Page 7 - KobiEfor Aralık 2023
P. 7

KOBİ’lerin dijital dönüşüm süreçlerini hızlı ve konfor-
         lu bir şekilde yürütebilmelerini, e-faturaya kolaylık-
         la geçiş yapabilmelerini sağlamaktadır.

         Zaman, kaynak ve maliyet tasarrufu
         Bulut tabanlı yazılım çözümlerinin işletmelere
         sağladığı faydalar nelerdir?
                                                          rikli videolarımızı, webinar’larımızı, bloglarımızı takip
         Mikrogrup bünyesinde yer alan bulut tabanlı yazı-
                                                          ederek, gelişmeleri güncel takip edebiliyorlar. Her
         lım ürünleriyle; zaman, kaynak ve maliyet tasarru-
                                                          aşamada müşterimizi eksiksiz bilgilendirip, ürünü ko-
         fu sağlanmakta, verileri depolamak için sınırsız bir
                                                          laylıkla kullanmalarını sağlıyoruz.
         kapasiteye sahip olunmakta ve daha hızlı çalışıla-
         bilmektedir. Bulut bilişimde verilere; istenildiği an,   ‘Müşteri takıntılılık’
         istenildiği yerden ulaşılabilmekte ve veriler güvenli
                                                          ‘Müşteri takıntılılık’, tüm çalışanlarımızda adeta
         bir şekilde saklanabilmektedir.
                                                          slogan haline gelmiş bir tabir. Müşteri takıntılılık;
         KOBİ’ler, bulut bilişimle daha hızlı pazarlama ve ge-
                                                          müşterinin ihtiyacını önceden görmek, gözü, kulağı,
         lişmiş hizmet kapasitesini deneyimleyebilmektedir-
         ler. Ayrıca bulut uygulama güncellemeleri otomatik   sesi ve hep yanında olmak demek. Biz bu prensi-
         olarak yenilenir ve yüklenir. Böylelikle KOBİ’ler sis-  bimizle müşterilerimizi tüm süreçlerimizde merke-
         tem güncellemeleri için uzun süreli beklemek du-  zimize alarak, geri bildirimleri doğrultusunda ürün
         rumunda kalmazlar.                               geliştirme ve hizmet yaklaşımı sunuyoruz.

         Her aşamada eksiksiz bilgilendirme               Sürekli iletişim
         Satış sonrası hizmetin çok önemli olduğunu       Müşterilerimizle temas kurabilmek için bizi
         biliyoruz. Siz bu konuda neler yapıyorsunuz?     aramasını veya bir ihtiyacının doğmasını beklemi-
         KOBİ’lerin her bir gününün ne kadar yoğun ve de-  yoruz. Ürün satışı yapıldıktan sonra ‘aramıza hoş
         ğerli olduğunu biliyoruz. Karşılaşılabilecek her tür-  geldiniz’ araması yapıyoruz. Ürünü kullanabiliyor
         lü teknik sorunda en hızlı şekilde destek almaları,   mu, soruları var mı? Varsa yanıtlıyor, ürünü tekrar
         onlar için çok önemli. Bu gereksinimin farkında   tanıtıyoruz.
         olarak telefon / mail / chat ortamlarından doğrudan   Ayrıca düzenli olarak memnuniyet aramaları yapı-
         bize ulaşabiliyor ve destek alabiliyorlar. Sorunları   yoruz. Çeşitli anketler gönderiyor ve bu anketlerdeki
         ne olursa olsun, yardımcı olabilmek için onları bir   her bir geri bildirimi tek tek değerlendirip, aksiyonlar
         müşteri destek uzmanı karşılıyor ya da eğitim içe-  belirliyoruz.

                                                                           Kolay erişilebilir ve
                                                                           kolay kullanılabilen
                                                                           uygulamalara devam
                                                                           2024 yılına dair planlarınız neler?
                                                                           KOBİ’lerin dijitalleşme ihtiyaçlarını;
                                                                           tek bir noktadan kolayca çözdük-
                                                                           leri, kolay erişilebilir ve kolay kul-
                                                                           lanılabilen uygulamalarla karşıla-
                                                                           maya devam edeceğiz. KOBİ’lere
                                                                           sunduğumuz çözümlerimizle hem
                                                                           zamandan hem de genel giderler-
                                                                           den tasarruf etme imkanı vermeyi
                                                                           sürdüreceğiz. Ürün portföyümüzü
                                                                           çeşitlendirerek, geliştirerek ve fır-
                                                                           sat gördüğümüzde yeni alanlara
                                                                           yatırım yaparak, müşterilerimizin
                                                                           değişen ihtiyaçlarına her daim yanıt
                                                                           verebilmek, sürdürülebilir şekilde
                                                                           büyümek amacıyla her sektöre uç-
                                                                           tan uca hizmet sunmayı odağımızda
                                                                           tutacağız.
                                                                                       $UDOÜN      KobiEfor 7
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12