Bu yıl 24’üncüsü gerçekleştirilen araştırmaya göre internet reklamcılığı yükselişini sürdürürken, oyun sektörü de güçlü büyüme potansiyeli ile dikkat çekiyor. Türkiye eğlence ve medya sektörü pazarı 2022’de 5,5 milyar ABD dolar olurken, bunun 1.6 milyar ABD doları internet reklamcılığından elde edildi.
PwC Türkiye Eğlence ve Medya Sektörü Lideri Murat Çolakoğlu şunları söyledi: “Araştırmanın Türkiye bulgularına baktığımızda 2022’de toplam 5.5 milyon ABD dolarına ulaşan sektör büyüklüğünün, 2.4 milyon ABD dolarının internet erişimi segmentinin ürettiği gelir olduğunu görüyoruz.”

“Hafif ve sağlam binalar tercih edilmeli” “Hafif ve sağlam binalar tercih edilmeli”