Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden; “Müşterilerimize 400’e yakın başlıkta hızlı bir şekilde destek veren TiTi, müşteri memnuniyeti anketlerimizde 5 üzerinden 4.5 skor elde ederek müşteri memnuniyetimize de büyük katkı sağladı” dedi.
Türk Telekom müşterileri TiTi’den, geçmiş ve güncel faturalar, bakiye kullanımı, arıza sorgulama, müşterilerinin ihtiyaçlarına uygun tarife ve paket satışı başta olmak üzere birçok konu hakkında yardım alabiliyor.
TiTi 2023’te 4 milyon müşteri ile sohbet gerçekleştirdi
Türk Telekom web sitesi üzerinden kullanıcıların ihtiyaçlarını hızlı ve kolay şekilde çözmesine olanak sağlayan yapay zekâ tabanlı akıllı asistan TiTi, gelen taleplerin %93’ünü 7/24 hizmetle başarılı bir şekilde karşıladı. TiTi, 2023’te 4 milyondan fazla kullanıcıyla sohbet gerçekleştirdi.
Yorumlar