Page 7 - KobiEfor Aralık 2023
P. 7
KOBİ’lerin dijital dönüşüm süreçlerini hızlı ve konfor-
lu bir şekilde yürütebilmelerini, e-faturaya kolaylık-
la geçiş yapabilmelerini sağlamaktadır.
Zaman, kaynak ve maliyet tasarrufu
Bulut tabanlı yazılım çözümlerinin işletmelere
sağladığı faydalar nelerdir?
rikli videolarımızı, webinar’larımızı, bloglarımızı takip
Mikrogrup bünyesinde yer alan bulut tabanlı yazı-
ederek, gelişmeleri güncel takip edebiliyorlar. Her
lım ürünleriyle; zaman, kaynak ve maliyet tasarru-
aşamada müşterimizi eksiksiz bilgilendirip, ürünü ko-
fu sağlanmakta, verileri depolamak için sınırsız bir
laylıkla kullanmalarını sağlıyoruz.
kapasiteye sahip olunmakta ve daha hızlı çalışıla-
bilmektedir. Bulut bilişimde verilere; istenildiği an, ‘Müşteri takıntılılık’
istenildiği yerden ulaşılabilmekte ve veriler güvenli
‘Müşteri takıntılılık’, tüm çalışanlarımızda adeta
bir şekilde saklanabilmektedir.
slogan haline gelmiş bir tabir. Müşteri takıntılılık;
KOBİ’ler, bulut bilişimle daha hızlı pazarlama ve ge-
müşterinin ihtiyacını önceden görmek, gözü, kulağı,
lişmiş hizmet kapasitesini deneyimleyebilmektedir-
ler. Ayrıca bulut uygulama güncellemeleri otomatik sesi ve hep yanında olmak demek. Biz bu prensi-
olarak yenilenir ve yüklenir. Böylelikle KOBİ’ler sis- bimizle müşterilerimizi tüm süreçlerimizde merke-
tem güncellemeleri için uzun süreli beklemek du- zimize alarak, geri bildirimleri doğrultusunda ürün
rumunda kalmazlar. geliştirme ve hizmet yaklaşımı sunuyoruz.
Her aşamada eksiksiz bilgilendirme Sürekli iletişim
Satış sonrası hizmetin çok önemli olduğunu Müşterilerimizle temas kurabilmek için bizi
biliyoruz. Siz bu konuda neler yapıyorsunuz? aramasını veya bir ihtiyacının doğmasını beklemi-
KOBİ’lerin her bir gününün ne kadar yoğun ve de- yoruz. Ürün satışı yapıldıktan sonra ‘aramıza hoş
ğerli olduğunu biliyoruz. Karşılaşılabilecek her tür- geldiniz’ araması yapıyoruz. Ürünü kullanabiliyor
lü teknik sorunda en hızlı şekilde destek almaları, mu, soruları var mı? Varsa yanıtlıyor, ürünü tekrar
onlar için çok önemli. Bu gereksinimin farkında tanıtıyoruz.
olarak telefon / mail / chat ortamlarından doğrudan Ayrıca düzenli olarak memnuniyet aramaları yapı-
bize ulaşabiliyor ve destek alabiliyorlar. Sorunları yoruz. Çeşitli anketler gönderiyor ve bu anketlerdeki
ne olursa olsun, yardımcı olabilmek için onları bir her bir geri bildirimi tek tek değerlendirip, aksiyonlar
müşteri destek uzmanı karşılıyor ya da eğitim içe- belirliyoruz.
Kolay erişilebilir ve
kolay kullanılabilen
uygulamalara devam
2024 yılına dair planlarınız neler?
KOBİ’lerin dijitalleşme ihtiyaçlarını;
tek bir noktadan kolayca çözdük-
leri, kolay erişilebilir ve kolay kul-
lanılabilen uygulamalarla karşıla-
maya devam edeceğiz. KOBİ’lere
sunduğumuz çözümlerimizle hem
zamandan hem de genel giderler-
den tasarruf etme imkanı vermeyi
sürdüreceğiz. Ürün portföyümüzü
çeşitlendirerek, geliştirerek ve fır-
sat gördüğümüzde yeni alanlara
yatırım yaparak, müşterilerimizin
değişen ihtiyaçlarına her daim yanıt
verebilmek, sürdürülebilir şekilde
büyümek amacıyla her sektöre uç-
tan uca hizmet sunmayı odağımızda
tutacağız.
$UDOÜN KobiEfor 7