital çok
           deyse anl›k geri kurtarma yaz›l›m çözümüdür. Adobe  fonksiyonlu fotokopiler, lazer yaz›c›lar, genifl for-
           connect ise çevrimiçi iletiflim ve e¤itim imkanlar› su-  mat yaz›c›lar, döküman üretim sistemleri, dijital
           nan bir platform. E¤itim ve toplant›lar›n çok büyük  renkli bask› makineleri, yaz›l›m ürünleriyle hizmet
           bir bölümü Adobe Connect üzerinden yap›larak e¤i-  sunuyor.
           tim maliyetleri azalt›labilir” diye konufluyor.       Bilgitafl Pazarlama ve ‹fl Gelifltirme Koordina-
                                                             törü Türkay Terzigil, Bilgitafl’›n 2010 y›l› hedefle-
              Index, tüm ürünlerinde                         rinden birinin 2008 y›l› ciro seviyesini yakalamak
              KOB‹’leri hedefliyor                           oldu¤unu söylüyor. 2010 y›l›n›n ilk alt› ayl›k fi-
                                   1989 y›l›ndan beri Türk   nansal verilerine bak›ld›¤›nda bu hedefin gerçek-
                                biliflim sektöründe faaliyet  leflece¤ini öngören Terzigil, “Di¤er bir hedefimiz
                                gösteren Index, Türkiye ge-  de Kyocera TASKalfa renkli ürün ailesi ile h›zla
                                nelindeki bilgisayar firmala-  büyümekte olan renkli MFP pazar›ndaki pay›m›z›
                                r›na, ihtiyaç duyduklar› tüm  artt›rarak liderli¤imizi pekifltirmektir. Günümüzde
                                ürünleri temin ediyor. Index  art›k sadece ürün satmak tek bafl›na yeterli ol-
                                Grup çat›s› alt›nda Index,   maktan ç›km›flt›r, satt›¤›n›z ürün ile beraber hiz-
                                Datagate, Despec, Neteks,    met satabilmek önemli hale gelmifltir. Bu aç›dan
                                Neotech ve Teklos adl› flir-  Bilgitafl dökümantasyon sektöründe sadece ma-
                                ketler yer al›yor. Index’in  kine sat›fl› yapmay›p, ayn› zamanda makineleriy-
                                sahip oldu¤u ifltirak flirket-  le beraber müflterilerine maliyetlerini azaltan, ve-
                                leriyle birlikte, Index Grup  rimliliklerini art›ran Döküman Hizmetleri Yönetimi
                                2009 y›l› sonu itibariyle 1  servisleri sunmaktad›r” diye konufluyor.
                                milyar dolar›n›n üstünde bir
                                ciro gerçeklefltirdi.        önemli ilk 5 konusu içinde KOB‹’lerin ülkemiz eko-
                                   Index Grup CEO’su Erol   nomisinde daha etkin rol almas› söz konusudur. Ge-
                                Bilecik, ürün kalemlerinin  liflmifl birçok ülkede, KOB‹’lerin toplam ekonomik
                                neredeyse tamam›n KO-       pastadan daha fazla pay ald›¤›n› imrenerek izlemek-
                                B‹’lerin biliflim ürünleri ola-  teyiz. Bu durumun ç›kt›s› olarak da ilgili ülkelerde
                                rak kullanabilecekleri ve   genel iflleyiflin daha kaliteli devam etmekte oldu¤u-
                                verimliliklerini yüzde 100  nu gözlemliyoruz. Bu noktada, KOB‹’lerin etkinlikle-
                                art›rabilecekleri nitelikte ol-  rini, verimlilikleri, rekabetlerini ve büyümelerine en
                                du¤unu paylafl›yor. Bilecik,  fazla yard›mc› olacak yatay arac›n Biliflim Teknoloji-
                                “Bizce   Türkiye’nin  en    leri oldu¤una inan›yoruz” diye konufluyor.

            154 KobiEfor Ekim 2010
   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158